TAG - 30 faktów o mnie

/
34 Comments
Po sieci krąży taki ekshibicjonistyczny TAG, w którym to również postanowiłam wziąć udział ;) Zapraszam do lektury:




1. Jestem zodiakalnym skorpionem...
2. ... podobno zupełnie nietypowym, bo raczej spokojnym i stonowanym...
3. ... do drugiego spotkania ;)
4. Mam tendencje do wtrącania miliona dygresji, przez co moja mała wzmianka na jakiś temat, rozrasta się do rozmiarów epopei, w międzyczasie zatracając clou.
5. Nie należy ze mną rozmawiać o filmie i muzyce. Chyba, że chce się być zanudzonym na śmierć prowadzonym przeze mnie monologiem, w którym wymieniam setki nazwisk, tytułów i innych, nikomu niepotrzebnych informacji.
6. Jestem bardzo przywiązana do rodziców i ogromnie im podporządkowana. Mama i Tata to moje największe autorytety, choć często w wielu sprawach się nie zgadzamy.
7. Jestem artystyczną duszą.
8. Piszę wiersze :) Albo inaczej - pisuję wiersze :)
9. Jestem grubaską, ale z dystansem do swojego wyglądu :)
10. Mam specyficzne poczucie humoru i - podobno - zaraźliwy śmiech :)
11. Przy okazji mam też niewyparzoną gębę i czasem mam ochotę sama siebie zdzielić w papę.
12. Uwielbiam sport. W młodości uprawiałam wyczynowo siatkówkę i koszykówkę, ale kontuzja kolana (zerwanie wiązadła) sprawiła, że w zasadzie jedyna dyscyplina, którą nie wyrządzę sobie wielkiej krzywdy, to pływanie.
13. Mam dobrą pamięć. Ale krótką ;)
14. Bardzo lubię śmiać się z siebie i nie toleruję ludzi, którzy tego nie potrafią.
15. Mam dobrą intuicję i jestem świetnym obserwatorem. Ostrożnie dobieram znajomych, nie wspomniawszy o przyjaciołach. W zasadzie już po pierwszej rozmowie wiem, z jaką osobą mam do czynienia. Sprawdza się w większości przypadków.
16. Zawsze muszę mieć ostatnie słowo ;)
17. Jestem Panią Samochodziarą, czyli za kierownicą robię się strasznie nerwowa i najchętniej pozabijałabym każdego, niedorobionego kierowcę, który ciągnie się jak g...o przez morze...
18. ... bo ja jeżdżę szybko...
19. ... i jeszcze nie mam mandatu :> ...
20. ... bo prawko mam od dwóch lat ;)
21. Jestem specjalistką od pism urzędowych ;) Chcecie coś załatwić? Walcie do mnie jak w ogień!
22. Jestem jedynaczką...
23. ... i wcale nie jest mi smutno z tego powodu ;)
24. Mam młodych rodziców i w zasadzie dzięki nim słucham teraz takiej muzyki, jakiej słucham :) Wychowali mnie na rocku progresywnym, sami słuchają teraz System of a down (moja Mamka jest ich wielką fanką) czy Rammstein. Choć moja muzyka jest już znacznie bardziej wymagająca, wciąż nagrywam rodzicom składanki i wspólnie ich słuchamy...
25. ... Zazwyczaj idzie to bardzo szybko, bo jestem niecierpliwa i nie ma szans, żeby odsłuchać przy mnie utwór do końca. Najczęściej przerywam w połowie, żeby puścić kolejny, równie fajny ;)
26. Strasznie nie lubię mazgajów :D Denerwuje mnie, gdy ktoś jęczy, jak się np. skaleczy i to przeżywa. Jestem okrutnie nieczuła na takie rzeczy i szybko się irytuję.
27. Jestem szczera do bólu.
28. Mam tendencje do analizowania swoich zachowań - potrafię tygodniami myśleć, jak mogłam coś rozwiązać i czemu tego tak nie zrobiłam ;) Strasznie się z tym męczę ;)
29. Mam TOTALNEGO fioła na punkcie mojego Synka :)
30. Powtarzam się ;) Często opowiadam ludziom tę samą historię, bo zapominam, że już kiedyś im ją opowiedziałam. TŻ mnie strasznie tym gnębi ;)

No to teraz poproszę o Wasze fakty :)
A może w czymś się pokrywamy??? ;)




You may also like

34 komentarze:

  1. Przyznam, że zdziwiłam się trochę czytając o tym, że pisujesz wiersze - podziwiam za szerokie zainteresowania, talent i czas na realizację różnych pasji :)
    Zazdroszczę, że Twoi rodzice mają taki dobry gust muzyczny - u mnie mama uwielbiała George'a Michael'a, a tata disco polo (ale wstyd :P). Ratują ich jedynie płyty Queen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy talent, raczej łapanie kilku srok za ogon ;)
      Czasem mam poczucie, że zabieram się za zbyt wiele rzeczy i żadnej nie robię dobrze ;)

      Usuń
  2. 11, 13-ja mam długą, 16-dokładnie :D, 27, 28-ja zawsze po fakcie wymyślam idealne rozwiązanie sytuacji :P Czasem nawet obmyślam jak coś zrobię w ważnej sprawie, co powiem a i tak nie wychodzi :P, 30 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 28 - ano, to wręcz boli. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 14 huhuh :D chyba byś mnie zabiła :DDD jestem najlepszym przykładem człowieka, który nie potrafi śmiać się z siebie, hah! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 17 ------------------------ poooooooooooootwierdzam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. 21 - dobrze wiedzieć do kogo zgłosić się o pomoc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :)
      Autentycznie, mam polot :D :D :D

      Usuń
  7. Też rodzice wychowali mnie na rock'u ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 - mój chłopak ma tak samo a dodatkowo szef w pracy - gadają gadają gadają, a ja słucham słucham słucham i w myślach mówię: przewiń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;)
      Wiesz, uważam, że to potworna cecha, ale nie potrafię się jej pozbyć ;)

      Usuń
  9. hahahhahahahahhahahahahahahhaha kurde jakie my jesteśmy podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. 24 jak się ma Taaakich rodziców to nic dziwnego że są dla Ciebie autorytetami :) Miło wiedzieć więcej o Smyku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Jestem bardzo dumna, że mam takich rodziców :)

      Usuń
  11. przyznam, że Twoja energia aż bije z każdego słowa w tym Tag-u, przeczytałam jednym tchem, i myślę, że śmiało możesz pisać powieści pełne humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. taż mam kilka kg nadwyżki szczególnie w obrębie brzucha ale nazywam to ciążą spożywczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D
      Podoba mi się ;)
      Ja od 10 lat mówię, że to młodzieńcze sadełko (za Cartmanem z South Park :) )

      Usuń
  13. Widzę, że w paru punktach mamy podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 13-oj tak, czasami myśle o tym że muszę coś zrobić a i tak wychodzi na to że zapominam ;/ 28- mam tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha jakbym czytałam o sobie ;)
    Jesli chodzi o 24 to u mnie na odwrót - mam dużo starszą mamę, która dzięki mnie słucha mocniejszej muzyki, ale wypadkowa jest taka sama, obydwie jej słuchamy ;)
    30- mój TŻ to głową kręci i robi taki charakterystyczny grymas znudzenia jak zaczynam znów to wałkować...no i miny znajomych, gdy enty raz słyszą to samo- bezcenne ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. 4, 6, 10, 11, 13, 14, 16, 28 i 30 jakbym czytała o sobie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo samochodziara :D ja tak samo :D

    OdpowiedzUsuń