Nowa, ciekawa współpraca...

/
17 Comments

Mowa o marce Forever Young i jej dystrybutorze, firmie Taovital.


Firma TAOVITAL oferuje szerokiej gamy produkty do pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu Angielskiej Firmy Forever Young UK. Kosmetyki wysokiej jakości, po bardzo przystępnych cenach, zawierające aktywne składniki regularnie stosowanie w wielu innych droższych rynkowych alternatywach.

TAOVITAL sukcesywnie powiększa ofertę kosmetyków Forever Young. Niedawno dodanymi produktami są balsamy do ciała: na celulit, rozstępy czy ujędrniające do biustu. Rozwija gamę produktów firmy Forever Young UK o nowe marki: kremy i peelingi Active Soultions, czy też serum i kremy z komórkami macierzystymi jabłek. Gamę produktów Actie Solutions - także od Forever Young - poznać można po niebieskiej etykietce z logiem AS (Active Solutions). Każdy słoiczek zawiera moc aktywnych składników, od Matrixylu po Kwas Hialuronowy. Wszystkie kosmetyki produkowane są w Wielkiej Brytanii. 

To, co wyróżnia markę, to kosmetyki o świetnych składach, po bardzo przystępnych cenach.

Do testowania otrzymałam następujące produkty:


Rollerem już męczę mordkę :)
Niebawem recenzje :)




You may also like

17 komentarzy:

  1. ooooo no to czekam na opinię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przy naczyniowej cerze raczej nie odważyłabym się na roller :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gratuluję :) Ja właśnie zastanawiam się nad złożeniem zamówienia... Kilka produktów wpadło mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa. szczególnie masażera. Będe czekać na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oblookałam stronkę i ceny mnie mile zaskoczyły:0 ... ciekawa jestem zatem efektów. szczególnie serum z wit. C i balsamu antycellulitowego

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe jak sie sprawdzi ten roller! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyztałam kiedyś, ze roller swietnie działa na rozszerzone pory, cieawe czy dałby radę z moim kraterami..

    OdpowiedzUsuń
  9. o Roller, ciekawe jak będzie działał.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten roller mnie przeraża =P

    OdpowiedzUsuń
  11. Rolki nie dla mnie, ale przyjrzę się z chęciom innym produktom, bo to dla mnie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarz pomęcz ale też i uporczywe rozstępy :)

    OdpowiedzUsuń