Nowe firmoowki! :)

/
22 Comments
Kolejne firmoowki mam i ja! :)
Przyznam, że nasza miłość nie była od pierwszego wejrzenia ;)
Na szczęście przekonałam się i teraz nie mogę się z nimi rozstać. Uważam, że to bardzo twarzowe patrzałki i wielu osobom będą pasować :)


Standardowo już okulary dotarły do mnie bardzo szybko, o ile dobrze pamiętam, po tygodniu od złożenia zamówienia.

W paczce były dodatkowo:
  • etui, sztuk dwie, jedno twarde, jedno miękkie
  • mały śrubokręt
  • ściereczka



A tak prezentują się "na mnie" :)


Na koniec mam dla Was niespodziankę :)
Spośród osób, które zgłoszą się pod tym postem, wylosuję 5, które otrzymają voucher 30$ do wykorzystania w sklepie Firmoo.

A jeśli chciałybyście wypróbować okulary i opisać je na swoim blogu, zapraszam do zapoznania się z TYM linkiem.




You may also like

22 komentarze:

  1. Zgłaszam się! Jako rasowa okularnica (już od 14 lat) mam chrapkę na nowe oprawki. Akurat czas na zmianę obecnych sfatygowanych, więc z przyjemnością wypróbuje coś z oferty Firmoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Standardowo już okulary dotarły do mnie bardzo szybko" - sorry, ale nie mogłam się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pod wielkim wrażeniem i zadowoleniem :D

      Usuń
    2. Oby nie takim, że skasujesz bloga ;p

      Usuń
  3. Fajny jest ten model :) Bardzo Ci pasuje! :) Ja ze swoich firmoowek też jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci ten model okularów :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... bardzo twarzowe ... tworzycie zgrany duet :D ... "chodzę" właśnie za okularami, tym chętniej się zgłaszam ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Świetne! Z chęcią wezmę udział w losowaniu, bo akurat jestem przed zakupem okularów:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tych oprawkach, tak jak napisałaś - wielu osobom będzie pasował ten model :)
    Również chętnie wezmę udział w losowaniu. W środę idę na kontrolne badanie wzroku i jestem pewna na 100%, że potrzebuje nowych okularów.

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie pasuje Ci ten kształt oprawek, zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Nie pogardziłabym takimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w nich, tak jak już pisałam u Ciebie na fb, też się na nie zdecydowałam i też początkowo nie miałam do nich przekonania :D A teraz je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowe okulary jak najbardziej mi się przydadzą :) Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, jak się podnieciłam tym kocim modelem niczym norka w agreście, bez zastanowienia zrealizowałam zamówienie i jestem teraz w czarnej dupie, bo oprawki są na mnie za wysokie. Na górze tak pięknie przykrywają mi brwi i wyglądam po prostu dziwnie :D Dobrze, że przynajmniej Ty w nich ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam oglądać i przymierzać okulary, oglądać ludzi w okularach, chętnie pokibicuję Ci przy kolejnej zmianie. Nie zdarzyło mi się jeszcze zamawiać okularów przez net, ale patrząc na ceny - przede wszystkim szkieł - mam na to coraz większą ochotę. Teraz mam w planach fotochromy, na lato, podobno nowe szkła fotochromowe są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze marzyły mi się okulary w takim kocim kształcie, ale przeciwsłoneczne.

    OdpowiedzUsuń