Eco-Box!

/
29 Comments
Kochani!

Wczoraj pisałam na swoim FB profilu, że wpadł mi do głowy pomysł na zorganizowanie czegoś podobnego do BlogBoxa, który organizowała Obsession.

Chciałabym jednak, by w skład paczek wchodziły tylko kosmetyki ekologiczne (lub - ewentualnie - nie klasyfikowane jako ekologiczne, ale o naprawdę porządnym składzie). Dodatkowo w paczce musi znaleźć się coś samorobionego (niekoniecznie kosmetyk). Najlepiej, gdyby produkty były kupione specjalnie na potrzeby zabawy - muszą być nowe, w terminie. Proszę o zwrócenie uwagi w szczególności na ten punkt - wszelkie odstępstwa będę tropić i tępić, a wiedzcie, że zawzięta ze mnie bestia ;)


  1. Zgłoszenia chętnych osób przyjmuję do 15.04.2014. 
  2. 20.04.2014 zrobię losowanie par, które będą się obdarowywać. 
  3. Z wysyłką paczek startujemy 30.04.2014, mamy na to 14 dni. 
  4. Zatem listę wysyłkową zamykamy 14.05.2014.

Prośba do wszystkich chętnych, by na swoich blogach udostępniły, najlepiej na oddzielnej stronie, informacje o kosmetycznych preferencjach - to na pewno ułatwi wybór produktów Waszej "parze" :) Dla ułatwienia możemy nazwać taką zakładkę "ECO preferencje". Pamiętajcie, by zakładka była w widocznym miejscu!

W zabawie chodzi o... zabawę :) Dlatego kwota, jaką proponuję, to min 50 zł, max 60 zł. Oddzielnie doliczamy koszt wysyłki. Nie ma co szaleć, chodzi o to, by zrobić sobie małą, przyjemną niespodziankę :)

Wszystkie chętne osoby bardzo proszę o poważne podejście do zabawy - nie będę tolerować wszelkich odchyleń i lojalnie ostrzegam, że wszystkie jednostki, które nie wywiążą się z umowy, będę piętnować we wszelkich możliwych mediach społecznościowych.

Zastrzegam sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszenia, bez podawania przyczyn.
Dodatkowo, jeśli okazałoby się, że liczba chętnych jest nieparzysta, będę zmuszona zrobić losowanie jednej osoby, która będzie musiała odpaść :( Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie.

Poniżej znajdziecie baner zabawy, wszystkie chętne osoby prosiłabym o umieszczenie go na swoich blogach. Oczywiście nie jest to obowiązek, ale fajnie by było, gdyby chętnych przybywało :)


Chętnych zapraszam do uzupełnienia poniższego formularza.
Wszelkie uwagi mile widziane, postaram się je nanosić na bieżąco.


Oczywiście wszystkie zdjęcia paczek (już post factum oczywiście :) ) i posty na Waszych blogach będą dodatkowo udostępniane na moim blogu i fanpage'u :)

Zachęcam Was do komentowania i sugestii co do ewentualnych zmian (choć mam nadzieję, że się bez nich obejdzie :) ).




You may also like

29 komentarzy:

  1. Ja chcę być w parze z Tobą jakby co ;D ;D
    (chyba każdy by chciał) ;)

    Najpierw obszukam neta co ciekawego mogłabym kupić i ewentualnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obszukaj, obszukaj :)
      Myślę, że w tych 50 złotych można znaleźć naprawdę coś fajnego :)

      Usuń
  2. Zgłosić się nie zgłoszę, bo generalnie nie biorę udziału w takich zabawach z obawy, że komuś "nie dogodzę" albo nie dotrę w porę na pocztę :D Ale zawsze chętnie obserwuję tego typu akcje i podziwiam pomysłowość uczestniczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę boję, że nie dogodzę, ale pomysł bardzo mi się podoba i mam wielką ochotę się skusić :D

      Usuń
    2. Martusia, nie wahaj się, tylko koniecznie się z nami baw :)
      Myślę, że naprawdę warto :)

      Usuń
    3. Aaaj tam - raz kozie śmierć :D Nigdy nie bawiłam się w żadnego boxa, dobrze, ze wrzuciłaś na fejsa przypomnienie bo bym przegapiła!

      Usuń
    4. Ajć, ale muszę przypomnienie w telefonie ustawić, bo w pracy zakładki z preferencjami tworzyć nie będę , szef by się uśmiał :D

      Usuń
  3. Bardzo fajna inicjatywa! :) Podoba mi się, bardzo bardzo. :) Niestety, z finansami bywa u nas dość porywiście, więc nie mogę się zadeklarować, coby wstydu potem nie było. :D Niemniej pomysł przedni, jestem za i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko uznasz, że jednak dasz radę się z nami bawić, zapraszam koniecznie :)

      Usuń
  4. Ja bardzo chętnie poproszę :) Już się zgłosiłam i podjarana jestem wielce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, i to jako pierwsza! :D

      Usuń
    2. Nooo i nawet profil kosmetyczny sobie z tej okazji założyłam i wisi dumnie w menu bloga.

