Prosty i efekt(y)owny :)

/
17 Comments
Jeszcze jeden, ekspresowy kosmetyk z "Paczki dla przyjaciółki".
Jest to doskonały pomysł na prezent, a nie wymaga poświęcania wielu godzin na produkcję. Satysfakcja - obustronna - gwarantowana :) Dlaczego? Nawet największy antytalent do kosmetyków samorobionych, wykona ten kosmetyk w dwie minuty. Z zegarkiem w ręku :)

O czym mowa?




Bingo! O peelingu do ust! :)
Pamiętacie moją recenzję peelingu od Pat&Rub? Poniższym przepisem udowadniam, że wykonanie całkiem podobnego, a przynajmniej działającego identycznie, to dziecinna igraszka. Do tego bardzo tania :)




Przygotujcie:

cukier, wedle uznania jaki :)
dowolny olej, ja wybrałam jojoba
aromat spożywczy w płynie bądź olejek eteryczny

można dodać witaminy, kwas hialuronowy i inne cuda...
tylko po co? :) Skoro wystarczą trzy składniki, żeby peeling spełniał swoją rolę doskonale, nie ma co przesadzać :)

Potrzebujecie jeszcze tylko słoiczek na peeling i... wykałaczkę :)


Do słoiczka wsypujecie cukier...

...dolewacie olej...

... aromat (ja wybrałam karmelowy)...

...i mieszacie wykałaczką :) Prawda, że proste? :) Żeby uniknąć bałaganu w kuchni, mieszamy bezpośrednio w słoiczku, komu chciałoby się to później przekładać? :) 

Peeling sprawuje się świetnie!




You may also like

17 komentarzy:

  1. Nie pomyślałam o takim rozwiązaniu! Będę musiała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł, ja wykorzystuję olej kokosowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i ciekawe :) gdzie najlepiej zamowic skladniki do "domowych" kosmetykow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepów jest bardzo dużo :)
      Zrób Sobie Krem, Eco - Spa, E-Naturalne - to te najbardziej popularne :)

      Usuń
    2. Dziekuje Ci bardzo. Szykuje sie do pierwszego zamowienia polproduktow kosmetycznych i jak na razie zbieram informacje.

      Usuń
  4. Świetny pomysł na pewno wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł i jaki prosty! Mi samej przydałby się peeling do ust, marzę o Pat&Rub (sama nie wiem czemu, chyba tylko dla zasady :D), wiec chętnie wypróbuję Twój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde! Na pewno wypróbuję! Sama już chciałam taki nie raz zrobić, ale nigdy nie wiedziałam jak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy zużyję piling z P&R zrobię sobie swój własny.
    Będzie to pierwszy kosmetyk DIY, który przygotuję!
    Ale się nakręciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))
      bardzo się cieszę, że spowodowałam nakręcenie :D

      Usuń
  8. Właśnie zrobiłam sobie wersję z olejkiem makadamia :) dodałam parę kropel odpowiedniego olejku mandarynkowego, całość jest boska <3 dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))
      Super! Cieszę się, że się udał i jesteś zadowolona :)

      Usuń
  9. kocham cię za tą serię paczki dla przyjaciółki :* a moje znajome pokochają cię jeszcze bardziej chyba :D

    OdpowiedzUsuń