Krem na pupę - czyli bardzo krótka recenzja ;)

/
5 Comments
Czas na Tymonkowe testy - tym razem krem na pupkę :) Czyli Flos Lek for baby Krem przeciw odparzeniom dla niemowląt i małych dzieci, który otrzymałam dzięki uprzejmości portalu kosmeland.pl.



Chroni tzw. „okolicę pieluszkową” przed drażniącym działaniem moczu i kału. - Łagodzi otarcia pieluszkowe i zaczerwienienia. - Zmniejsza uczucie swędzenia. - Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych. Bezzapachowy.

Skóra pupy natłuszczona i nawilżona, bez podrażnień i stanów zapalnych.






Skład nieciekawy i to jest główna wada produktu - szczerze mówiąc boję się nakładać krem z parabenami na pupkę niemowlaczka. Przyznam się bez bicia - użyłam go kilka razy, zdał egzamin, ale nie chcę stosować go u Tymona długoterminowo.





Pomijając kwestie składowe - krem jest bardzo rzadki. Znacznie lepiej sprawdziłaby się tubka, gdyż zdarzało się, że kremik leżał na boku i po otwarciu autentycznie wylewał się z opakowania. Świetnie działa profilaktycznie, gdy pojawiały się jakieś otarcia czy zaczerwienienia, ekspresowo je leczył. Wchłania się równie szybko pozostawiając na skórze delikatny film. Bardzo niewydajny z uwagi na swoją konsystencję. Produkt bezzapachowy.

Reasumując: dobrze działa, ale skład, szczególnie na takie miejsce jak pupka i siusiak - tragiczny. Moja czarna lista. Niestety nie ma mowy, bym jeszcze kiedyś go użyła.





You may also like

5 komentarzy:

  1. uuu skład faktycznie.... katastrofa, dla dzieci zdecydowanie odpada:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla maleństwa takie składy ładują? No nieźle. Nie mam dziecka i nie zgłębiam się jeszcze w tego typu tematy ale wydaje mi się, że logicznym jest, by kosmetyki dla dzieci były jak najprostsze składem i jak najbardziej naturalne. Ale to chyba jak widać mi się może wydawać a rzeczywistość jest całkowicie inna ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj bardzo niewydajny jest, jeszcze starczy na jakies 5 razy i koniec a używaliśmy go przez jakiś miesiąc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież te inne maści na pupkę są właśnie bardzo wydajne. Ja maść Pharmaceris używam chyba ze 4 miesiące już. Nie wspominając od Sudomax czy innych kremach z tlenkem cynku.

      Usuń
  4. Sam często używam kremów na odparzenia w celu zniwelowania niedoskonałości. Moim faworytem jest Sudocrem i nie zmienię na żaden inny, a przetestowałem całą masę ^^

    OdpowiedzUsuń