Blogove love

/
10 Comments

Vol. nie wiem który ;) Chyba trzeci :)

Kolejność przypadkowa :)



Bo jest bezpretensjonalna, szczera, bo lubię czytać jej recenzje, oglądać bardzo dobre zdjęcia no i ma synka Tymonka, jak mogłaby nie być jedną z moich ulubienic? :)



Ktoś jej nie zna? Eeee? No to marsz na bloga poznać!
Nie uświadczycie u niej słodkopierdzącego piania nad kosmetykami. Jest rzeczowa i konkretna, szczera do bólu :) Swoja babka.



Oj, mogłabym pisać i pisać :)
No Aga, ja Cię po prostu kocham :D


Przesympatyczna osoba! Uwielbiam look jej bloga, zdjęcia, piękne włosy… Zaglądam do niej z ogromną przyjemnością :)

A jakie Wy macie typy? Znacie moje? :)





You may also like

10 komentarzy:

  1. @ blogów nei znałam ale chętnei poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z powyższych znak tylko bloga Hexx. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, jaka miła niespodzianka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tez lubię powyższe blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nooooo i jestem czerwona jak burak :) cmoki :******

    OdpowiedzUsuń
  6. Angel i Hexx znam :] Na pozostałe 2 blogi z przyjemnością zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jak miło =) dziękuję =*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że znalazłam się w doborowym towarzystwie :)
    Dziękuję:*

    Pozwolę sobie Ciebie zacytować przy pewnej okazji :D

    OdpowiedzUsuń