Firmoowki :)

/
21 Comments
I ja wpadłam w szał okularów od Firmoo :)

Widząc możliwość nawiązania współpracy ze sklepem (dzięki Siouxie!), ekspresem wypełniłam formularz na 4sponsor.com i już tego samego dnia otrzymałam potwierdzenie, że moja paczka została spakowana i wysłana.

Sądziłam, że będę czekać standardowe 2 tygodnie, w końcu przesyłka idzie z Azji. Tymczasem okulary były u mnie już po... 2 dniach, wysłane kurierem! Szok i niedowierzanie :D

Na stronie Firmoo znajdziecie oprawki od klasycznych, poprzez ekstrawaganckie, na typowo dziecięcych kończąc. Możecie zakupić zerówki (takie mam ja), okulary korekcyjne, z antyrefleksem, przyciemniane. Ilości są zatrważające i wierzcie mi - miałam ogromny problem z wyborem :)


Dodatkową zaletą zakupów w Firmoo są ciągłe promocje, czasem obniżki sięgają nawet 70%.. To jeszcze nie wszytko! :) Pierwszą parę możecie mieć całkowicie za darmo! Płacicie wówczas tylko koszt przesyłki.


Wracając jednak do samych okularów: przyznam, że ich jakość była dla mnie ogromnym, pozytywnym zaskoczeniem. Spodziewałam się typowej chińszczyzny, rodem z Biedronki. Jakież było moje zaskoczenie, gdy po otwarciu paczki ujrzałam bardzo porządne, nie ustępujące w żadnym stopniu markowym, oprawki. Tworzywo jest mocne, trwałe i twarde. Szkła posiadają antyrefleksy, dzięki czemu praca przy komputerze nie jest już tak męcząca, jak dotychczas. Dodatkowo dołączono do okularów bardzo ładne, klasyczne etui z naprawdę dobrą ściereczką do wycierania szkieł. To nie koniec - otrzymałam również miękkie etui i... mały śrubokręcik i dwie mini śrubeczki, gdyby niefortunnie coś się odkręciło. 

Model, który wybrałam, to klasyczne "kujonki" w kolorze "tortoise". Wydaje mi się, że wyjątkowo mi pasują :)
Zresztą, oceńcie same :)









I bonus :) Moje Dziecię chciało bardzo założyć to, co mama ma na nosie ;)


Dodatkowo, jeśli blogujecie, możecie tak jak ja otrzymać okulary od Firmoo, wystarczy, że będziecie podążać za instrukcjami zawartymi na TEJ stronie.

UWAGA!
Dla czytelników mojego bloga otrzymałam voucher o wartości $ 30. Wystarczy, że podczas zakupów wpiszecie kod "kosmetykablogs1". Voucherów jest sztuk pięć, decyduje więc stempel ;) 
Oferta ważna przez miesiąc.



You may also like

21 komentarzy:

  1. Świetne okulary wybrałaś. Ja też pozazdrościłam Siouxie i nawiązałam współpracę z Frimoo, czekam jednak jeszcze na paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Też jestem z nich bardzo zadowolona i na pewno skuszę się na inne :)

      Usuń
  2. Super kujonki ;p takie przełamane, ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie w nich wyglądasz! Ja niedawno też dostałam wiadomość od tego sklepu i zdecydowałam się , ciekawa jestem jakie będą, zwłaszcza że u nas koszt zakupu nowych okularów jest najczęściej bardzo wysoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, aż się zaczerwieniłam :)

      Właśnie, u nas okulary są cholernie drogie, a jakość Firmoo identyczna, jak u optyka.

      Usuń
  4. Boskie okulary, zarówno Ty jak i Twój maluch wyglądacie w nich pięknie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasują Ci! A i Twoje dziecię super w nich wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo CI w nich ładnie:) a skąd wiedziałaś że będą Ci pasować? Jak to sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasują Ci:) A dziecina wygląda przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam już od nich 3 pary i muszę przyznać że są świetne!
    Jejku twój synek jest już taki duży!

    OdpowiedzUsuń
  9. JA właśnie dziś znowu wywaliłam ich list do kosza :/ może napiszą jeszcze raz :D
    Tymuś, no uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z chęcią bym zakupiła-ale muszę nowe badania ślipiów zrobić-co by zobaczyć niechlubny progress na minusach! zastanawia mnie-jak firmoowki radzą sobie z astygmatyzmem-wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, ja już mam od Firmoo okularki, i jestem z nich zadowolona ;)
    Pięknie wyglądasz w tych okularach i Smyk także ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi się, że mam takie same jak Ty tylko że inny kolor :) Do mnie firmoo odezwało się po raz drugi i co jak co, ale im nie odmawiam bo ich okulary sprawdzają się u mnie lepiej niż te od optyka. Teraz myślę, aby namówić mamę na złożenie zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć
    Przy kupnie okularów doradzam zdrowy rozsądek:), Często płacimy za firmę więcej niż za jakość!!!! Ostatnio na jednym z forów znalazłam namiary na super sklep http://okulary.szkla.com/okulary-santino.html znajdziecie tam okulary w super cenach i z własnego doświadczenia powiem, że świetnej jakości:) mają nawet wirtualną przymierzalnie;P Zamówiłam u nich te okularki:) http://okulary.szkla.com/santino-rp-0357.html#.Uv0I0Pl5Pak i jestem bardzo zadowolona!!!
    Udanych zakupów!!

    OdpowiedzUsuń