      Tak patrzę na reakcje pozostałych dziewczyn i zaczynam rozumieć problem - eko kojarzy się jako bardzo skomplikowana dziedzina czarnej magii, w istocie mało kto rozumie co jest eko? A tymczasem sprawa jest szalenie prosta i nawet nie trzeba długo kopać w sieci, aby znaleźć inspirację. U Angel na blogu od miesięcy wisi zakładka "Perły Made in Poland" gdzie jest spis nie tylko kosmetyków eko ale i polskich jednocześnie. U mnie wszystkie recki są rozbudowane o szczegółową rozpiskę składu, jak kto rozumie co czyta to jest w stanie wydedukować sam, bez mojej podpowiedzi czy kosmetyk jest be czy cacy. A im prościej, tym lepiej, ja się wcale nie obrażę na dobrej jakości, czysty olej z jakiejś ciekawej rośliny.
      Samoróbki przerażają chyba najbardziej, a przecież przepisów u Ciebie na blogu nie brakuje.
      Cały ECO BOX to kwestia chęci dobrej zabawy. Biorę wyzwanie na klatę i szperam aby komuś sprawić przyjemność, jakkolwiek dwuznacznie to nie zabrzmiało :P
      Nie ma się czego bać, nikt nikogo nie będzie piętnował za dobrą wolę.

      Usuń
  5. A to na tym polega zabawa! Tak fajnie i przyjemnie się to wszystko zapowiada i pomysł sam przyszedł mi do głowy. Tylko jak znam siebie... Dobrze, że zostawiłaś nam sporo czasu : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siebie też znam, stąd ten długi termin :)
      Nie ma co się zastanawiać :)

      Usuń
  6. A nie lepiej byłoby w zgłoszeniu napisać referencje? :p

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie się zgłoszę, a czy można liczyć na twoją pomoc, gdy jakiś kosmetyk będe chiała wrzucić do paczuszki a nie będe go w stu procentach pewna ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Swoje eko-umiejętności dopiero rozwijam, obawiam się, że nie potrafiłabym skompletować przyzwoitej paczki:P Ale bardzo mnie ciekawi co znajdzie się w boxach uczestniczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, myślę, że za te 50 złotych można znaleźć coś naprawdę fajnego :)
      Poza tym jest tyle sklepów stricte eco, że w zasadzie nie trzeba dużo szukać ;)
      Mam nadzieję, że się przekonasz :)

      Usuń
  9. Pomysł jest fantastyczny! Zgłoszę się, jeśli tylko będę pewna, ze nie będę musiała w czasie trwania akcji gdzieś wyjechać / lub coś i będzie ryzyko, że nie zdążę się tym porządnie zająć.

    Świetny jest też pomysł, żeby dodać na "coś samorobionego niekoniecznie kosmetyk"! Brałam kiedyś udzial w takiej wymiance na forum z rękodziełem - rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jest właściwie Kasi - Obsession, ja go tylko zaadaptowałam pod ekokosmetyki :)
      Mamy jeszcze dużo czasu, może jednak się skusisz? :)

      Usuń
  10. Ha! Ja też chętnie bym wzięła udział, tylko kurcze, mało się znam na tych kosmetykach i moja paczuszka pewnie byłaby prosta jak.... A mam pytanie, czy trzeba prowadzić kosmetycznego bloga? Bo ja "odchudzaniowego" prowadzę, czasem coś wspomnę o kosmetyku jakimś, ale generalnie nie taka jest tematyka. Blogi kosmetyczne głównie czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W prostocie siła! :)
      Nie trzeba prowadzić kosmetycznego bloga :) Wystarczy po prostu blog :)

      Usuń
  11. trzymam mocno kciuki za powodzenie tego przedsięwzięcia :)
    może być z tego (i mam nadzieję, że będzie) fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właściwie to zapomniałam spytać, czy nie będziesz miała nic przeciwko, że trochę wykorzystałam Twój pomysł. Mam nadzieję, że nie masz mi za złe...
      W każdym razie wspominam o Tobie przy każdej okazji tego boxa, żebyś nie pomyślała :)

      Również mam nadzieję, że się uda :) Liczę, że uczestników przybędzie, bo na razie jest niewielu chętnych :(

      Usuń
  12. Ojej, pomysł jest fantastyczny, ale przymus posiadania bloga niestety wykreśla mnie z listy chętnych :( Mimo to, będę z ciekawością śledzić tę akcję :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę późno, ale zdążyłam! Zgłosiłam się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Żałuję, że się spóźniłam, ale super zabawa...

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń