Słodka świeżość to to, co Tygryski lubią najbardziej!

/
32 Comments
Recenzji produktów Pat & Rub ciąg dalszy :)
Przyznam, że kosmetyki mnie zauroczyły i z przyjemnością będę sięgać po inne produkty marki.
Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat Relaksującego Olejku do Ciała.








Pachnie relaksująco trawą cytrynową i kokosem 

125 ml

Relaksujący Olejek do Ciała  nawilża i odżywia skórę, pachnie odprężająco trawą cytrynową i kokosem.
Olejek jest kosmetykiem naturalnym, został skomponowany z naturalnych, tłoczonych na zimno olejków roślinnych, które regenerują, nawilżają i wzmacniają naturalną barierę hydrolipidową skóry, pomagają jej utrzymać prawidłowe nawilżenie. Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza ją i oczyszcza.
Relaksujący Olejek do Ciała dobrze się wchłania.



Zastosowanie:
Ekologiczny Olejek do Ciała o relaksującym zapachu może być używany do masażu lub do szybkiego nawilżenia ciała.
Kompozycja:
  • oliwa  z oliwek* – wygładza i koi
  • olej babassu* – uelastycznia, nawilża, jest naturalnym filtrem UV
  • olejek z trawy cytrynowej – relaksuje umysł, poprawia wygląd skóry: wygładza i oczyszcza
  • naturalna witamina E* – wygładza, ujędrnia, natłuszcza i nawilża
  • inne roślinne substancje natłuszczające i  nawiżające*
*surowce naturalne z certyfikatem ekologicznym



Olejek znajduje się w butelce z grubego szkła, dozujemy go za pomocą pompki - wygodnie i higienicznie. Jedno wyciśnięcie produktu starcza na posmarowanie jednej nogi, jak ma się szczuplejsze od moich - to na dwie :P 


Zapach jest zniewalający. Świeży, lekko słodkawy za sprawą olejku kokosowego - zresztą aromat kokosu jest dosyć mocno wyczuwalny. Rzeczywiście, uwalniające się związki zapachowe sprawiają, że czuję się zrelaksowana i odprężona. Produkt aplikuje się bardzo dobrze, wchłanialność ekspresowa - nie pozostawia tłustego filmu, skóra jest nawilżona, miękka, uelastyczniona i... pięknie pachnie :)


Wydajność na 5! Używam kosmetyku do posmarowania nóg i rąk, ciała mam dużo - olejku zaczęłam używać od razu po Igraszkach Kosmetycznych, czyli 21 lipca - wciąż mam jakąś połowę butelki :) Zdarzyło mi się kilka razy zdradzić olejek z Balsamem do ciała Vintage SPA, ale był to chwilowy skok w bok - z wiadomych względów :)

Olejku używam również po goleniu - działa łagodząco i wyciszająco, szczególnie, gdy używa się nowej maszynki i nogi są potwornie zmaltretowane (dzisiejsza sytuacja ;) ). 

Cena kosmetyku w regularnej sprzedaży to 65,00 PLN, przypominam jednak o licznych promocjach w sklepie Pat and Rub - czasem obniżki sięgają nawet 40%.

Podsumowując: kolejny wspaniały produkt spod banderoli Pat and Rub, w którym jestem zakochana.





You may also like

32 komentarze:

  1. O! Trafił mi się właśnie ten olejek w paczce! Na razie odkładam jego stosowanie, bo chcę zużyć inne dwie oliwki/olejki, które mam napoczęte, a zbliża się ich termin, ale ręce mnie świeżbią, żeby sięgnąć juz po P&R! Już sam zapach jest świetny, więc cieszę się, że działanie nie psuje tego dobrego pierwszego wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, już go chce! A u mnie akurat recenzja balsamu do rąk z tej linii, również wspaniały produkt, a zapach... zgadzam się w pełni z Tobą, jest zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam balsam do rąk z serii home spa i jestem w nim absolutnie zakochana

      Usuń
  3. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do olejków, gdyż boje się tłustej, lepiej warstwy. Jeśli olejek Pat&Rub jest pozbawiony tej cechy to bardzo chętnie go wypróbuję :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wchładnia się ekspresowo i nie pozostawia tłustej warstwy :)

      Usuń
  4. Taki olejek bym chętnie wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam balsam do ciała z tej serii i uwielbiam jego zapach. Często smaruję nim tylko kawałek skóry na ręce by móc sobie powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ta kompozycję zapachową, może kiedyś się skuszę na olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi świetnie, ale nie wiem czy zapach kokosu przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo delikatny i ciekawie komponuje się z trawą cytrynową.

      Usuń
  8. Mam ten olejek, ale używam go nieco inaczej, ale Ciiii. też bardzo dobrze się sprawdza xD

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda i brzmi bardzo fajnie, jednak jak na mnie - dosyć drogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często można go nabyć w promocji :)

      Usuń
  10. uwielbiam trawę cytrynową! :) Z p&r mam tylko błyszczyk, chyba czas na większe zakkupy ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat błyszczyk nie przypadł mi do gustu :(

      Usuń
  11. te kosmetyki są takie kuszące! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. czuję się skuszona. :) jeszcze nigdy nie używałam produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Unikam zapachu kokosa w kosmetykach, dla mnie jest mdlący, szkoda, bo z kolei uwielbiam zapach trawy cytrynowej ;)

    OdpowiedzUsuń