Do rany przyłóż :)

/
21 Comments

Chciałabym się dziś z Wami podzielić opinią na temat patyczków z Eozyną od OsmozaCare. 

Kilka słów od producenta na temat produktów Clic&Go:

NATURALNIE NIEZASTĄPIONE


Tak proste i tak skuteczne? Clic&Go to pierwsza na rynku linia produktów antybakteryjnych, które w tak idealny sposób łączą komfort i praktyczność użycia ze skutecznym i szybkim działaniem. Pierwsza, natychmiastowa pomoc za jednym kliknięciem dzięki opatentowanemu konceptowi jednorazowych aplikatorów z aktywną substancją w środku. Na opryszczkę, na drobne rany, do zwalczania niedoskonałości skóry, do profesjonalnego manicure u siebie w domu...


I konkretnie o Eozynie:


Eozyna 2% to skuteczna substancja, która oczyszcza i wysusza uszkodzoną skórę, jak również wykazuje właściwości odkażające i przyspieszające gojenie. Produkt jest polecany na drobne rany i uszkodzenia skóry:  skaleczenia, zadrapania, przecięcia, zaczerwienienia, pęknięcia i podrażnienia. Zalecany także do stosowania u noworodków: do pielęgnacji pępka i na pieluszkowe podrażnienie skóry. Aplikator Osmoza Clic&Go zapewnia optymalne dozowanie i sterylność substancji.







Moim zdaniem produkt jest genialnym rozwiązaniem w pielęgnacji właśnie noworodków i niemowląt. Wspaniale sprawdza się w czyszczeniu pępuszka, nie szczypie, jest naprawdę delikatny. Ekspresowo działa – byłam w szoku, jak szybko zadziałał na zadrapanie, które zafundował sobie na twarzy mój Synek. Jedynym problemem jest kolor roztworu – czerwień, dość intensywna, którą baaaaaaaardzo ciężko zmyć, na twarzy Tymona wyglądała dość nieciekawie. Jednak może to być zaletą w pielęgnacji wszelkich uszkodzeń skóry dzieci starszych :) Rysowanie na skórze jest fajne! :))))






Samo użytkowanie wyjątkowo proste - łamiemy część patyczka, która ma kolor niebieskawy, a do przeciwległej części spływa dawka płynu. Wygodne i higieniczne. 





Niestety, ogromną przeszkodą w zakupie produktu jest dostępność i... bardzo wysoka cena. Za opakowanie zawierające 24 patyczki z płynem dezynfekującym, zapłacimy blisko 27 zł! To bardzo dużo, biorąc pod uwagę fakt, że podobnie sprawdza się woda utleniona czy świetny Octenisept, którego 50 ml kosztuje około 19 zł. Eozyny mamy w sumie około 5 ml... Cena zwalająca z nóg, nie sądzicie?


Znacie produkty OsmozaCare?





You may also like

21 komentarzy:

  1. Nie znam, pierwsze słyszę, ale nie wydaje mi się, żeby był to produkt niezastąpiony, tak jak piszesz. Ciekawe jak tam na moje syfki by podziałało. Co do niedoskonałości, to ostatnio widziałam urządzenie wysysające pryszcze :o Że niby taka alternatywa do wyciskania. Chyba nic mnie już nie zdziwi, nie znałam czegoś takiego wcześniej:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej firmy.. Ale cena faktycznie zbyt wysoka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rozumiem, że to nowatorskie itd. ale cena i tak z kosmosu...

      Usuń
  3. Rzeczywiście drogie, choć przeczytałam z zainteresowaniem. Miałam ostatnio "przygody" z ranami pooperacyjnymi... ;/ Wiec jestem w temacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena wysoka, ale idealne rozwiązanie w podróży lub na spacerze z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałbym zobaczyć efekt przed i po na takich zwykłych niedoskonałościach skóry... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ale że co? rana z eozyną i bez? :)))))))))
      Czy rana przed eozyną i po? :)
      Nie miałam aż tak spektakularnej rany, a produkt spełnia swoją rolę tj. goi zmiany ;)
      Nie mam pojęcia co byś chciała zobaczyć na zdjęciach ;) Piękności ze mnie nie zrobiła ta eozyna ;))))))))

      Usuń
  6. Cena rzeczywiście miażdżąca. Ale z drugiej strony łatwo mieć je przy sobie. U mnie w domu sprawdza się octanisept. Na szczęście bardzo rzadko =P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, ale cena jednak powala ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy o nich nie słyszałam! Ciekawie to wygląda i brzmi, ale cena miażdży..

    OdpowiedzUsuń
  9. drogo, drogo, ale za to praktycznie i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny patent ale środki o których wspomniałaś są tańsze i... nie barwią skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozwiązanie problemu higieniczności rewelacyjne. Cena zdecydowanie wygórowana.. Mam patyczki do poprawek makijażu oka działające na dokładnie takiej samej zasadzie z Almay. Niestety nie okazały się aż tak dobre jak Eozyna..

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy gadżet ja zdecydowanie jestem za octeniseptem - sprawdzi się też u dużych 'ludziów' ;) bo również nie szczypie :) nawet przy rozległych ranach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już mogli chociaż dać np. niebieski barwnik, a nie taki czerwony :P Mamy dzieciaka, dzieciak zrobi sobie kuku, my go czerwoną farbą po całości, bo fajnie się maluje, a sąsiedzi nas na policje, że krew się leje xP

    OdpowiedzUsuń
  14. cena faktycznie dość zaporowa, a Octenisept jest niezastąpiony

    OdpowiedzUsuń