Makijaż a z nim garść mini recenzji, czyli Dax Cashmere, NYX, Eveline, Vipera i Astor :)

/
30 Comments

Robienie makijażu mnie wciągnęło, dlatego możecie spodziewać się postów o tej tematyce trochę częściej :) Nie są to arcydzieła, ale nie od razu Kraków zbudowano :) Mam nadzieję z czasem podszkolić się w tej dziedzinie :) Dlatego też wystawiam się na Waszą krytykę z premedytacją i każdą uwagę biorę do serca, dlatego proszę Was – nie owijajcie w bawełnę :) Chciałabym rozwinąć skrzydła, więc liczę na Waszą szczerość :)


Makijaż wykonałam następującymi kosmetykami:

1.   Podkład Lumene Triple Stay Matt Make – Up (o którym przeczytacie niebawem, dlatego tym razem powstrzymam się od komentarza).

2.       Puder brązujący Vipera Cashmere Veil



Jestem z niego bardzo zadowolona – nie warzy się na skórze i nie smuży. Ma naturalny kolor, nadaje delikatny odcień opalenizny. W jego składzie znajdują się też drobinki srebra, na szczęście dają delikatny, nienachalny efekt rozświetlenia. Bardzo przypadła mi do gustu jego aksamitna, kremowa wręcz konsystencja, wyjątkowo dobrze się nakłada. Warto też wspomnieć o słodkim zapachu przypominającym czekoladę.

Moja ocena: 4/5

3.       Baza pod cienie Dax Cashmere



Muszę przyznać, że wcześniej długo jej nie używałam, gdyż po pierwszym użyciu miałam wrażenie „przetłuszczenia powiek” (pewnie jest na to jakieś profesjonalne określenie i koleżanki makijażystki właśnie łapią się za głowę ;) ) i odstawiłam go na półkę. Ten niekomfortowy efekt był prawdopodobnie spowodowany nadmierną ilością preparatu nałożoną na skórę. Dziś jest to mój must-have w makijażu z wykorzystaniem cieni do powiek. Pięknie podbija kolor, a cienie znacznie dłużej trzymają się na oku. Nie ma mowy o rolowaniu, warzeniu etc. Produkt jest też nadzwyczaj wydajny. Cudowny wynalazek :)

Moja ocena: 5/5

4.       Paletka cieni NYX Bronze Smokey Look Kit



Wielokrotnie już podkreślałam, że preferuję naturalny look i w mojej kosmetyczce jest aż nadto brązów i beżów. W zasadzie nie przeszkadza mi to wcale :) Dotychczas używałam mojej niezniszczalnej i dawno przeterminowanej jak mniemam, paletki Christian Dior Effets D'Ombre. Jednak została ona zdetronizowana na rzecz właśnie palety NYX. Bardzo lubię kremową konsystencję tych cieni, przyjemnie się je nakłada. Kolory świetnie dopasowane, dobrze się komponują. Bez bazy są dość „blade”, na bazie już dużo intensywniejsze i nasycone. Jest to produkt dla osób, które lubią delikatny makijaż bez fajerwerków. Dodatkowym plusem jest niewielki gabaryt :) Zmieści się w (prawie) każdej torebce i w ogóle nie zawadza :) Ja mam ją zawsze przy sobie. Aha, w paletce ukryta jest szufladka z dwoma, delikatnymi błyszczykami :)

Moja ocena: 5/5

5.       Róż Astor Skin Match Blush



Rzadko używam różu do policzków, najczęściej pozostaję przy bronzerze. Róż nakładam raczej na większe wyjścia, imprezy. Wiem, że to dziwnie brzmi i pewnie dziewczyny, które parają się sztuką makijażu nie wierzą własnym oczom :) Ja o nałożeniu różu po prostu często zapominam :) Jeśli chodzi o produkt L’Oreal – bardzo go lubię. Ma delikatny kolor, który ładnie stapia się ze skórą, wygląda naturalnie i zdrowo. Trwałość również oceniam wysoko – nie ściera się i nie smuży.

Moja ocena: 4/5

6.       Tusz do rzęs Eveline Big Volume Lash 5D


Kolejny z paczki od Eveline :)
Posiada dziwaczną szczoteczkę, której używania musiałam się nauczyć.
Stosuję go bardzo często. Po jego użyciu rzęsy są baaaardzo wydłużone i pogrubione, nawet mój ulubieniec z Gosh nie dawał takiego efektu. Czerń jest głęboka i intensywna. Tusz nie osypuje się i nie rozmazuje, a jednak z łatwością schodzi z rzęs podczas demakijażu. Jedynym problemem jest sklejanie rzęs i trudności z rozczesaniem ich szczoteczką. Często musiałam używać do tego igły :( Być może to moja nieumiejętność, a może po prostu taki jego urok. Mimo wszystko jest to świetny, niedrogi tusz do rzęs, który z przyjemnością stosuję zamiennie z Goshem.

