Rokitnik & Pomarańcza - oczyszczanie na najwyższym poziomie

/
27 Comments
Kochani!

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę ze sklepem:


Do testowania wybrałam sobie trzy produkty: rękawicę Kessa, nad którą rozpływała się Arsenic - moja recenzja już niebawem, emulsję do kąpieli Natural Active marki Speick oraz mydło Rokitnik & Pomarańcza, na temat którego chciałabym  przedstawić Wam moją opinię już dziś.




Zanim jednak przejdziemy do recenzji...


Wyjątkowe, kremowe mydło roślinne z dodatkiem witalizującego wyciągu z rokitnika i olejku pomarańczowego. Łagodnie pielęgnuje skórę podczas kąpieli pozostawiając ją miękką i delikatną. Produkowane od 80 lat wg tradycyjnej receptury. Zawiera czyste ekstrakty roślinne i olejki eteryczne.

Polecane:

    dla każdego rodzaju skóry
    do codziennej pielęgnacji


- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG i SLS
- bez składników GMO
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny




Uwielbiam mydła w kostce - są wygodne i mniej chemiczne, niż ich płynne odpowiedniki. Nie inaczej jest z mydłem Speick. 

Ale od początku.
Kosmetyk ma kształt... sferoidy :> Czyli spłaszczonej kuli - przyznam, że taka forma jest bardzo wygodna, mydło dobrze trzyma się dłoni, idealnie się w niej mieści.


Posiada bardzo delikatny, lekko pieprzowy zapach. Nie mam pojęcia jak pachnie rokitnik, pomarańczy niestety nie wyczuwam. Po myciu skóra jest bardzo dobrze oczyszczona, wręcz "skrzypiąca" - osobiście uwielbiam ten efekt na skórze, nie przepadam natomiast za pozostawianiem "sztucznej" warstwy jak np. w przypadku mydła Dove. 


Piana jest sztywna, wręcz kremowa, aksamitna. Choć, jak wspomniałam, oczyszcza doskonale, skóra nie jest przesuszona - wręcz przeciwnie. Nawilżenie jest bardzo odczuwalne, skóra miękka, delikatna i napięta. 

Mydła używam również w pielęgnacji mojego rocznego (i trochę) Synka, sprawdza się doskonale - łagodzi podrażnienia, a skórka Tymona jest gładka i mięciutka jak nigdy. Tu dodatkowym atutem jest delikatny, niedrażniący zapach.

Kosmetyk jest bardzo wydajny, używam go od przeszło 2 tygodni i właściwie ubytku nie widać.
Sprawdza się również w higienie intymnej i oczyszczaniu twarzy - mydło jest wyjątkowo delikatne!

Bardzo mocno zachęcam Was do wypróbowania powyższego, wspaniałe, uniwersalne myjadło, które zastąpiło mi płyn do higieny intymnej, żel pod prysznic, żel do golenia, żel do mycia twarzy i żel pod prysznic dla dziecka, a kosztuje całe 19,00 PLN!

Dodatkowo specjalnie dla Was, na hasło SMYKU1, 5% rabatu w sklepie biopiekno.pl!

Rabat w sklepie Biopiękno.pl na hasło "Smyku1"







You may also like

27 komentarzy:

  1. Osobiście nie przepadam za mydłami w kostkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Też kiedyś nie przepadałam :)
      Teraz wolę je od tych w płynie :)

      Usuń
  2. A ja uwielbiam mydła w kostkach. Przynajmniej czuję, że moja skóra jest czysta! I też bardzo nie lubię, kiedy mydło pozostawia warstwę. Już dawno zauważyłam, że każda zostawiona na skórze warstwa prędzej lub później mi zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      Dlatego u mnie nawet do rąk jest mydło w kostce.

      Usuń
  3. Uwielbiam naturalne mydła w kostkach, ostatnio coraz więcej ich w mojej łazience, przyjrzę się i temu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej przekonuję się do naturalnych mydeł w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam naturalnych mydeł ale będę musiała się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem mydlanym frickiem:) ale właśnie wczoraj i dziś przyszły do mnie nowe cuda-więc na jakiś czas muszę zapomnieć o nowych zdobyczach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem! To wygląda cudnie! :-)

      Usuń
    2. Jest naprawdę świetne :)

      Usuń
  7. Ja odeszłam od używania mydeł, bo była nagonka że szkodzą. Ale teraz się takie cuda pojawiają że chyba na powrót się do nich przekonam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie wiedziałam, że była nagonka...

      Usuń
  8. Oj ależ dziwne miałam skojarzenie, jak pierwszy raz zerknęłam na to mydełko ;)) Uwielbiam takie wynalazki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie, co Ty o tej rękawicy sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydła na razie mam, ale po recenzji Arsenic mam ochotę na rękawicę :D

      Usuń
    2. Przygotuj portfel, mogę uprzedzić, że moja recenzja również będzie pozytywna ;))))))))))))))

      Usuń
  10. uwielbiam naturalne mydła teraz użytkuję Aleppo i oczekuję na czarne. Myślałam, że napiszesz, że pachnie pomarańczką, a tu pojawia się "pieprzny" zapach ;) Ładny skład, więc na pewno się nim zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mydła naturalne:) Ostatnio dostałam jedno od koleżanki z Hiszpanii i je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń