Nowa współpraca - zapowiedź.

/
36 Comments
Nigdy tego nie robiłam.
Otwieram panel bloggera, piszę notkę i... ustawiam czas publikacji.
05.10.2013, godzina 20:00.

I przebieram nogami.
Na facebooku już się chwaliłam, a nie wszyscy na facebooku mnie lubią, w związku z powyższym dla tych, co nie lubią będzie to niespodzianka...


Oj tak, dawkuję napięcie :)

Kochani!

Nawiązałam współpracę marzeń - ze sklepem, tadam!


ECOSPA to jeden z pierwszych, polskich sklepów internetowych z półproduktami do samodzielnego wyrobu kosmetyków. Niejednokrotnie podkreślałam, że oferta ECOSPA jest spójna, jakość produktów - bardzo wysoka, często znacznie wyższa, niż u konkurencji, firma prowadzona jest przez specjalistów przez duże "eS" - miałabym kaca moralnego, gdybym nie podkreśliła, jak ogromną wiedzę posiadają Właściciele, jak chętnie się nią dzielą, jak bardzo są otwarci, przesympatyczni i pomocni. Asortyment sklepu jest stale poszerzany, ostatnio strona przeszła diametralną przemianę i nie mogę napatrzeć się jak wspaniale prezentuje się, szczególnie na tle innych sklepów z tego typu produktami.

Czego możecie się teraz spodziewać?

Ano wielu ciekawych receptur okraszonych szczegółowymi zdjęciami - teraz naprawdę wszystko będzie krok po kroku :) Dodatkowo, raz w miesiącu będę zamieszczać film z tutorialem jak przygotować kosmetyk. Będę bardzo wdzięczna za Wasz odzew - wszelkie krytyczne uwagi, komentarze, podpowiedzi są pożądane :) Chciałabym, żeby wszystko było na jak najwyższym poziomie i zależy mi, żeby artykuły były czytelne, przejrzyste i zrozumiałe. Jeśli chodzi o same receptury, będę prezentować proste przepisy, które każda z Was z powodzeniem przygotuje w domu.

Chciałabym też prosić o wysyłanie Waszych typów - o czym chciałybyście przeczytać, przepisy na jakie kosmetyki najbardziej Was interesują - w tym celu stworzyłam dla Was formularz kontaktowy, który znajduje się na pasku bocznym bloga :)

Nadchodzące rezultaty współpracy z ECO SPA to wynik długiej, obszernej korespondencji, ogromu wymienionych spostrzeżeń, uwag, sugestii - a wszystko to, by usatysfakcjonować czytelników bloga, klientów ECO SPA i wszystkich tych, którzy lubią kręcić, nie tylko kosmetyki :) W końcu to swego rodzaju rękodzieło :)

Dodatkowo, uchylę rąbka tajemnicy, możecie spodziewać się konkursów, rozdań i ciekawych eventów związanych z samodzielnym tworzeniem kosmetyków :) Mam nadzieję, że nie możecie doczekać się równie mocno, jak ja :)



Wracając do pierwszego wpisu, który ustawiłam na 05.10.2013 - będzie to pierwszy z czterech DIY. Zgadniecie cóż to może być? :)




Czekam na Wasze maile z sugestiami odnośnie receptur!

Wasz


You may also like

36 komentarzy:

  1. Odpowiednie produkty w odpowiednich rękach... czuję, że będzie barwnie, kolorowo i pachnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie! Przez Ciebie będę teraz musiała sama zaopatrzyć się w składniki do tworzenia. Bo niby jak poczytać o Twoim DIY i nie spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Bardzo miło czytać takie słowa :))))
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Gratuluję :)
    I już nie mogę się doczekać DIY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))
      Ja chyba jeszcze bardziej nie mogę się doczekać :D

      Usuń
  4. czuję, że współpraca będzie owocna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że przeczucia się sprawdzą :D

      Usuń
  5. No i super :) Gratuluję!
    Już nie mogę się doczekać Twojego "kręcenia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ciekawością czekam na pierwszy wpis ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, post już napisany, teraz czeka na publikację :)

      Usuń
  7. Pozazdrościć współpracy! Nie mogę się już doczekać nowych receptur... Co to może być w tej buteleczce...może jakieś serum cud dla zmęczonej cery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ja też się nie mogę doczekać :)
      A serum to nie jest, ale pomysł ciekawy i wart uwagi, hmmmm :)

      Usuń
  8. Jupii!! :D
    To ja poproszę na zimę super-duper-czaderski, pachnący imbirem, rozświetlający mroki północy krem nawilżający i odżywiający, i żeby miał taką nazwę: super-duper-czaderski. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniale :) mogę jedynie pozazdrościc i pogratulowac oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje, uwielbiam próbować kosmetyczne DIY więc z checią o nich poczytam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, uwielbiam próbować kosmetyczne DIY więc z checią o nich poczytam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje, uwielbiam próbować kosmetyczne DIY więc z checią o nich poczytam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Już się nie mogę doczekać recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i nie mogę się doczekać postów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czeka z niecierpliwością na posty i zapraszam również do siebie pikape.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje ;) Ciekawa jestem posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przeczytaam, ale zapomniałam pogratulować, więc GRATULACJE! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! A na posty czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam sklep. Nie tak dawno zmieniła się ich szata graficzna :)

    OdpowiedzUsuń