Zosia 2015 - my preciousssssss :>

/
20 Comments

Na moim fanpage’u chwaliłam się, że mam już wymarzoną maszynę :)
Jest śliczna i wiem, że to najważniejszy atrybut maszyny do szycia ;)


Moje pierwsze szyciowe (maszynowe rzecz jasna) próby ever uznaję za wyjątkowo udane :) A były to niezwykle trudne do uszycia chustki na szyję dla mojego modela ;)


Kolejną próbą będzie dwustronny kocyk i spodnie aladynki dla Małego.

A tymczasem model w uszytych szmatkach ;)



Jak Wam się podobają moje cuda (wszystkie :> ) ? :))))




You may also like

20 komentarzy:

  1. super! czekam na jakieś fajne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze chusteczki na uroczym modelu :)
    Rewelacja! Podziwiam :) Też zawsze miałam ochotę nauczyć się szyć na maszynie, ale moja doba musiałaby mieć około 50h ;) żeby ogarnąć wszystkie moje plany..

    OdpowiedzUsuń
  3. Identyczną maszynę kupiłam jakiś czas temu:)
    Pokazuj co tam na niej wykombinujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud, miód, orzeszki i karmel :-) super ładne chusteczki i jeszcze ładniejszy mężczyzna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne! :) Ja niestety do szycia mam dwie lewe ręce :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby kolejne projekty były tylko łatwe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) A Tymek przesłodki:*

    OdpowiedzUsuń
  8. twój model wymiata ach te niebieskie oczęta,masz talent a model dzięki temu będzie super wystylizowany

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna ta pierwsza chustka ! Też taką chce dla mojego urwisa!;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają się!
    Uroczy brzdąc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tam Zosia, oj tam chustki, ale ten model =) Przesłodki Szkrabek. Już całkiem zdrowy?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty mi powiedz skąd masz te zaj... tkaniny i metki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam taką starą maszynę, zabytkową, stoi nie używana, a jest piękna! z chęcią bym ją kiedyś odpaliła i szyć się nauczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. chustki mogą być ale model pierwsza klasa ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Chustki świetne!!! A model to sama Słodycz :*
    Też mi się marzy maszyna do szycia...

    Pokazuj swoje cuda, na pewno niejedną zainteresują!
    Buziaki ze słonecznego Sląska ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super pasują do modela jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! Ja dostałam 2 lata temu Basię 834 Łucznika - świetna maszyna, półprofesjonalna więc możliwości ma multum, niestety nie bardzo mam czas aby coś na niej szyć, ograniczam się jedynie do drobnych poprawek krawieckich. Przyjemność niesamowita! Życzę zapału!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Model pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne! Sam chciałbym takie mieć : ))
    Modelowi bardzo w nich do twarzy!

    OdpowiedzUsuń