Rozdanie z kosmetykami Forever Young!

/
21 Comments
Kochani!

Na pewno czytaliście mnóstwo pozytywnych recenzji kosmetyków marki Forever Young (a jeśli nie, możecie znaleźć je TU). Ja jestem nimi zachwycona! :) 

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji wypróbować tych świetnych produktów, dzięki dystrybutorowi marki, firmie TAOVITAL, być może będziecie mogli przetestować wspaniałości marki :)


Ufundowane zostały dwa zestawy nagród, w skład których wchodzi

Apple Stem Cell Krem  oraz  Cellurase - Balsam antycellulitowy


Aby wziąć udział w rozdaniu należy być publicznym obserwatorem bloga (1 los)
Dodatkowo można uzyskać 3 losy udostępniając baner rozdania na sidebarze.

Byłoby też wspaniale, gdyby osoby, które wygrają rozdanie, napisały recenzje otrzymanych produktów - wówczas będę prosiła Was o przesłanie tejże na mojego maila :)

Zabawa trwa od 18.08 do 28.09 do godziny 23:59.

Dla ułatwienia udostępniam formularz do uzupełnienia :)

Osoby, które otrzymają zestaw, zostaną wybrane w drodze losowania, na zgłoszenia będę czekać 3 dni robocze. Jeśli laureat nie zgłosi się w tym czasie, ponowię losowanie.




You may also like

21 komentarzy:

  1. sama nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia uczestnikom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłam się (mam nadzieję, że nie zdublowałam, bo pamiętam, że kiedyś już chciałam się zgłosić do tego rozdania)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja spróbuje szczęścia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam nazwę i od teraz obserwuję jako: Małgorzata C. Pozdrawiam:)

      Usuń