Serum z kwasem laktobionowym {EcoSpa}

/
0 Comments
Moi Drodzy!

Dziś post trochę inny - nie DIY, ale też nie typowa recenzja :) Chciałabym zaprezentować Wam zestaw do samodzielnego stworzenia Regenerującego serum z kwasem laktobionowym 15%, który znajdziecie w asortymencie Eco Spa.






Zestaw do przygotowania intensywnego serum z kwasem laktobionowym (porcja 30ml). Polecane do cery dojrzałej, zniszczonej, z przebarwieniami i małymi  zmarszczkami, również do pielęgnacji cery problemowej (z objawami trądziku różowatego czy atopowego zapalenia skóry).


15 ml Hydrolat rumiankowy eko.
10 ml Gliceryna roślinna
4,5 g Kwasu laktobionowego
0,35 g Eco konserwant proszek
1 Butelka 30ml z pipetą szklaną
1 Średnia etykieta samoprzylepna
1 Etykieta ochronna
1 Pipeta 3 ml
Broszura informacyjna


Na początek trochę o przygotowaniu: przyznam, że nie używałam ani zlewki, ani pipety. Po prostu stopniowo przekładałam zawartość wszystkich opakowań do buteleczki i wstrząsałam - to bardzo szybki i prosty sposób na wykonanie tego serum. Nie brudzimy żadnych dodatkowych narzędzi.

Jeśli chodzi o działanie, mam pewne zastrzeżenia do zawartości gliceryny - jest jej, moim zdaniem, za dużo. W związku z powyższym stosuję serum tylko na noc, gdyż po nałożeniu skóra lekko się lepi. Niemniej jednak, właściwości produktu pozostają niezmienione.

Kosmetyk stosuję mniej więcej co dwa dni. Po kąpieli i oczyszczeniu twarzy, nakładam trochę produktu w zagłębienie dłoni, a następnie wklepuję w skórę. Pewnym nieudogodnieniem może być fakt, że kosmetyk jest dość rzadki, można więc dodać (wcześniej rozprowadzając w glicerynie) odrobinę gumy guar - ja na pewno zrobię tak przy okazji tworzenia kolejnego serum...

Bo - choć to moje pierwsze - to na pewno nie ostatnie opakowanie tego cuda. Stosuję je od około dwóch tygodni i przyznam, że ma na moją cerę zbawienny wpływ.


Po pierwsze: skóra stała się bardzo gładka, Z moimi 32 latami na karku przyjemnie jest nie czuć jeszcze żadnych zmarszczek pod palcami ;) Nie wspominając o zmianach przypisywanych zazwyczaj dojrzewającym nastolatkom ;)
Po drugie: zauważyłam, że cera się wyciszyła, zaczerwienienia może nie zniknęły całkowicie, ale na pewno znacznie się zmniejszyły. 
Po trzecie: po moich pociążowych przebarwieniach nie ma śladu!

Reasumując: to wspaniały produkt dla każdego, kto boryka się z problematyczną cerą. Łatwość przygotowania, świetne działanie i bardzo przystępna cena (tylko 24,90 PLN) sprawia, że to kosmetyk idealny. Przejrzyjcie też inne gotowe zestawy Eco Spa, jeśli któryś szczególnie Was interesuje, dajcie znać w komentarzu. Postaram się go wypróbować i przestawię Wam opinię.


Jestem tak zachwycona tym produktem, że myślę nad ufundowaniem go na rozdanie - co o tym myślicie? :)




You may also like

Brak komentarzy: