Szampon do włosów suchych i zniszczonych - Orientana

/
2 Comments
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie początek roku nie był łaskawy. Właściwie od końca grudnia borykam się z przeziębieniami i wciąż nie mogę się wyleczyć. Aktualnie jestem już na chyba trzecim L4 i powiem tylko - ledwo żyję. W weekend walczyłam z gorączką 40 stopni, na szczęście już puściła. Gorzej z męczącym kaszlem i okropnym katarem... W związku z powyższym moja obecność na blogu jest bardzo ograniczona, nie mam siły dosłownie podnieść ręki, a co dopiero pomyśleć trochę i napisać coś składnego... Jednak szampon Orientany tak długo czekał na swoją kolej, że zebrałam się na te kilka chwil i postanowiłam podzielić się odczuciami względem tegoż produktu.






Naturalny szampon do włosów na bazie roślin indyjskich stworzony według formuły ajurwedyjskiej.


Zawarte w szamponie podstawowe aktywne składniki roślinne:

Amla- (indyjski agrest) zapobiega wypadaniu - tradycyjnie stosowana w Indiach do pielęgnacji i wzmacniania włosów. Wzmacnia cebulki włosów i zapobiega wypadaniu i rozdwajaniu się końcówek. Pielęgnuje skórę głowy, działając przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Daje włosom gęstość i blask.
Reetha- (indyjskie orzechy) naturalnie oczyszcza - naturalna substancja czyszcząca i nabłyszczająca
Shikakai- zmiękcza i wygładza - oczyszcza włosy bez naruszania ochrony lipidowej i uszkodzeń. Wzmacnia cebulki włosa i pobudza wzrost. Zwiększa połysk, zmiękcza, wygładza włosy
Lodhra- proszek z kory drzewa Symplocos Racemosa - działa ściągająco i ochronnie na skórę głowy
Jaśmin- nadaje połysk
Migdałecznik- wzmacnia i odżywia





Powiem tak - skład produktów Orientany jest prawie zawsze reymontowsko- długi ;) Mam poważne wątpliwości, czy faktycznie wszystkie składniki są tu potrzebne albo czy w ogóle pełnią jakąś funkcję (poza zapisem w składzie ;) ). Niemniej jednak prawda jest taka, że te kosmetyki działają. Kilka już wypróbowałam i prawie żaden mnie nie zawiódł. Powyższy szampon znajduje się na szczycie zestawienia, dlaczego:

1. Ma doskonałe właściwości oczyszczające! Włosy są po umyciu pachnące, gładkie, miękkie i nawilżone.
2. Sprawia, że włosy bardzo dobrze się układają.
3. Jest bardzo wydajny! Starczył na ponad dwa miesiące regularnego stosowania (myję głowę codziennie rano) - obficie się pieni, wystarczy dosłownie "ziarnko", by umyć całą głowę.
4. Mniej więcej po miesiącu stosowania zauważyłam, że włosy są mocniejsze, nie wypadają i... szybciej rosną :)

Aktualnie używam szamponu O'right, który jest chyba... pięciokrotnie droższy od orientany i zdecydowanie polecam Orientanę. Jest niedroga (za 210 ml butelkę zapłacicie w Organeo 35,00 PLN), wspaniale wpływa na włosy, obietnice producenta - w moim przypadku - zostały całkowicie spełnione. To póki co mój ulubiony szampon!





You may also like

2 komentarze:

  1. Piękny ten nowy design ale piekielnie brakuje mi tej listy DIY, która była w poprzedniej wersji :( Teraz zamiast listy są posty i trudniej mi coś znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Oki, dołożę listę :)
    Dzięki wielkie za celną uwagę :)

    OdpowiedzUsuń