Mmmm, ciepełko :>

/
17 Comments
Jakiś czas temu Eriski zaskoczyły mnie wielką paką kosmetyków :) W pace znalazł się produkt, do któego podchodziłam jak pies do jeża.
Mowa o:





Wskazania

24h INTENSYWNIE PRZECIW TRĄDZIKOWI- skuteczna pielęgnacja skóry z widocznymi zmianami trądzikowymi.
Efekty działania

Specjalistyczny peeling, który doskonale oczyszcza, wygładza i odświeża skórę. Produkt przy aplikacji daje efekt rozgrzania, który wzmacnia działanie kosmetyku. Skuteczność zawdzięcza połączeniu aktywnych substancji przeciwtrądzikowych oraz substancji aktywnie wygładzających.
POTRÓJNE DZIAŁANIE NA BLIZNY POTRĄDZIKOWE:

Termoaktywny peeling wygładzający + Aktywny krem chłodzący na noc na blizny potrądzikowe + Aktywna maseczka wygładzająca ślady potrądzikowe 5w1


Propylene Glycol, Zeolite, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Mannitol, Cellulose Gum, Isohexadecane, Cellulose, Polysorbate 80, Tocopheryl Acetate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Parfum (Fragrance), Limonene, HexylCinnamal, Linalool, Benzyl Salicylate, CI 77007.


Cóż powiedzieć - powyższy kosmetyk absolutnie skradł moje serce! Przyznam, że się od niego uzależniłam i stosuję go aż za często. Dlaczego?
Od początku.

Peeling zamknięty jest w standardowej tubce z wieczkiem, grafika charakterystyczna dla produktów Under20. Po wyciśnięciu kosmetyku na dłoń, ukazuje nam się żel o lekko mlecznym zabarwieniu, w którym zatopione są niebieskie drobinki. Drobinek, szczerze powiedziawszy, jest tyle co kot napłakał ;) Ale to nie szkodzi, bo...

Po nałożeniu kosmetyku na twarz, zaczyna się on rozgrzewać, konsystencja jest bardzo gęsta i kleista, dlatego kilkakrotnie moczę palce i masuję skórę. Produkt dość trudno się spłukuje i, choć efekt "grzewczy" jest niezwykle przyjemny, to gdy przychodzi do zmywania specyfiku z buzi, przeżywam katorgę ;)


Jednak gdy widzę efekt na skórze, stwierdzam, że WARTO. Warto się chwilę pomęczyć, bo peeling działa cudownie. Skóra jest po nim dogłębnie oczyszczona i niezwykle gładka - nie uzyskałam takiego efektu po żadnym peelingu mechanicznym. Jak wspomniałam, stosuję kosmetyk często i jestem w tym stosowaniu bardzo systematyczna, dzięki temu zauważyłam znacznie zwężenie porów i ogólną poprawę stanu skóry, szczególnie na brodzie, która cierpi na wysyp zaskórników i innych cudów.


Dodatkową zaletą peelingu jest jego delikatny, świeży zapach i... cena - kosztuje około 16,00 PLN! Produktu używam od prawie miesiąca, a w tubce właściwie nie widać ubytku, jest więc też ogromnie wydajny.

Reasumując - mój absolutny faworyt, bez którego nie wyobrażam sobie już pielęgnacji :)



You may also like

17 komentarzy:

  1. Lubię. Fajnie mi porątka na nosku oczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi też, i ta gładka mordka, mmmm :)

      Usuń
    2. Ja do mordki całej tak nie bardzo niestety bo mam skłonność do rumienia itp. :/ Ale nochal pierwsza klasa :D

      Usuń
  2. Czasem warto spróbować kosmetyku by wyrobić sobie własne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie wczoraj użyłam go raz pierwszy :) jakbyś wyjęła moje słowa z ust - ciepełko mmmmmm ale zmywanie brrrrr - zobaczymy czy zniweluje powstawanie syfków.

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ciekawe jak sprawdziłby się u mnie. :) ja teraz używam nowości z serii T, za jakiś czas pojawi się notka na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u ciekawy, miałam raz taki żel rozgrzewający fajna sprawa na zimowe poranki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze muszę go wypróbować, szukam fajnego peelingu może się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, takiego jeszcze nie miałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, no to coś dla mnie. już wpisuję na listę zakupów ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy zużyję swój aktualny z Lirene, skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń