Nie szata zdobi... sól

/
10 Comments


Dziś słów kilka o soli do kąpieli Floris, którą zakupiłam w sklepie kosmetycznaglinka.pl.

Zazwyczaj nie robię takich zakupów, wychodzę z założenia, że dużo lepszą (i tańszą) sól możemy sobie zrobić sami. Zadziałał jednak marketing :) Przepiękne opakowania i przystępne ceny skusiły mnie na dobre :)

Na początek kilka słów od producenta:

Kosmetyczne sole kąpielowe FLORIS tworzą wyjątkowo zróżnicowaną kolekcję, nowoczesną pod względem barw i kompozycji zapachowych, a jednocześnie wytwarzaną w oparciu o tradycyjne, naturalne metody. Sekretem niezwykłych właściwości soli FLORIS jest zastosowanie jako głównego składnika soli bocheńskiej. Uwalniający się w trakcie kąpieli wolny jod wywołuje wrażenie przebywania w morskiej wodzie i oddychania jodowanym morskim powietrzem. Obecność jonów wapniowo-magnezowo- bromkowo–jodkowych powoduje aktywną regenerację naskórka, a zastosowanie najwyższej jakości kolagenu doskonale wpływa na poprawę jędrności skóry.

Sól FLORIS 1,2 kg w woreczku ze stelażem dostępna jest w następujących wersjach zapachowych: morska, lawendowa, sosnowa, konwaliowa, jabłkowa, różana, malinowa, brzoskwiniowa, grapefruitowa, cytrynowa oraz wiśniowa.

zdjęcie pochodzi ze strony http://solbochenskablog.wordpress.com/

Ja zaopatrzyłam się w sól o zapachu cytrynowym i morskim.
Opakowanie 1,2 kg kosztuje tylko 7,30 PLN - bardzo mało! Jeśli chodzi o same zakupy, to czysta przyjemność! Primo - obsługa sklepu: przesympatyczna Pani Ania pomoże, doradzi. Koszty przesyłki są niewysokie, ja kupuję produkty z dostawą do paczkomatów - przesyłka przychodzi następnego dnia i mogę ją odebrać nawet w dzień świąteczny. Druga sprawa to oczywiście ceny - bardzo przystępne i konkurencyjne. Bardzo mocno polecam Wam zakupy w tym sklepie!

Wracając jednak do produktów, które nabyłam.




Jak już wspomniałam - opakowania mnie zauroczyły, są prawdziwą ozdobą łazienki. Sama sól jest dość drobna, dzięki czemu szybko rozpuszcza się w wodzie. Zapach jest prawie że niezauważalny, tyczy się to obydwu soli - trochę żałuję, lubię mocniejsze zapachy w kąpieli. Po wsypaniu soli woda jest lekko odbarwiona. Jeśli chodzi o wpływ na skórę, powiem tak - jest :) Nie zauważyłam spektakularnych efektów, acz po kąpieli skóra jest jędrniejsza i miękka. Tylko tyle albo aż tyle. To już zależy od oczekiwań :)




Reasumując - w cenie 7,30 PLN mamy dość pospolity umilacz kąpieli, który mógłby trochę lepiej pachnieć :) Kupię dla porównania inne zapachy.









Znacie te sole?




You may also like

10 komentarzy:

  1. Oczywiście, że znam :) to sól z mojego miasta :) kupuje za 5zł stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach pewnie mógłby być mocniejszy ale czego wymagać za taką cenę;-) Fajnie że spore opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.Ja ich nie znam,ale kolorki sa naprawde bardzo fajne :)
    Koniecznie musze sprobowac.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych soli, ale poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wygląda ta niebieska :D

    OdpowiedzUsuń