Szampon do włosów L'Oreal Paris - Elseve Fibralogy czyli o treningu cierpliwości ;)

/
3 Comments
Dziś trochę z innej beczki, bo o kosmetyku stricte drogeryjnym, mowa o szamponie do włosów Elseve Fibralogy. 

Na początek muszę wspomnieć, że nigdy nie używałam szamponów tej marki, właściwie zawsze (do momentu, gdy zaczęłam prowadzić blog :P ) byłam wierna Pantene ProV. 

Jednak zanim przejdziemy do konkretów, poniżej, standardowo już, trochę informacji od producenta.




Pogrubienie srednicy wlosa
1. WZMOCNIENE STRUKTURY
„Filloxane” to wyjatkowa molekula o zdolnosci transformacji stanu skupienia z plynnego w staly.
Wnika w glab wlosa i rozprzestrzenia sie wewnatrz wlókien. 
2. EKSPANSJA GESTOSCI
Filloxane tworzy multi polacznia i dobudowuje dodatkowa strukture we wnetrzu wlosa - Natychmiastowe uczucie grubszych włosów.
3. PROGRESYWNE POGRUBIENIE WLOSA
Dodana struktura pozostaje we wlóknie wlosa.
Efekt ekspansji gestosci kumuluje sie przy kolejnych zastosowaniach.

*Tak, powyższe skopiowane jest ze strony producenta, pozostawiam to bez komentarza...



Zaczniemy od opakowania - w zasadzie nic specjalnego. Ot, butelka zamykana na "klik", szampon jest bardzo gęsty, więc wlew dość mocno się brudzi.


W ogóle konsystencja szamponu jest dość specyficzna, wręcz żelowa, delikatnie klejąca. Pieni się bardzo mocno, piana jest "zbita" i czasem aż trudno ją spłukać... Jego zapach jest świeży i pudrowy zarazem, przyjemny, długo utrzymuje się na włosach.


Działanie? Po pierwszym zastosowaniu zauważyłam, że włosy faktycznie są uniesione... przez pierwszą godzinę. szampon L'Oreal Paris bardzo mocno obciąża włosy i przy mojej krótkiej fryzurze naprawdę ciężko cokolwiek zrobić, nic nie pomaga, ani żel ani tony lakieru do włosów. Wszystko na głowie układa się według sobie tylko znanego kodu. Nie muszę chyba mówić, że jest to kod niekoniecznie symilarny z tym, jaki ja stosuję :)

Paradoksalnie, włosy są też bardzo dobrze oczyszczone, do tego stopnia, że następnego dnia rano nie mam na głowie smalcu :) To się chwali, póki co taki efekt uzyskałam tylko podczas używania szamponu O'Right.

Producent mówi o pogrubieniu włosa, tego - niestety - nie zauważyłam.

Podsumowując - dość słaby produkt, mogą go stosować osoby, którym wszystko jedno, jak wygląda ich fryzura ;) Jedyna zaleta to dobre oczyszczanie. Cena kosmetyków oscyluje w granicach 10-15 PLN, więc jest bardzo przystępna, jednak sądzę, że za te pieniądze można nabyć coś znacznie lepszego.





You may also like

3 komentarze:

  1. Ja jestem z niego zadowolona, moich włosów nie obciąża.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też ten szampon nie przekonał, faktycznie, dość znacznie obciąża włosy. Oddałam go mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swoje ulubione szampony już mam :)

    OdpowiedzUsuń