Magiclash - zapowiedź

/
8 Comments
Jakiś czas temu otrzymałam do testowania serum do rzęs i brwi – Magiclash, które otrzymałam od oficjalnego dystrybutora marki, czyli firmy Farmona (podkreślę, Farmona jest tylko dystrybutorem, nie zaś producentem).




Preparat oparty wyłącznie na naturalnych, biologicznych składnikach i
biotechnologicznym kwasie hialuronowym.
Synergicznie dobrane składniki gwarantują skuteczną odbudowę i
upiększenie rzęs już po krótkiej, ale regularnej aplikacji.

Jedna z najbardziej skutecznych i bezpiecznych odżywek
stymulujących wzrost rzęs i brwi na świecie.

Efekty i bezpieczeństwo udowodnione wielokrotnymi badaniami
klinicznymi.


Można stosować także po chemoterapii.

Odżywkę stosuję trochę ponad tydzień, codziennie - rano i wieczorem.
Wydaje mi się, że efekty są już widoczne, ale pokażę je dopiero po pełnym miesiącu stosowania - będzie (mam nadzieję) się czym pochwalić :)

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia, które wykonałam dokładnie w sobotę 19.10.2013. Pełny post z opinią przeczytacie zatem 18.11.2013 :)





Jak widać na powyższych zdjęciach, moje rzęsy nie są w takiej złej kondycji, mam jednak nadzieję je trochę zagęścić i - nie wiem czy serum ma na to jakiś wpływ - ale chciałabym, żeby nabrały też trochę wiecej koloru :)

Zobaczymy!
Trzymajcie kciuki :)



You may also like

8 komentarzy:

  1. powodzenia :) w ożywianiu choć Twoje rzęsy są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie masz piękne rzęski! Jejku, to C urosną aż do nieba ;) Udanego testowania i pozytywnych efektów Ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne rzęsy, ciemne i grube, jak się jeszcze powiększą to padnę :) ale trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje rzęsy są godne pozazdroszczenia przed kuracją :) Czekam na efekty testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam i czekam z niecierpliwością na efekty :)

    OdpowiedzUsuń