Superwydajny przyjemniaczek!

/
25 Comments
Dziś post o kolejnym produkcie pochodzącym ze współpracy ze sklepem Forever Young - mowa o Maśle/Balsamie do ciała z kolagenem marki Simly Beautiful.







450 ml Wydajne Masło do Ciała z: Kolagenem, Nasionami Kukui, Masłem Shea i olejkiem z Passiflory (passion flower)

Wzbogacone odżywczym masłem shea, ten naturalny nawilżający balsam do ciała łączy ze sobą jakość ze skutecznością działania. Bogaty w witaminy olej z nasion kukui w połączeniu z olejkiem z egzotycznych kwiatów passiflory (passion flower) nawilży Twoją skórę, pozostawiając mgiełkę delikatnego owocowego zapachu. Doskonałe do stosowania przez całą rodzinę to bogate ale nietłuste masło pomoże złagodzić, nawilżyć i odbudować suchą, odwodnioną bądź dojrzałą skórę, nadając jej świeży i zdrowy wygląd. Dla osiągnięcia najlepszych rezultatów polecamy stosować w połączeniu z innymi produktami z serii Collagen od Simply Beautiful Collection.
Naturalny nawilżający balsam do ciała łączy ze sobą jakość ze skutecznością działania.
Wzbogacony witaminami
Nawilża i wygładza skórę
Pozostawia na ciele mgiełkę delikatnego owocowego zapachu
Dla całej rodziny
Bogaty ale nietłusty
Pomaga złagodzić, nawilżyć i odbudować suchą, odwodnioną, a także dojrzałą skórę,
Nadaje świeży i zdrowy wygląd

GŁÓWNE SKŁADNIKI AKTYWNE

Kolagen: poprawia elestyczność skóry
Olejek z Passifolry (passion flower): przeciwzapalny, odżywczy, nawilżający, opóźnia starzenie skóry, łagodzi podrażnienia, uspokaja skórę, relaksuje
Nasiona Kukui: olejek z tropikalnych orzechów, bogaty w niezbędne kwasy tłuszczowe, idealny także do skóry dojrzałej, nawilża i ujędrnia, ma właściwości rewitalizujące i opóźniające procesy starzenia
Masło Shea, cechy charakterystyczne: odżywcze, uzdrawiające, ochronne, nawilżające, łagodzące, przyspiesza procesy regeneracji komórek i poprawia koloryt skóry.





Produktu używam od blisko miesiąca i przyznam szczerze, że końca nie widać :) Na pierwszy plan wysuwa się zatem wydajność. Z czego wynika? Z konsystencji :) Przyznam, że z tak zwartym masłem do ciała nie miałam jeszcze do czynienia - jest tak gęste i spoiste, że na początku miałam problem z wydostaniem go ze słoiczka :) Na szczęście nie wpływa to na komfort użytkowania - wręcz przeciwnie! Kosmetyk świetnie się rozprowadza i naprawdę niewiele potrzeba, żeby posmarować całe ciało (a mam go naprawdę dużo do smarowania ;-) ).


Muszę też dodać, że podczas kontaktu ze skórą ma się wrażenie, jakby balsam był... mokry. Ciężko to opisać, efekt jest dziwny i dotąd nie spotkałam się z takim działaniem. Ma to rzecz jasna wpływ na nawilżenie skóry - balsam rewelacyjnie sprawdził się jako kosmetyk łagodzący podrażnienia po goleniu: skóra była bardzo miękka, gładka i mocno nawilżona (odczuwalne jeszcze następnego dnia).

Niestety, nie ma róży bez kolców, i - choć kosmetyk wchłania się ekspresowo - to pozostawia na skórze cieniutką warstwę, charakterystyczną dla balsamów na bazie parafiny. Nie jest to oczywiście tak gruby, tępy film, acz wciąż powoduje pewien dyskomfort.

Niemniej jednak bardzo polubiłam się z tym balsamem, głównie ze względu na jego piękny, kwiatowy, lecz nie słodki i duszący, zapach. Utrzymuje się na skórze długo, pachnie intensywnie i jest wręcz uzależniający :) Dodatkowo masło naprawdę genialnie nawilża, co - szczególnie w okresie jesienno - zimowym - jest zbawieniem dla mojej umęczonej, suchej skóry.


Ogromnym plusem jest też cena kosmetyku - produkt o całkiem niezłym składzie, dobrym działaniu i pięknym zapachu kosztuje tylko 44,90 PLN za, uwaga, 450 ml! Cena wyjątkowo konkurencyjna. Dodatkowo, jak już wspomniałam, balsam jest ponadprzeciętnie wydajny.




You may also like

25 komentarzy:

  1. wow!
    pierwszy raz o nim słyszę/czytam i jestem pozytywnie zaskoczona :) lubię masła do ciała
    z Twojego opisu przypomina mi on krem do twarzy Ziaja z masłem kakaowym (którego zapach uwielbiam)- też mam wrażenie że ma 'mokrą' konsystencję w kontakcie ze skórą i również pozostawia delikatną tlustawą warstwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam Ziaji, ale ten mi naprawdę przypasował :) Nawet pomimo powłoki, którą zostawia na ciele :)

      Usuń
  2. oo kurczę jaka fajna cena tego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam wersję żurawinową. Konsystencja na serio ciekawa ale więcej napiszę po dłuższym stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciekawe :) Chętnie przeczytam recenzję :)

      Usuń
  4. nie czytałam wcześniej o tym produkcie, cena nie jest taka zła, ja jednak nie kupuję tak dużych pojemności balsamów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, pojemność jest ogromna i ciężko to zużyć :)

      Usuń
  5. Podobną konsystencję ma krem do ciała Organic Shop Indyjsko Lotos ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak lody truskawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. smakowicie wygląda :) przejrzę tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, na hasło SMYKUSMYK 15% zniżki :)

      Usuń
  8. ja miałam wersję z miodem manuka i kwiatami pomarańczy, coś wspaniałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję, jak za ruski rok skończę ten :D

      Usuń
  9. no i ta powłoczka niszczy mokry efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wielbicielką tego typu mazideł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! To wygląda apetycznie - w sensie spożywczym. ;-)
    Jak taki malinowy budyń domowej roboty (nabrałam właśnie ochoty na taki ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Wyżej Nena pisała, że wygląda jak lody truskawkowe :)
      W sumie budyń malinowy też pasuje ;)

      Usuń
  12. Będzie mój, jak wrócę tylko do domu :)

    OdpowiedzUsuń