나는 BB 크림 스킨 푸드 안녕하세요 복숭아를 사랑

/
22 Comments
Przyszła pora i na mnie :)
Dzięki Kunie Domowej zaopatrzyłam się w krem BB Skinfood i... wpadłam po uszy :)

Ale od początku.
Sprawczyni zamieszania ("Smyku, bo ten a ten BB jest zaje...y!" Dam Ci wypróbować!") przyniosła mi na któreś spotkanie odlewki bbków, których akurat używała. Jeden szczególnie przypadł mi do gustu i Ela zakupiła go dla mnie na ebayu (tak, tak, obsługa PayPala to była dal mnie wyższa szkoła jazdy - to ja, Wasz supernowoczesny Smyk ;) ).


Przyznam, że na początku miałam mieszane uczucia i byłam trochę zawiedziona. Dziś w zasadzie nie mam pojęcia co mi się w produkcie nie podobało. Zużyłam już prawie całą tubkę, kupiłam kolejną, ponownie na ebayu i nie zanosi się, bym zmieniła zdanie.


Krem działa wspaniale!



1. Pięknie stapia się ze skórą i maskuje niedoskonałości. Wiadomo, gdy wyskoczy mi mega-krater, nawet najlepszy podkład i korektor go nie ukryje. Mimo to, mój Skinfood świetnie radzi sobie z drobnymi niedoskonałościami, przebarwieniami, naczynkami i sprawia, że moja skóra wygląda na świeżą i zdrową :)








2. Jest bardzo wydajny! Jego konsystencja jest dość gęsta, czasem mam wrażenie, że kleista, choć na twarzy zupełnie zmienia "stan skupienia" :) Nie smuży, świetnie się rozprowadza. Na początku, odnoszę wrażenie, produkt rozjaśnia buzię, po chwili jednak jego kolor jakby się utlenia i ma już idealny odcień.




3. Trzyma się na buzi cały dzień. Właściwie nie muszę wprowadzać poprawek w makijażu :)
4. Świetnie nawilża.
5. Obłędnie pachnie! :) Kocham ten zapach :)
6. Oczywiście słitaśne opakowanie też jest ważne ;)


Kupuję go na ebayu, bo kosztuje znacznie mniej, niż np. na allegro (KLIK). Ja swój wylicytowałam, kosztował USD 6,60, czyli jakieś PLN 22,00. Plus wysyłka za free :) Czego chcieć więcej? :) Oszczędność to ponad PLN 35,00 względem oferty na polskiej aukcji :)

A skoro już o oszczędności mowa - znacie portal CupoNation?

CupoNation


CupoNation oferuje m.in. kody rabatowe upoważniające do zniżki w różnych sklepach. Możecie taniej kupić kosmetyki, ubrania, zabawki a nawet urządzenia elektroniczne :) Poza kodami rabatowymi - można tam również znaleźć informacje o aktualnych promocjach w sklepach, które współpracują z CupoNation (np. Douglas czy Smyk). TU znajdziecie pełną listę tych sklepów.

Znacie tę stronę? Korzystacie z takich kuponów zniżkowych? Czy któraś zniżka zwróciła Waszą uwagę? :)

P.S. Dziś mój Synek kończy okrągły ROK! Ależ ten czas szybko zleciał...








You may also like

22 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten krem BB, lecę go poszukać na ebay'u. Stronki z kuponami nie znam, ale się zaraz zapoznać. Najlepsze życzenia dla synka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och marzę o tym kremie bb, bo nie miałam jeszcze okazji używać żadnych z koreańskich kosmetyków a na pewno są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na ten bb mam chęć od dawna, ale mnie też ebay przerasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama sie zastanawialam wiele razy nad tymi kremami,ale przez to ze nie znam sie na ebayu a tym bardziej na PayPalu szybko mnie zniechecilo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znamy ten BBik. :) Chociaż ja miałam dni kiedy absolutnie go lubiłam, innymi nie mogłam na niego patrzeć bo właził w pory i je strasznie podkreślał. Mimo że raczej nie mam z nimi problemów.

    Życzenia dla Małego! :]

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałaby mi się taka dobra dusza pomocna w kupnie tego bb... zanim ja ogarnę ebay'a i paypal... eh:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Na eBayu to jednak trzeba uważać, bo nie zawsze tani kosmetyk jest oryginalny, ale jak ten Twój działa to chyba nie ma innej możliwości :)
    Sama zamówiłam sobie niedawno za pośrednictwem współlokatorki jeden z kremów i już nie mogę się doczekać paczuszki :))

    Najlepszego dla Synka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te bb z 'herbacianej' serii!!
    Jeszcze raz - STO LAT dla małego jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stoooo lat dla Młodego:)

    aa ja mam strasznie chcicę na BB, ale jeszcze się wstrzymam bo obecnie daję radę chodzić bez podkładu i jest mi z tym dobrze i cera się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem i również byłam bardzo zadowolona ;) też ściągałam przez ebay i naprawdę go polecam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że znalazłaś krem BB, który spełnia Twoje oczekiwania:) Dzięki odlewkom możemy poznać ciekawe produkty. Jednocześnie unikamy zakupów w ciemno, które grożą zamówieniem bubla.

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jednak w końcu się skuszę na bb...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie od dawna kuszą BB od SkinFood, ale jest tyle rodzajów, że nie mam pojęcia, na który się zdecydować...Herbatkowy kusił mnie najbardziej (jestem maniaczką herbaty :P), i teraz wiem, że chyba na niego się zdecyduję :) Ale to dopiero za jakiś czas, póki co mam bebika od Dr.G i obecnie jestem mu wierna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad ich kremem BB dla skóry tłustej, ciekawe jak by mi się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kusi mnie od dłuższego czasu :) ale ebay to dla mnie czarna magia i skutecznie powstrzymuje mnie przed zakupem ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego naj dla Synka, ja mam jeden bebik, ale kuszą i inne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzyłam na niego kiedyś, ale w końcu zamówiłam inny. Wpiszę sobie na listęi kliknę następnym razem :) Pamiętam go po zabawnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego akurat nie znam, ale może dlatego że zazwyczaj celuję w te ciemniejsze. Teraz mam Mishę złota i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń