Rozdanie bez okazji :)

/
27 Comments
Kochani,

Obiecywałam, obiecywałam i w końcu jest :)
Rozdanie bez okazji :)

W paczce znajdziecie produkty handmade, na jedno z nich pojawiło się już DIY, kolejne będziecie mogli zobaczyć już niebawem.


Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga.
Dodatkowe losy (sztuk - 3) zyskacie udostępniając baner zabawy na blogu lub FB.

W boxie znajdują się:

- Naturalny dezodorant z ałunem o zapachu lemongrassowo-pomarańczowym {EcoSpa}
- Bezzapachowe mleczko do demakijażu na Olivem 1000 {EcoSpa}
- Superścierak w kostce {BliskoNatury}
- Odżywcze masło do ciała z żelem aloesowym (po opalaniu) {BliskoNatury}
- Antybakteryjna mgiełka do stóp z olejkiem z drzewa herbacianego {EcoSpa}
- Antycellulitowy balsam do ciała z SPF 15 {EcoSpa}

Prawdopodobnie do paczki dołożę jeszcze kilka kosmetyków, już w ramach niespodzianki :)

Osoby chętne do udziału w zabawie, proszę o wypełnienie poniższego formularza:

Laureata wylosuję 30.06.2014, nagrody zostaną nadane w ciągu 7 dni roboczych.
POWODZENIA!




You may also like

27 komentarzy:

  1. Kurcze, kurcze, kurcze jakie dobroci!!!!! Po prostu cuda.
    Aha zgłosiłam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie będzie okazja :) Niedługo po ogłoszeniu wyników mam urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdanie na bogato :) aż się nie mogę doczekać wyników. Wszystkie kosmetyki robiłaś osobiście, nawet dezodorant? Jeśli tak, to gratuluję umiejętności i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama sama :)
      taka ze mnie Zosia Samosia :)

      Usuń
  4. Naturalne kosmetyki to piękna skóra ,śliczna cera,oraz zainteresowanie znajomych koleżanek,gdyby zobaczyły ,od razy by zwróciły uwagę na mój wygląd,bym była wspaniałą wizytówką.Ja bym była sama zachwycona ,że mogę wypróbować tych wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same super rzeczy :) Zgłosiłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdanie :) Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie chcę zobaczyć przepisy na resztę tych cudów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... A mnie zaintrygowaly kartoniki przy kosmetykach. Robione ozdobnym dziurkaczem?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. kuszące cudeńka, więc się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku, takie wspaniałościo ^^ Zgłoszenie już wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagrody rewelacyjne :) Jaram się ostatnio takimi kosmetykami, więc musiałam wziąć udział :P

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wrażeniem rozdania i po cichutku mam nadzieję, że się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też się zgłosiłam :) bardzo ciekawią mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłane;*

    Powodzenia Wszystkim;*

    OdpowiedzUsuń