Świąteczne rozdanie :)

/
58 Comments
Kochani!

Święta zbliżają się wielkimi krokami.
Przyznam, że jeszcze to do mnie nie dociera i wcale nie czuję tej magii, a to dlatego, że mam potwornie zatkany nos ;)

Tak, jestem chora jak nigdy, umierająca i śmierdzę czosnkiem. Lepiej się do mnie zbliżać, bo można ulec napromieniowaniu ;) Niemniej jednak, udało mi się, na szczęście jeszcze przed choróbskiem, przygotować dla Was kilka kosmetyków, którymi chciałabym się podzielić. Paczka jest skromna, miała być większa, ale naprawdę chodzę po ścianach i nie jestem w stanie wyprodukować nic ponad to. Poza tym są pewne obawy, że mogłabym Wam nakichać w kosmetyk ;) Albo coś gorszego ;) Zdjęcia miałam zrobić w świetle dziennym, ale pogoda nas nie rozpieszcza, dlatego też posiłkowałam się światłem sztucznym. 
To mnie boli mnie ;)

Ale cóż, jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma i tym samym prezentuję Wam poniżej zawartość paczki rozdaniowej :)




1. Dwie świece z wosku sojowego i palmowego o zapachu limetkowym:


Zapach jest delikatny, nienachalny, pojemność duuuuża, więc będą długo umilać zimowe wieczory.

2. Scrub do ciała o zapachu marcepanowym:


Marcepanowy scrub do ciała składający się w równych częściach z soli morskiej, cukru białego i suszonego błota z morza maertwego. Za natłuszczenie i pielęgnację naszej skóry odpowiada olej kokosowy, masło shea, masło mango, wosk pszczeli, masło kakaowe i olej słonecznikowy. I kapka witaminy E. 

3. Pomarańczowo-czekoladowa świeca do masażu:


Świeca do masażu w wygodnym dzbanuszku. W składzie mnóstwo  masła kakaowego, odrobina oleju ze słodkich migdałów, garstka wosku pszczelego, kilka kropli witaminy A i E. Plus dodatek maseł: shea nilotica i awokado. Pachnie obłędnie pomarańczami i czekoladą. 

4 i 5. Kokosowe mydło peelingujące i masujące masło do ciała o zapachu sernika truskawkowego:



Mydło zostało zrobione z białej bazy glicerynowej. Dodałam tylko peeling algowy, który działa antycellulitowo, i duuużo olejku kokosowego. Pachnie smakowicie :) Balsam do ciała ma w składzie wosk pszczeli, masło kakaowe, masło shea nilotica, olej kokosowy, masło mango, masło cupuacu i masło awokado. Plus - ponownie - witaminy: A i E. 

W sumie 5 zimowych umilaczy :)
Możliwe, że paczka będzie wzbogacona o dwufazowy płyn do demakijażu i balsam do ust. O tym niebawem :)

Tymczasem osobom zainteresowanym wzięciem udziału w rozdaniu przedstawiam aż jeden warunek, który trzeba spełnić:

Trzeba być publicznym obserwatorem bloga

I to wszystko.
Nie mam też zamiaru śledzić kto zrezygnuje z obserwowania po zakończonej zabawie, liczę na Waszą uczciwość. Zestaw powędruje do jednej osoby, która zostanie wybrana w drodze losowania. Na wylosowanie daję sobie 5 dni, na wysyłkę - 7 dni. Ma to oczywiście związek z moim życiem prywatnym i wyjątkowo absorbującym Synkiem ;)

Będzie mi też bardzo miło, jeśli udostępnicie poniższy baner u siebie na blogu, czy to na pasku czy w poście. Jest to dla mnie bez różnicy. Ale, rzecz jasna, nie jest to obowiązek :)


Rozdanie, zgodnie z powyższą informacją, trwa od dziś do 15.12.2013 do godziny 23:59.

Poniżej, dla ułatwienia, formularz do uzupełnienia :)



POWODZENIA :)




You may also like

58 komentarzy:

  1. Dużo zdrówka :* A rozdanko super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała tych Twoich smakołyków, dlatego zgłosiłam się do rozdania. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka życzę! Świeca w dzbanuszku wygląda prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Jest też dużo wygodniejsza, niż te, które robiłam w płaskich naczyniach.

      Usuń
  4. Ja tam lubię czosnek. :) Wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. koło takich zapachów i specjałów nie można przejśc obojętnie, dlatego też się zgłosiłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłoszenie wysłane, życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga życzę dużo zdrówka
    Takich dobrodziejstw nigdy za mało więc również chętnie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pati, piękny zestaw przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nagrody, jedyne w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  10. aż ślinka cieknie jak czytam opisy produktów ;)
    szybkiego powrotu do zdrowia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten scrub musi być genialny :) A na widok 'sernika truskawkowego' zaczęłam się oblizywać o.O Czy to, aby normalne? ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mhm, świeca do masażu przepiękna. A na myśl o zapachach robię się głodna :3 Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam już od jakiegoś czasu te Twoje handmade cuda- nie mogłabym nie wziąć udziału w tym rozdaniu. A jak się nie uda...to sama sobie zrobię takie świece do masażu z Twojego przepisu! A co! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      I to mi się podoba :)
      Świecę robi się ekspresowo :)

      Usuń
  14. masujące masło do ciała o zapachu sernika truskawkowego- i'm in love <3

    udział oczywiście wzięłam. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Któraś z dziewczyn reklamowała kiedyś na swoim blogu Twoje kosmetyki Smyku. Nawet miałam do Ciebie napisać i coś zamówić.... tylko.... zresztą, co będę Ci opowiadała. Sama wiesz jak jest. Czasami człowiek ledwo pamięta jak się nazywa.
    Wzięłam udział w rozdaniu. Takiej okazji nie przepuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybkiego powrotu do zdrowia :) Mam nadzieję że już dużo lepiej :)
    Pięknie kręcisz :) o Twoich wyrobach krążą legendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia ;*

    Super zestaw, a peelingujące mydło kokosowe zadziałało już na moje zmysły. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydło pachnie naprawdę intensywnie :)

      Usuń
  18. Poszło i moje zgłoszenie.
    Zdrowiej, uściskaj dzieciaczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo zdrówka!! A nagrody świetne, aż prawie czuję te niesamowite zapachy;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hehe, ja też wydzielam woń czosnku w tej chwili, bo z mężem zjedliśmy kanapeczki z nim i wędlinką dla zdrowotności :) Zdrówka życzę!
    Chętnie wezmę udział w zabawie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kosmetyki wyglądają tak apetycznie, że aż nie wiem co powiedzieć. Obawiam się, że mogłabym je zjeść ;))) Nigdy nie miałam doczynienia z takimi kosmetykami handmade (choć parę razy ukręciłam sobie krem, ale z gotowego zestawu). Z chęcią biorę udział w tak oryginalnym rozdaniu...

    OdpowiedzUsuń
  22. co się stało z tym rozdaniem? były gdzieś wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.kosmetyka-smykusmyka.pl/2013/12/diy-lawendowe-mieszki-do-kapieli.html

      Usuń