Aroma Zone! Nadchodzę!

/
12 Comments
Wreszcie!
Mam!!!
Paczka z Aroma Zone!!!
Paczajcie:






Na początek przygotowałam sobie Sztyft pod oczy Malwa & Awokado.
Należy podkreślić, że w paczce od producenta znajdowały się nie tylko półprodukty, ale też opakowania świetnej jakości (GENIALNE słoiczki szklane z pompką, opakowanie na balsam etc.), utensylia, umożliwiające odmierzenie surowca, a nawet mini rózgę do mieszania (obłędna!) czy etykiety do uzupełnienia!




Choć języka francuskiego uczyłam się w LO, ba! To była klasa z rozszerzonym językiem francuskim, to od 11 lat nie miałam styczności z tymże. Rozumiem, ale powiem niewiele. Do paczki zostały dołączone również receptury wydrukowane na kredowym papierze, z dokładnym opisem działania i wykonaniem krok po kroku. Myślę, że nawet osoba nie mająca styczności z językiem francuskim bez problemu wszystko zrozumie.





Ponieważ do zrobienia maziajki pod oczy należało użyć bardzo niewielkie ilości niektórych półproduktów, a ciężko je odmierzyć dołączoną strzykawką, producent pomyślał o przeliczeniu mililitrów na krople i tak np. 2 g ekstraktu z malwy to 36 kropli :) Genialne w swej prostocie!




Tak prezentuje się gotowy produkt, prawda, że uroczy? ;)




Paczka z Aroma Zone mnie zachwyciła. Jest mi szkoda zużywać te wszystkie surowce – wszystko jest tu dopięte na ostatni guzik, zrobione z pomysłem. Nie trzeba być chemikiem, nie trzeba kręcić kosmetyków od roku – można być totalnym laikiem, a Aroma Zone poprowadzi za rękę. Och, jakbym ją chciała w Polsce…

I jeszcze na koniec chciałam się Wam pochwalić moim dzisiejszą dłubaniną ;)

Z tego: 


Zrobiłam to:


Może być? :)




You may also like

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to nie zakupy - dostałam te produkty do przetestowania :)

      Usuń
  2. świetny ten zestaw do "ukręcenia własnych kosmetyków "super masz talent świetna bransoletka.
    Mam pytanko gdzie kupiłaś pół produkty do jej wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;D Zaciekawił mnie ten sztyft pod oczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciła mnie zawartość tej paczki!
    Lubię, gdy firmy dbają o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleś wydłubała! Świetne! Ja jestem sierotą, jeśli chodzi o wykonywanie jakiejkolwiek biżuterii : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne bransoletki - udało mi się kiedyś dostać jedną od Ciebie :))
    Ciekawi mnie jak te kosmetyki będą działać - czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie też zdecydowanie zachwyciłaby taka paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och mnie tez by sie spodobala paczuszka- ale co do tych receptur po francusku to nie jestem pewna :)

    Dlubanina Ci sie udala!

    Czytalam post o Anatomicals i ich odpowiedz- erm, przykre :/

    OdpowiedzUsuń
  9. cos czuje ze Aroma Zone zrobi ogromna kariere, zachwycilo mnie to co pokazalas!

    OdpowiedzUsuń