Absolutna doskonałość!

/
26 Comments
Nazbierało się tych Igraszkowych kosmetyków :) Najbardziej byłam ciekawa szamponu O'Right, który na nasze ręce przekazał oficjalny dystrybutor - Organics Beauty Concept :) Podczas spotkania przeprowadzono na moich włosach badanie, okazało się, że są w całkiem niezłym stanie! :) Biorąc jednak pod uwagę fakt, że głowę - z przyzwyczajenia - myję codziennie, polecono mi stosowanie szamponu z wyciągiem z jagody Goji.

Używam go codziennie od ponad miesiąca i mogę już pochwalić się efektami stosowania.


Goji Berry Volumizing Shampoo
Strengthening and Volumizing
96% Naturalnych składników
Szampon nadający objętość do włosów cienkich i delikatnych
Zastosowanie:
Szampon przeznaczony do pielęgnacji włosów cienkich i delikatnych.  Kompozycja organicznych środków myjących i bogatych w przeciwutleniacze  jagód goji  łagodne oczyszcza skórę głowy, reguluje wydzielanie sebum oraz wzmacnia cebulki i strukturę włosów, stanowiąc ich optymalną pielegnację. Niezwykły, elastyczny kompleks nadaje objętość włosom oraz powoduje, że „odbijają się” od skóry głowy.  Regularne stosowanie sprawia, że włosy stają się puszyste, mocne i nabierają zdrowego połysku, bez ryzyka ich nadmiernego obciążenia.



Opakowanie szamponu to biodegradowalna butelka z drewnianą nakrętką - filozofia proeko w przypadku produktów marki to nie pustosłowie. Mniejsze, 250 ml butelki można dodatkowo zakopać w ogródku (oczywiście po zużyciu kosmetyku ;) ), a wyrośnie z nich... akacja! :) Wspaniały, niezwykle oryginalny pomysł :)


Kosmetyk jest dość rzadki, przezroczysty. Pieni się wściekle! Słowo daję - jeszcze nie używałam szamponu, który tak mocno by się pienił! Bardzo niewielka ilość starcza na umycie włosów, w związku z czym wydajność kosmetyku jest ogromna. Tak jak pisałam - używam go od ponad miesiąca, a ubyło może 1/3 butelki. W tej kwestii żaden dotychczasowy kosmetyk do pielęgnacji włosów nie umywa się do Goji Berry Volumizing Shampoo.


Zapach jest bardzo delikatny, świeży i dość neutralny. Osoby z wrażliwym "nosem" będą ukontentowane :) Nie jestem w stanie stwierdzić, czy długo utrzymuje się na włosach, bo używam dość dużo produktów do stylizacji :)

Jeśli chodzi o oczyszczanie, przyznam, że moje włosy po umyciu i wysuszeniu są... dziwne ;) Jakbym coś na nich miała. Nie są tłuste, ale nie są też takie, hmmm, skrzypiące, jak przy drogeryjnych szamponach. Myślę, że to pozytywny przejaw. Szczególnie, że odkąd używam tego produktu, włosy przestały mi się całkowicie przetłuszczać! Dodatkowo dużo łatwiej je ułożyć a fryzura utrzymuje się na głowie cały dzień. Kosmetyk idealny.

Niestety, jego cena to 84,00 PLN, co skutecznie odstrasza mnie od zakupów.
Nawet jego ogromna wydajność i świetne działanie chyba mi tego nie zrekompensuje :(

Niemniej jednak ocena nie może być inna jak 




You may also like

26 komentarzy:

  1. Że ile?! Ktoś to w ogóle kupi? Chyba niee... Nawet jakbym zarabiała z 10k to bym tak drogiego szamponu nie kupiła :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no drogo :(
      ubolewam strasznie, bo bardzo przypadł mi do gustu :(

      Usuń
  2. Niestety ja kupuję szampon Vichy przeciwłupieżowy także za wysoką cenę - za około 50-60 zł - ale niestety tylko ten mi pomaga :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Vichy jest troche inaczej, bo to produkt leczniczy (w sensie szampon, który stosujesz), więc cena jest zrozumiała...

      Usuń
  3. Szkoda, że cena taka wysoka, ale sam produkt brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. produkt brzmi szalenie ciekawie, ale nie wiem czy byłabym w stanie tyle wydać na szampon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie ale cena ulalalala powala na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe opakowanie :D ale ta cena przeraża ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. To już kolejna opinia o tym, że szampon pomógł na przetłuszczanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena mnie przeraziła, ale gdybym miała okazję go spróbować to z miłą chęcią bym to zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy w swoim asortymencie mają szampon do włosów skłonnych do wypadania.
    Może nawet bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy, ale cena odstrasza...Jak dotąd najdroższy szampon w mojej karierze kosztował około 35zł...Do 40-45zł byłabym jeszcze skłonna zapłacić za coś, co naprawdę działa, ale to jednak już przesada...Szkoda, bo naprawdę kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam, żaden szampon nie zrobił mi tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej, przeczytałam tę recenzję z nastawieniem "o jak fajnie, kupię sobie", ale ta cena... No niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym nie zakopywała, bo akacja to gatunek obcy inwazyjny :) Szampon ciekawy, nie ukrywam. Trochę drogi, ale być może warto wydać tyle chociażby po to, żeby wypróbować. A jeśli jest wydajny, to jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, cena nie..
    Szampony zużywam szybko, więc szkoda by mi było wydać AŻ tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. z tą akacją to mnie zaskoczyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym kupiła, gdyby butelka była większa, przynajmniej te 750ml...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na początku nie doczytałam i myślałam, że ta butelka ma tak przynajmniej litr :D kurde, fajnie że przynajmniej znalazłaś coś, co tak Ci podpasowało :)

      Usuń
  17. Oo to coś co moje włosy by polubiły :)

    OdpowiedzUsuń