Moja ocena: 4/5

Do makijażu użyłam też jakiejś niezidentyfikowanej kredki do oczu ;) (starła się nazwa, ale to chyba benefit…)



Jak Wam się podoba to, co zmajstrowałam? :)





You may also like

30 komentarzy:

  1. pewnie, że się podoba :)!



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. spokojnie możesz wynosić ciemny kolor nieco wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się też z przedmówczynią - fajne kolorki :) I chyba zmieniłabym tusz do rzęs albo jego ilość

      Usuń
    2. tzn, że mam ponad to załamanie w powiece malować? :)

      tusz lubię, muszę po prostu lepiej "wyczesywać" ;)

      Usuń
    3. Tak Smyku, musisz wyjść troszkę na poduszeczki, żeby było widać makijaz :)

      Usuń
  3. Baza pod cienie brzmi ciekawie;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba, tez jestem fanka naturalnych makijazy :) a bazę z daxa uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka cieni bardzo mi się podoba, na co dzień byłaby super. Co do bazy, ja przez długi czas w ogóle nie używałam. Ostatnio, o dziwo, zachwyciła mnie baza z Avonu. Teraz biorę się za testowanie bazy Grashka z HexxBoxa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też dziś do mnie dotarła paczuszka z Grashką :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się pomiędzy tą bazą a Ingrid, wybrałam drugą i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta paletka cieni NYX ;) NYX-a używają aktorki z Telemundo i jest bardzo popularny w Stanach ;) Zdecydowanie moja ulubiona firma kosmetyczna ;) Masz jeszcze jakieś kosmetyki z NYX-a? ;>

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam więcej kosmetyków tej marki, ale na pewno się zaopatrzę :)
      paletkę dostałam od NYX na otwarcie ich salonu w warszawskim Blue City :)

      Usuń
  9. piekne, kosmetyki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam odmienne zdanie na temat cieni NYX niestety bez bazy zasługują na ocenę 2 dziwna konsystencja lubią tylko pędzle z naturalnego włosia podobnie jak paleta którą muszę zrecenzować a zbieram się do tego jak koń pod górkę. Jakoś póki jestem chora nie mam sily na blogową walkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem specjalistką w tej dziedzinie i mam niewielkie pole manewru :)
      mam naprawdę mało cieni do powiek, w związku z czym nie mam porównania :) może jakbym sobie kupiła np. tak chwalony sleek, moja opinia była zgoła odmienna :) jednak póki co jestem z nich bardzo zadowolona, konsystencja mi odpowiada, używam tylko pędzli z naturalnego włosia :)

      zdrowia życzę :)

      Usuń
  11. Hmmm wiele z tych produktów lubie jak np bronzer i roz al cienei Nyx mieszane uczucia co do nci hmam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się paletka cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta paletka nyx ma świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaintrygował mnie ten tusz :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten tusz nie przemawia do mnie, skleja rzęsy:(
    Tak poza tym zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu- można dostać np. mgiełkę Pat&Rub:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż bardzo mi się podoba, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na estetycznej stronie mejkapu znam sie jak swinia na niebe -ode mnie: mozesz bardziej blendowac kolory (na Twojej prawej powiece zlotawego jest wiecej niz na lewej :P) i zmien tusz- niepotrzebnie oblepia rzesy.

    Ja NYXa mam sporo- te mniejsze paletki lepsze, niz te duze :)

    Za to zazdroszcze Ci Cashmere bazy pod cienie, bo ja ni cholery (tzn nikt z moich znajomych) nie moze jej dostac =(

    Nie dalabys sie moze namowic na zakupienie jej dla mnie, a ja podesle Ci cos z UK co bys chciala? :) (chetnie zrobilabym przelew, ale ma to malo sensu).

    Daj znac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma sprawy :)
      co polecasz z kosmetyków z UK? :)

      Usuń
  18. Ładne kolory! O, mamo, mam takie podobne oczy do Ciebie. Moje powieki opadają identycznie :) Tylko kolor z ciut większą domieszką szarego błękitu. Podczas malowania wydaje się, że to przesada wyjeżdżać wysoko ponad załamanie, ale na swojej skórze przekonałam się, że tylko w taki sposób widać cokolwiek na moich oczach, no i zaciera się widoczności tej poduszeczki :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się taki makijaż oka! Naturalne cieniowanie, ładnie i nadający się do noszenia codziennie ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaż bardzo mi się podoba, również mam opadające powieki:) spodobała mi się również maskara w właściwie ta śmieszna szczoteczka- może się na nią skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie, ale faktycznie trzeba wyżej wyciągnąć cień na YT są fajne filmiki, np. Florence Beauty

    OdpowiedzUsuń