Maska do włosów L'Oreal Paris Elseve Fibralogy

/
4 Comments
Wczoraj było o szamponie z serie Elseve Fibralogy, dziś będzie o masce. Przyznam, że bardzo rzadko używam kosmetyków tego typu, w ogóle rzadko używam odżywek wszelkiej maści, a chyba czas najwyższy zacząć.

No dobrze, wracajmy zatem do recenzji maski.





Pogrubienie srednicy wlosa
1. WZMOCNIENE STRUKTURY
„Filloxane” to wyjatkowa molekula o zdolnosci transformacji stanu skupienia z plynnego w staly.
Wnika w glab wlosa i rozprzestrzenia sie wewnatrz wlókien. 
2. EKSPANSJA GESTOSCI
Filloxane tworzy multi polacznia i dobudowuje dodatkowa strukture we wnetrzu wlosa - Natychmiastowe uczucie grubszych włosów.
3. PROGRESYWNE POGRUBIENIE WLOSA 
Dodana struktura pozostaje we wlóknie wlosa.
Efekt ekspansji gestosci kumuluje sie przy kolejnych zastosowaniach.

*To samo, co przy szamponie, oj nie wysilają się :P




Maska do włosów L'Oreal Paris spakowana jest w słoiczek o pojemności 300 ml, przy włosach takich, jak moje, czyli bardzo krótkich, spokojnie starczy na (minimum) miesiąc stosowania. 

Zapach charakterystyczny dla serii, identyczny jak ten "szamponowy", czyli świeży i pudrowy zarazem, w masce intensywniejszy i jeszcze dłużej utrzymuje się na włosach (czuć go jeszcze następnego dnia).

Konsystencja typowa dla maski do włosów, gęsta i kremowa, mocno "okleja" włosy i przyznam, że są spore trudności ze spłukaniem mikstury :(


Niemniej jednak maska sprawdziła się u mnie znacznie lepiej, niż szampon. Włosy są po niej miękkie i puszyste, niestety wciąż dość obciążone, zauważyłam jednak, że systematyczne stosowanie faktycznie odżywia włosy, przestały wypadać, są mocniejsze, odczuwalnie grubsze. 

Niestety, podobnie jak szampon, maska również wpływa na "niesforność włosa", tzn. moja fryzura stała się nieukładalna ;) W związku z powyższym zalecam stosowanie tylko wtedy, gdy nie planujemy wyściubiać nigdzie noska :>




You may also like

4 komentarze:

  1. Wczoraj bardzo pozytywnie pisała o tej masce Agata (Agu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam tez i tera mam dylemat :P

      Usuń
  2. Dziś czytałam o tej maseczce w gazecie i trafiła na moją chciej listę , ale muszę się nad nią zastanowić !

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie przekonują mnie do siebie kosmetyki elseve..

    OdpowiedzUsuń