ECO BOX - Podsumowanie akcji!

/
19 Comments
Kochani,

Jakiś czas temu, wzorem Kasi - Obsession, zorganizowałam akcję ECO BOX. Polegała ona na stworzeniu niespodziankowej paczki z eco kosmetykami dla drugiej osoby, która została wybrana w drodze losowania :) Dodatkowo do paczki należało dorzucić coś ręcznie robionego.

Choć jedna z uczestniczek zrezygnowała przed samą wysyłką paczki, resztę akcji uznaję za wyjątkowo udaną i już dziś planuję kolejne edycje! :) Mam nadzieję, że będzie nas więcej :)

W pierwszej edycji udział wzięło 12 osób:

Marta z http://kaczkazpieklarodem.blogspot.com/
Mariola z http://zmalowanalala.blogspot.com/
Joasia z http://bambusowy-raj.blogspot.com/
Magda z http://ilovetonymoly.blogspot.com/
Weronika z http://sroka-online.blogspot.com/
Ela z http://kunadomowa.blogspot.com/
Małgosia z http://cosmefreak.pl/
Ola z http://hidiamond.blogspot.com/
Pati z http://www.pepperandcoco.com/
Ola z http://arsenicmakeup.blogspot.com/
bezblogowa Dobrusia - dobry duszek blogosfery :)

i ja ;)

Nie chcę za bardzo się rozwodzić, dlatego poniżej możecie obejrzeć zdjęcia paczek, które przyszły do dziewczyn :) ECO-Boxowiczki się postarały! :)

(Zdjęcia pochodzą z blogów, albo zostały wysłane na mojego maila :) )

Paczka Joasi dla Oli-Arsenic :)



Moja paczka dla Pati :)



Paczka Dobrusi dla Mariolki :)


(LINK DO NOTKI)

Paczka Mariolki dla Marty :)


(LINK DO NOTKI)

Paczka Oli dla Weroniki :)


(LINK DO NOTKI)

Paczka Weroniki dla mnie :)


 a czyja to łapka? ;)


i ręcznie robiony, PIĘKNY naszyjnik :) będę go nosić z ogromną przyjemnością :) mój kolor!

Paczka Pati (Pepper and Coco) dla Dobrusi :)



Te wielkie kostki scrabble, to podkładki pod kubek! Genialny pomysł :)

I jeszcze kilka słów od Dobrusi :)

"Wreszcie mam czas, to pomyślałam że wyślę ci zdjęcia cudów jakie dostałam od Pepper & Coco

Jestem szczęśliwa jak świnka w błocie.

Serum z komórkami macierzystymi i acerolą do zamieszania w wolnej chwili. Bardzo lubię sama coś zrobić a na dokładkę jest to SERUM!!!!! Dla mojej zmemłanej twarzy wykończonej nocnymi dyżurami jest to strzał w 10. 

Olej kokosowy moja skóra lubi i chłonie na pewno coś wykombinuję.

Biała glinka i hydrolat z róży. Toż to super maseczka jak znalazł dla mnie.

I jeszcze na koniec mineralny cień Wood Sorrel  od Everyday Minerals

Kurcze zapomniałam samorobione podkładki pod kubki są świetne.

 Młody powiedział, że będzie korzystał z czterech na raz, bo lepiej smakuje picie jeśli się je stawia co rusz na innej literce."

Przyznam, że efekty akcji przeszły moje najśmielsze oczekiwania :) Dziewczyny NAPRAWDĘ się postarały! Paczki są, moim zdaniem, świetne. Nie wiem jak Wam, ale mi chyba najbardziej przypadły do gustu produkty handmade :) Jestem absolutnie zachwycona :)

Myślę już nad zorganizowaniem kolejnej edycji, zastanawiam się nad czymś tematycznym, np. ECO - box "Lato" :) Co Wy na to? :)

P.S. Niektóre z uczestniczek wciąż czekają na swoje boxy, uzupełnię wpis o zdjęcia, jak tylko otrzymam od dziewczyn wiadomość, od razu się z Wami podzielę! :)




You may also like

19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście każda z nas serducho włożyła w całą akcję.
    :)
    Co tylko do łazienki wchodzę i widzę moje cudeńka od Oli, to mi się japa cieszy. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Nie dziwię się :D
      Mi też się japa cieszy, jak widzę cudeńka od Ciebie :D

      Usuń
  2. Następnym razem na pewno wezmę udział:D teraz się powstrzymałam, bo nie wiedziałam jak będzie finansowo u mnie i nie chciałam ryzykować:):) akcja jest super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się udało, jestem bardzo zadowolona z rezultatów :)
      Dziewczyny się popisały kreatywnością :)

      Usuń
  3. Wow, akcja świetna, jak zrobisz kolejną, to chętnie się zgłoszę :) Dobrze, że jako ręcznie robione rzeczy mogą wejść niekoniecznie kosmetyki, bo mam jeszcze jedno swoje hobby i chętnie się podzielę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam :)
      Na pewno kolejna akcja niebawem :)

      Usuń
  4. Ogromnie się cieszę, że mogłam się z wami bawić.
    Stres był, ale zabawa przednia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebny stres, Twoja druga połówka była zadowolona :)
      Następne edycje już nie będą Cię tak stresować, pierwsze koty za płoty ;)

      Usuń
    2. Dobrusiu strasznie się ciesze, że wszystko przypadło Tobie do gustu! Baardzo się starałam dobrac produkty do Twoich preferencji i jestem zadowolona, że się to udało :)

      Usuń
  5. bardzo fajnie wyszła ta akcja i tyle świetnych produktów się znalazło w tych pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę :)
      jestem bardzo kontenta :)

      Usuń
  6. Ecoboxy tematyczne? Jestem za! :D
    Kurde, ta edycja była naprawdę wybitna, dziewczyny włożyły w swoje boxy dużo, dużo serca. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, aż strach pomyśleć, co będzie dalej :D
      Paczki wyglądają naprawdę imponująco :)

      Usuń
  7. Piękne paczuszki! Aż się buzia raduje od oglądania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszła ta akcja!
    Gratuluje pomysłu i organizacji!

    Strasznie żałuję, że nie mogłam wziąć udziału, ale maj i + - 2-3 tygodnie po każdej jego stronie to u mnie czas wyjazdów, wpadania do domu na szybkie pranie i sprawdzanie, z kim mieszkam i kolejnych wyjazdów, więc nie ogarnęłabym...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna akcja ;) prezenty wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest i mój wpis http://bambusowy-raj.blogspot.com/2014/05/moj-ecobox.html Częstuj się zdjęciami :)

    Paczuchy ekstra!! Przygarnęłabym każdą jedną, a za boxem tematyczny wydaje się świetnym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń