Arbuzowy kąpieloumilacz!

/
15 Comments
Ostatnio pisałam Wam o tym, jak samodzielnie wykonać "trochę inną sól do kąpieli". Dziś podzielę się z Wami opinią na temat soli, którą możecie nabyć w sklepie apis-sklep.pl.




Seria Arbuzowe Orzeźwienie zapewnia skórze długotrwałe nawilżenie i przyjemne uczucie świeżości przez cały dzień jednocześnie pozostawiając ją gładką i miękką w dotyku. Wzbogacona o orzeźwiający arbuzowy aromat zamieni domową pielęgnację w owocowy seans dla zmysłów.

Aromatyczna sól do kąpieli z ekstraktem z arbuza i melona doskonale nawilża, pielęgnuje i wygładza. Piękny arbuzowy zapach dodaje energii i poprawia nastrój.

Pozostawia skórę idealnie wygładzoną i aksamitną w dotyku.




Pierwsze, co zwróciło moją uwagę, to skład. Jest naprawdę fajny. Krótki, bez niepotrzebnych dodatków. Brawo.
Kolejny jest... zapach. O mamo. Ta sól pachnie tak, że mam ochotę ją zjeść! :) Przepiękny, świeży aromat arbuza pobudza wszystkie zmysły, jest intensywny, ale nie na tyle, by mieć dość po kilku minutach. Ba, wręcz chcemy więcej i więcej. Kąpiel w tej soli przenosi nas na wyższy level ;)


Sól jest dosyć drobna, bardzo szybko rozpuszcza się w wannie, dzięki czemu nie ma wątpliwej przyjemności efektu wpijania się w tyłek ;) Dodatkowo woda lekko barwi się na czerwony kolor.


Działanie? Baaardzo dobre! Przyznam, że nie spodziewałam się po tym produkcie cudów, a bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Po kąpieli skóra jest faktycznie gładka i miła w dotyku. Zazwyczaj sole drogeryjne przesuszały moją skórę - tu jest na odwrót. Nawilżenie jest naprawdę odczuwalne, może nie na tyle, żeby darować sobie balsam, ale na pewno skóra nie trzeszczy :)


Produkt jest bardzo łagodny, na tyle łagodny, że stosuję go również podczas kąpieli z Tymciem. Mały uwielbia ten zapach i kąpiel sprawia mu jeszcze większą przyjemność :)






You may also like

15 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam zapach arbuza. Ale odkąd pozbyłam się wanny, to stosuję sól tylko do kąpieli stóp :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam!
      A ta pachnie baaardzo naturalnie, jakbym wskoczyła w arbuza :D

      Usuń
    2. Tylko nie próbuj skakać ;) W ogóle APIS ma fajne kosmetyki :) I fajnie, że też zapachowe :)

      Usuń
  3. I po jaką cholerę zlikwidowałam wanna??!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrusia, to był gigantyczny błąd :/ Ja nie mam i strasznie ubolewam. Obawiam się, że pewnego dnia w akcie desperacji mogę wskoczyć do Smykowej wanny

      Usuń
    2. Do Smykowej to ciut cholera za daleko :-( uszę poszukać bliżej, chociaż jak desperacja dopadnie to może i doskoczę ;-)

      Usuń
  4. W takich momentach żałuję , że nie posiadam wanny tylko prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))
      A ja miałam zmienić na prysznic ;) Dobrze, że się w porę opamiętałam :D

      Usuń