ECOSPA.pl - Recenzja zbiorcza produktów z DIY

/
18 Comments
Jak obiecałam, tak czynię :)
Poniżej przeczytacie krótkie recenzje na temat kosmetyków, które ukręciłam z surowców z ECOSPA.pl



Świetny kosmetyk, który doskonale sprawdził się nie tylko w pielęgnacji wymagającej skóry mojego dziecka, ale również mojej. Zapach jest bardzo przyjemny, delikatny, utulający. Skóra jest po nim bardzo miękka, przyjemna w dotyku, mocno nawilżona. Nie pozostawia tłustej warstwy, wchłania się ekspresowo. Systematyczne używanie sprawiło, że na skórze Tymona przestały pojawiać się suche plamy, do których miał tendencję. 100 ml oliwki starczyło mi na około 2 tygodnie stosowania, z czego kilka razy dodałam ją również do kąpieli. Jest to - moim zdaniem - bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę jakość, skład i działanie. 


Absolutna wspaniałość! Bardzo, bardzo wydajny. Starczył na ponad miesiąc stosowania. Niewielka ilość (3-4 wyciśnięcia) starczały na posmarowanie niemalże całego ciała. Zapach, do którego trzeba się przyzwyczaić :) Słodkawy i dosyć ostry, mi jednak bardzo odpowiada i wręcz uzależnił :) Po miesiącu systematycznego stosowania zauważyłam poprawę kondycji skóry w zakresie napięcia i nawilżenia. Po posmarowaniu ciała rano, dało się odczuć nawilżenie jeszcze następnego dnia... 



Moja wielka miłość!
Żadne słowa nie opiszą tego, jak bardzo jestem kosmetykiem zachwycona :)
Nie wyobrażam sobie już żadnego innego produktu do demakijażu. Płyn zmywa nawet największą tapetę już po jednym przeciągnięciu wacikiem - mówię Wam, cuda! Zauważyłam, że moje brwi stały się mocniejsze i.... ciemniejsze. Podobnie z rzęsami (ale rzęsy traktowałam też odżywką, więc poprawa ich kondycji to nie tylko zasługa płynu). Ba! Poprawiła mi się cera! :) Jest wyciszona, nawilżona, niespodzianki pojawiają się już TYLKO na brodzie, a wiedzcie, że to naprawdę ogromny sukces (choć ilość zaskórników i tu bardzo się zmniejszyła). Pory również są mniej widoczne. Jedynym dyskomfortem w stosowaniu kosmetyku może być delikatnie "zamglony" wzrok, ale biorąc pod uwagę rewelacyjne działanie, wybaczam tę drobnostkę. Ważne też, dla wrażliwców, że płyn nie podrażnia - wręcz przeciwnie, ma działanie łagodzące i jego używanie to czysta przyjemność :) Muszę też podkreślić, że jest ogromnie wydajny: stosuję go codziennie od prawie 2 miesięcy (!!!) i zostało mi jeszcze około 1/3 butelki! Przyznacie, że to wynik rewelacyjny :) Szczególnie, że koszt tego płynu to około 40,00 PLN.

To jak? Czujecie się zachęcone? :)
Ja chyba zupełnie zrezygnuję z pielęgnacji gotowej :)
Przyznam się Wam, że samodzielne kręcenie kosmetyków przysparza mi tyle radości, że ostatnio zwierzyłam się TŻtowi, że nawet nie muszę ich używać :) Najchętniej nie wychodziłabym z mojej kosmetycznej kuchni i tworzyła, tworzyła, tworzyła... Serio, jestem uzależniona :)




You may also like

18 komentarzy:

  1. Mam ochotę na tą oliwkę do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro takie cuda obiecujesz, to chyba już niedługo sama spróbuję przygotować dwufazowy płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się skuszona zwłaszcza na Smakowity balsam do ciała limetkowo-imbirowy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fajny jest, jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. No ten dwufazowy płyn mnie kusi, ale ja jestem takim beztalenciem w przygotowywaniu takich rzeczy i... boje się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę cię :D
      to woda i olej... w dużym skrócie :D

      Usuń
  5. Mam od Eco Spa pomadki do ukręcenia, ale wiecznie brak mi czasu, żeby to zrobić :(
    Również bardzo lubię samodzielnie zrobione kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też muszę się zabrać za pomadki :)

      Usuń
  6. Bardzo Ciekawy blog, jestem pod wrażeniem, chciałam jednocześnie serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w KONKURSIE sklepu www.newsoul.pl na Facebooku gdzie do wygrania jest jedno z trzech serum oraz nagrody pocieszenia w postaci olejków. Zapraszam zarówno Panią recenzentkę jak i czytelniczki : https://www.facebook.com/pages/New-Soul/212913752201379

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usuwam, bo firma młoda i jeszcze mało ma klientów.
      Ale na przyszłość proszę o nie zamieszczanie takich reklam w komentarzach...

      Usuń
  7. A tern płyn zmywa rowneiz makijaz wodoopdorny? Bo mnie naprrawde zaciekawil

    OdpowiedzUsuń
  8. Płyn do demakijażu mnie zainteresował, na pewno spróbuję "ukręcić" podobny :)

    OdpowiedzUsuń