Recenzja: Ultratrwała Pomadka w płynie 16H super Long Lasting Shine Liquid Tint Glow 116

/
27 Comments

Ostrzegam, będę piać z zachwytu ;)

Ponownie dziś o produkcie z paczki Eveline.
Tym razem mowa o Ultratrwałej Pomadce w płynie 16H super Long Lasting Shine Liquid Tint Glow.


Na wstępie muszę Wam powiedzieć, że nigdy nie wierzyłam w obietnice pt. "Pomadka będzie się trzymać na Twoich ustach ruski rok". Dlatego też do produktu Eveline podchodziłam sceptycznie. 12h? Ta, jasne. Dobrze się stało, że wróciłam do pracy - mogę testować kolorówkę pod kątem trwałości, jakości itp.






Wyjątkowe połączenie intensywnego koloru i długotrwałego blasku!
Intensywny wielowymiarowy kolor przez długi czas!
Wibrujący ultra trwały blask bez wysuszania!


Już nie musisz wybierać pomiędzy lustrzanym połyskiem błyszczyka a głębokim i trwałym kolorem pomadki do ust!
Pomadka w płynie 16H Super Long Lasting Shine liquid lip laquer stworzona w oparciu o innowacyjny kompleks Lipocire™, zawiera w 100% naturalne składniki, które intensywnie nawilżają i wygładzają skórę ust!
Receptura wzbogacona o olej palmowy i kompleks witamin (A, E, F) gwarantuje potrójny efektu makijażu ust: idealnie wygładza, doskonale nawilża i chroni, gwarantuje intensywny kolor oraz głęboki połysk przez cały dzień.




Pomadkę nakładamy aplikatorem, trochę jak błyszczyk. Po wyjęciu aplikatora z opakowania, kolor na gąbeczce jest jasnoróżowy. Po nałożeniu na usta trochę się utlenia i z czasem staje się bardzo intensywny.
Posiada przyjemny, świeży zapach. Dotychczas gdy używałam pomadek tego typu (a zdarzało się to wyjątkowo rzadko), usta w ekspresowym tempie wysuszały się, skórki były od razu podkreślone a ja wyglądałam, jakbym miała jakąś niezidentyfikowaną chorobę warg. Dlatego całkowicie zrezygnowałam z używania pomadek kolorowych na rzecz odżywczych, naturalnych, bezbarwnych balsamów do ust.



Jak dobrze, że miałam możliwość przetestowania Long lasting... W dużym skrócie - jestem zachwycona. Nie wiem jak producentowi udało się uzyskać taki efekt, ale: pomadka niesamowicie długo trzyma się na ustach nie tracąc na kolorze. Nie straszna jej herbata, którą piję w hektolitrach, poranna kawa, śniadanie... Wyobraźcie sobie, że do pracy idę na 8, pomadka jest bez uszczerbku do 14, 15. Kolejna sprawa - nawilżenie. Przez cały ten czas usta wyglądają zdrowo (jakkolwiek by to nie brzmiało ;) ), są nawilżone i delikatnie się "błyszczą". Dalej: kolor! KOLOR! KOLOR! Przepiękny, intensywny. Jestem zakochana. Używam tego kosmetyku codziennie, do każdego makijażu (nawet z turkusowym linerem na oku ;) ) i nie oddam za żadne skarby. Wręcz przeciwnie - idę do Rossmana i kupuję inne kolory.
To moje największe, pomadkowe odkrycie EVER! :D




Jak Wam się podoba? :)





You may also like

27 komentarzy:

  1. mam ten sam kolor, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem autentycznie zakochana :)

      Usuń
    2. nie dziwię się ;))
      ja jeszcze chcę jakąś brązową dorwać :D

      Usuń
  2. Na Tobie wygląda bardzo ładnie i super, że się długo trzyma i nie wysusza. Jak ja bym chciała by na moich ustach jakiś kolor wyglądał ładnie....a ja w każdym wyraźniejszym wyglądam groteskowo, więc mam tylko brudnobrązowy lekki róż i jakiś taki beż ciemnymi lekko bordowymi i złotawymi drobinami. Ciekaw jestem innych kolorów tych dziwnych płynnych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest kilka odcieni :)
      na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

      Usuń
  3. dla mnie za delikatny kolor, lubię takie żywe :) ale czytałam o niej same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcie nie oddaje dokładnie koloru. jest naprawdę intensywny :)

      Usuń
  4. Piękny kolorek, i jeśli taka trwałość to musi być moja..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z tego co wiem , jest bardzo tania :)

      Usuń
  5. czym farbujesz włosy? cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      TU jest recenzja tej farby :)
      na początku byłam przerażona, acz już się przyzwyczaiłam :)

      Usuń
  6. Bardzo ładny kolor.Gdybyś nie zrobiła recenzji w życiu bym nie uwierzyła że jest tak trwała.Fajny bajer z tym utlenianiem się koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie utleniające się pomadki ma też celia, ale nie trzymają się tak długo. i neistety wysuszają. ta jest cudowna.

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze okazji używać bo niestety powoli muszę wytracać stare łupy ;p ale bardzo ładnie się prezentuję i kolor taki żywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor ma ta pomadka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się ten kolor bardzo podoba i zamierzam kupić ten tint.
    Polecam też tinty z Bella :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda. Ostatnio tego typu produkty wyrosły jak grzyby po deszczu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jakie piękne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjecie ;D
    Swoja droga, to niesamowite, ze tak dlugo sie trzyma- pytanie czy to cala seria, czy tylko dany kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale Ci w niej ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezentuje się na ustach :)
    Idealnie trafiłaś z odcieniem, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurde kurde kurde :) miałam chcicę na Tinty Bell - zaspokoiłam... a teraz to >>>>>>>>>> :D no muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Twoich ustach wygląda to super, bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się mega!! Muszę ją w końcu znaleźć!

    OdpowiedzUsuń