Wyniki konkursu :)

/
22 Comments

Moje Drogie :)

Udało mi się ogarnąć Wasze odpowiedzi i spieszę do Was z wynikami :)

Na początek jednak trochę statystyk :)
W zabawie wzięło udział 68 osób.
4 odpowiedziały prawidłowo na 7 pytań.
7 odpowiedziało prawidłowo na 6 pytań.
9 odpowiedziało prawidłowo na 5 pytań.
11 odpowiedziało prawidłowo na 4 pytania.
24 odpowiedziały prawidłowo na 3 pytania.
11 odpowiedziało prawidłowo na 2 pytania.

Zgodnie z zapowiedzią, rozlosuję dwie nagrody spośród czterech osób, które odpowiedziały prawidłowo na najwięcej pytań:

KasiaPL
Faelwenn
Słodki Miód
Balbina Ogryzek

Pierwszy zestaw otrzyma:


 Drugi zestaw otrzyma:


Bardzo się cieszę, bo akurat tak się złożyło, że dziewczyny są też przy okazji moimi stałymi czytelniczkami!!! HOORAY! :)

Trzeci zestaw wędruje do:


Poproszę o Wasze dane teleadresowe na mail kosmetyka.smykusmyka@gmail.com
Na wiadomość czekam do końca tygodnia :)

Nagrodę dla obserwatorów na FB zgarnia:


Poproszę o Wasze dane teleadresowe na kosmetyka.smykusmyka@gmail.com
Czekam do końca bieżącego tygodnia, później losuję raz jeszcze :)

Muszę się jeszcze do czegoś przyznać: mianowicie zapomniałam Was poinformować, że zerwałam współpracę z JM Spa&Wellness i zrezygnowałam z dosyłania Oleju Arganowego, w związku z czym olej ten zakupię i dopiero po otrzymaniu paczki prześlę go Tobie, Justyno, wraz z innymi nagrodami. Bardzo przepraszam za to przeoczenie.

W ogóle jeśli chodzi o wysyłkę nagród, nastąpi ona dopiero po majówce, gdyż w poniedziałek wyjeżdżamy całą rodzinką i wracamy dopiero 6 maja, postaram się po powrocie zaliczyć pocztę ekspresem :)

A teraz odpowiedzi na pytania :)

Ile komentarzy zostało opublikowanych na blogu do dnia 16.03.2013?             

4586 :) Bardzo dziękuję Wam za każde pozostawienie śladu :)

Z którego bloga przychodzi do Smyka najwięcej czytelników?

Dziękować :)

Ile Smyk przytył podczas ciąży? :)

13 kg :) Niestety wciąż wygląda jak mały słoń morski ;)

Jakie imię rozważał Smyk i TŻ Smyka dla Synka? :)

Pisałam, że to podchwytliwe pytanie ;)
Tu macie screen z FB:


Największy Smykowy bubel pochodzi z firmy?

Anatomicals!
Duet szampon i odżywka, blah!

Spod jakiego znaku jest Smyk?

Skorponik :>
Jak na skorpiona przystało, jestem cholernie pamiętliwa, także jak mi ktoś nadepnie na odcisk, to nie wybaczę. Never. Ever :)

Ulubiony reżyser Smyka to:

David Cronenberg!
Chyba nie robiłam zestawienia z jego filmami. Obiecuję nadrobić zaległości :)
Z bardziej znanych filmów, których jest autorem, na pewno wiele z Was widziało „Muchę” :)

Co wykrzyczał Smyk do frontmana TOOL na koncercie zespołu, a następnie zemdlał (Smyk, nie frontman ;) ):

„Zdejmij gacie!” :D
Niestety, to autentyk :D
Na szczęście podobno nie zdjął ;)

Jeśli Smykusmyk miał kiedykolwiek długie włosy, jaka to była długość?

Do ramion :) I nawet nieźle wyglądał, jak był szczuplejszy o te 20 kilo ;)

Jaki był pierwszy kosmetyk, który Smyk ukręcił?

Mus do ciała według przepisu z Eco Spa :) I od tego wszystko się zaczęło…

Jakiego kosmetyku Smyk nigdy nie używał?

Eyelinera w żelu i wciąż próbuję to nadrobić!
Tylko cholera jakoś mi nie po drodze i wciąż nie mogę trafić albo na mój kolor albo w ogóle na eyeliner w słoiczku…
Może ktoś mnie poratuje i się wymieni/odsprzeda jakiś żelowy eyeliner wart uwagi? :)

No i to by było na tyle :)
Gratuluję laureatkom i mam nadzieję, że uda się wytrzymać kolejny rok ;) Obiecuję, że przygotuję dla Was jeszcze bardziej wypasione paki :)

Przy okazji zapraszam Was też do zapoznania się z moją opinią na temat Dermarollera i Serum z Argileliną (KLIK)




You may also like

22 komentarze:

  1. Belzebub ... Całe szczęście padło na Tymka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Tymek też nam kiedyś podziękuje ;)
      Choć jak moi rodzice dowiedzieli się, jak mały będzie miał na imię, robili sobie podśmiechujki na zasadzie "A gdzie Pumba?" albo "Tuman... Ups, Tymon!" :D

      Usuń
    2. Hahaha Pumba :D Mistrzostwo świata :D

      Usuń
  2. Kochana! po pierwsze ślicznie dziękuję :*** po drugie, to chyba jakieś czary, to już drugi konkurs, który wygrałam dzisiaj!! Biegnę puścić lotka, bo takie rzeczy to mi się nie zdarzają!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Mam nadzieję, że nagrody przypadną Ci do gustu :)
      A gdzie jeszcze wygrałaś? Pochwal się :)

      Usuń
    2. U Imprevisivel :-) Jak nie wygrywam, to nie wygrywam, a jak wygrywam to kilka konkursów na raz :D ekstra, będę chodzić uszczęśliwiona cały wieczór :*

      Usuń
  3. gratuluję :) widzę, że na kilka pytań nawet poprawnie odpowiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A co też Ty chciałaś oglądać po zdjęciu tych gaci ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała wiadomość, mój dzień właśnie przestał być taki beznadziejny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. łałałiła! ale cudna tuż_przed_majówkowa niespodzianka, dziękuję bardzo bardzo!:)

    już ślę maila

    ha, ale mi się buzia śmieje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) czekałam na odpowiedzi! a zwyciężczyniom - gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Swoją drogą Arseniusz też ciekaw imie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ufff Tymonek! dobrze, że nie Belzebub :D
    odpowiedzi świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. /Tourette/ :P
    Gratuluję szczęściarom, a ja wracam do wizji Keenana zdejmującego gacie.
    Podsunęłaś mi pomysł na imię dla syna. Ponieważ chcąc czy nie chcąc taka się rozwija w naszej rodzinie tradycja, że pierworodny ma imię na "A", to Arseniusz wydaje się dobrym pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń