Utwardzanie, wysuszanie, nabłyszczanie i utrwalanie w jednym?

/
10 Comments
Dziś notka o moim nowym paznokciowym ulubieńcu - Top Coat'cie Orly Sec 'N Dry.

Przyznam, że paznokcie to nie jest mój konik. Są łamliwe, nie potrafię ich ładnie spiłować, a gdy już je pięknie pomaluję i spokojnie czekam, aż wyschną:

a. do drzwi dzwoni listonosz z wielką paką
b. mój synek przypomina sobie, że w sumie to coś by zjadł. I nie są to chrupki czy kajzerka. Najlepiej, gdy będzie to mandarynka.
c. zachciewa mi się... siusiu :P

Miałam już okazję używać Top Coatu Orly, był to produkt z serii Won't Chip, ale w ekspresowym tempie zrobił się z niego glut i wyglądałam, jakby jakaś niedorobiona manikiurzystka z Czereśniakowa nad Odrą zrobiła mi tipsy. Tak oto moja przygoda z topami skończyła się...

do czasu, gdy nie dostałam Sec 'N Dry :>




SEC'N DRY preparat nawierzchniowy, który wysusza lakier w kilka minut. Przenika we wszystkie warstwy lakieru przyspieszając schnięcie oraz nadaje im twałą ochronną powłokę.



Toluene, Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Cellulose Acetate Butyrate, Tosylamide/Epoxy Resin, Diethyl Phthalate, Dimethicone


Uprzedzę fakty - dzięki temu preparatowi znów zaczęłam malować paznokcie! :)
Ale od początku - buteleczka ma pojemność 18 ml i przyznam, że w pierwszym momencie pomyślałam, że nigdy jej nie wykończę :) Sprawdza się jednak tak dobrze, że używam produktu nadzwyczaj często i nie żałuję go, więc na dzień dzisiejszy zostało go trochę ponad pół opakowania.

Konsystencja jest dość gęsta, lekko żelowa, nie przeszkadza to jednak w stosowaniu preparatu. Bardzo ładnie rozprowadza się na płytce i nie pozostawia smug. 


Pędzelek jest... raczej z tych typowych :) 

Jeśli chodzi o działanie - jestem zachwycona! Produkt faktycznie wysusza lakier w parę sekund! Po pomalowaniu paznokci (mniej więcej) już po minucie minutach mogę zająć się domowymi obowiązkami (a tych mi nie brakuje :) ). Wcześniej było to nie do pomyślenia :)

Dodatkowo preparat sprawia, że kolor lakieru jest bardziej nasycony, mocniejszy a płytka pięknie się błyszczy.


I na koniec trwałość - dotychczas na moich paznokciach lakier wytrzymywał dzień, max dwa. Albo się ścierał, albo odpryskiwał. Po zastosowaniu topu Orly lakier utrzymuje się nawet 5-6 dni, to świetny wynik.

Możecie go nabyć w sklepie dystrybutor-sklep.pl za 32,00 PLN, a - biorąc pod uwagę jego świetne właściwości - jest to bardzo dobra cena. To na pewno nie moja ostatnia buteleczka! :)




You may also like

10 komentarzy:

  1. a jak się prezentuje składowo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam w sieci :(
      niestety wyrzuciłam kartonik, bo byłam pewna, że skład jest na buteleczce, zamiast to po prostu sprawdzić :(
      nie ma, niestety. jak znajdę przez wujka gugl, to się podzielę.

      Usuń
    2. mam! no nienajlepiej się prezentuje ;)

      Toluene, Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Cellulose Acetate Butyrate, Tosylamide/Epoxy Resin, Diethyl Phthalate, Dimethicone

      Usuń
    3. oj, produkt nie dla mnie :( a szkoda, bo zachęcająco go przedstawiłaś :)

      Usuń
  2. A czy zauważyłaś, że zaczyna Ci przedwcześnie gęstnieć? Wypróbowałam już Seche Vite i Poshe (duże) i oba, po zużyciu mniej więcej 2/3 buteleczki nadawały się tylko do śmieci. Draństwo. A takie dobre produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co trzyma się bardzo dobrze, a - jak pisałam - miałam już do czynienia z topem tej marki i tamten zgęstniał ekspresowo...

      Usuń
    2. to ja poczekam jeszcze trochę na ostateczny werdykt, czy doszło do zglucenia - jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń
  3. O kurczę, ja nigdy o nim nie słyszałam. Sama ujeżdżam Seche Vite, ewentualnie zostaję przy odżywce nawirzchniowej z Nail Teka. Może jak zużyję Seche to wypróbuję Orlątko, tym bardziej, że nigdy nic z tej firmy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja właśnie kliknęłam na Seche vite i będe oczekiwać przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń