Na zmarszczki i na pryszcze?

/
0 Comments
Wiem, wiem. Dawno mnie nie było. Bardzo dawno.

I prawda jest taka, że wciąż mnie nie będzie. Praca pochłania mnie w 60%. W pozostałych 60% pochłania mnie rodzina :) Tak, wzrok Was nie myli - jestem eksploatowana w 120%.

Ale, ale. Na pielęgnację zawsze znajdzie się czas. Co prawda otrzymałam produkt Avene, bo o nim będzie mowa, całe wieki temu. Jednak dopiero teraz znalazłam chwilę, by podzielić się spostrzeżeniami na temat kosmetyku.






TriAcnéal EXPERT został opracowany specjalnie do pielęgnacji skóry trądzikowej osób dorosłych.
Korzyści:
- Zwalcza niedoskonałości: Diolényl®* - opatentowany składnik aktywny stworzony przez Laboratorium Badawczo-Rozwojowe Pierre Fabre o selektywnym, potrójnym działaniu, które minimalizuje ryzyko nadkażeń bakteryjnych (działanie potwierdzone w badaniach in vitro na P. acnes), zmniejsza zaczewienienia i pomaga zlikwidować krosty.
- Złuszcza: X-PressinTM zmniejsza ilość zaskórników i wygładza powierzchnię skóry.
- Wygładza: Retinaldehyd redukuje blizny i przebarwienia potrądzikowe, jednocześnie działając przeciwzmarszczkowo.
- Koi: Woda termalna Avène zapewnia działanie kojące i łagodzące podrażnienia.
TriAcnéal EXPERT to emulsja o kremowej konsystencji, która
z łatwością rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Zapewnia skórze odpowiedni komfort i nawilżenie.
* Patent n° EP 2 379 484 B1.


Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua), Caprylic/Capric Triglyceride, Isododecane, Isodecyl Neopentanoate, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Water (Aqua), Polymethyl Methacrylate, 1,2-Hexanediol, Algin, Arachidyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Behenyl Alcohol, BHT, Caprylyl Glycol, Caprylyl Glycol Linseedate, Carbomer, Disodium EDTA, Fragrance (Parfum), Hydrogenated Polyisobutene, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Papain, PEG-7 Trimethylolpropane Coconut Ether, Potassium Sorbate, Red 33 (CI 17200), Retinal, Sodium Hydroxide, Sorbitan Isostearate (3.05.2015.)


Faktem jest, że borykam się z problemami skórnymi od lat - nie są one na szczęście bardzo uciążliwe. Sporadycznie pojawiają się bolące gule, najczęściej przed miesiączką. Zaskórniki to natomiast moja zmora, z którą nijak sobie poradzić nie mogę. Dodatkowo, z wiekiem, moja skóra z mieszanej idzie w stronę suchej i mało który krem potrafi ją porządnie nawilżyć.

Krem Avene TriAcneal Expert stosowałam przez ponad miesiąc, starałam się być konsekwentna i nakładałam go (na "starcie") co wieczór na skórę twarzy i dekoltu. 

W początkowej fazie kuracji efekty były zdumiewające - zaskórniki zaczęły znikać jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Nawet zaczerwienienia, popękane naczynka jakby zmalały. 


Niestety, efekty nie utrzymały się zbyt długo. Zaskórniki dość szybko wróciły, podobnie jak popękane naczynka. Kuracja nie dawała już tak zadowalających efektów...

...ale, ale... Nawilżenie, jakie daje produkt to coś cudownego! Rankiem, po wieczornej pielęgnacji poprzedniego dnia, skóra jest gładka, miękka, doskonale nawilżona! Efekt ten utrzymywał się cały dzień! Byłam tak zachwycona działaniem, że zaczęłam stosować krem również rano, pod makijaż. Z początku obawiałam się, że może to wpłynąć na przetłuszczenie cery. Nic bardziej mylnego. Do tej pory żaden z kremów, które stosowałam, nie sprawdził się tak doskonale jako krem... na dzień :) Cóż, jestem wierną fanką, choć działanie przeciwbakteryjne, w moim przypadku, nie jest już tak spektakularne, jak obiecuje producent.


Jest jeszcze jedna zaleta produktu: wydajność. Krem jest bardzo gęsty, wręcz maślany. Starcza na... lata świetlne :) Doskonale się aplikuje, nie maże, nie warzy. Ideał. Zapach również przypadł mi do gustu, jest delikatny, nieinwazyjny, przyjemny.


Jego cena także jest bardzo przystępna. Za produkt o pojemności 30 ml zapłacimy około 73 zł. Jako krem nawilżający do naprawdę problematycznej cery - polecam z czystym sercem. Nie należy natomiast spodziewać się cudów jeśli chodzi o działanie przeciwtrądzikowe.




You may also like

Brak komentarzy: