Recenzja: Pharmaceris Delikatny Peeling Enzymatyczny do twarzy PURI-CAPEELING

/
13 Comments

Kolejny produkt Pharmaceris do cery naczynkowej, tym razem Delikatny Peeling Enzymatyczny do twarzy PURI-CAPEELING.



Wskazania:

Peeling polecany do pielęgnacji skóry wrażliwej z rozszerzonymi naczynkami, szarej i zmęczonej. 

 Działanie:

Peeling delikatnie złuszcza i wygładza naskórek odświeżając i wyrównując koloryt skóry. Zawarta w peelingu specjalnie mikronizowana diosmina zapobiega rozszerzaniu i pękaniu naczyń krwionośnych. Gliceryna zapewnia odpowiednie nawilżenie, poprawia elastyczność oraz pozytywnie wpływa na miękkość naskórka. Dzięki proteolitycznemu enzymowi jakim jest papaina preparat złuszcza zewnętrzne zbędne warstwy martwego naskórka, zmniejszając widoczność naczynek i wyciszając rumień. Peeling przywraca cerze zdrowy koloryt, jednocześnie ją wygładzając.

 Sposób użycia:

Peeling równomiernie rozprowadzić na oczyszczoną twarz oraz szyję (omijając okolice oczu). Preparat pozostawić na skórze około 5-8 minut, a następnie zmyć wacikiem zwilżonym tonikiem Pharmaceris N lub wodą. Stosować 2 razy w tygodniu.


Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Polyacrylamide, 1,2-Hexanediol, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Alcohol, Papain, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Ethylhexylglycerin, Lecithin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Silica Dimethyl Silylate, Pentylene Glycol, Butylene Glycol, Atelocollagen, Diosmine, Sodium Chondroitin Sulfate, Phenoxyethanol, Parfum



Chociaż na wysokiej pozycji występuje w składzie parafina, jest to drugi, po tropikalnym peelingu enzymatycznym z e-naturalne czy ZSK, ulubieniec do złuszczania. Bardzo wydajny, o dość gęstej, kleistej konsystencji. Po wykonaniu peelingu, skóra jest bardzo gładka i mocno ujędrniona. Odkąd używam kosmetyku, moja cera nabrała blasku, znikła większość pociążowych przebarwień, rzadziej pojawiają się zaskórniki na brodzie, co dotychczas było moją wielką zmorą. Jak już wielokrotnie pisałam, używam prawie wszystkich produktów z serii, w związku z czym, takie kompleksowe stosowanie dało efekty w postaci znacznej poprawy cery, całkowitego zlikwidowania rumienia i wyciszenia popękanych naczynek na nosie. Będę dalej stosować niektóre produkty Pharmaceris - N profilaktycznie. Nieocenione dermokosmetyki w walce z tym problemem.




You may also like

13 komentarzy:

  1. pod tą recenzją się podpisuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą. Używam tego peelingu od dłuższego czasu i widzę w nim same plusy :) Bardzo fajna konsystencja, złuszczanie dobre, a dodatkowo peeling po użyciu nawilża moją buzię (albo to tylko złudny efekt po parafinie).

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W zasadzie to sięgnęłam po niego tylko dlatego, że nie miałam nic innego pod ręką ;))) Podeszłam sceptycznie, ponieważ ta seria jakoś specjalnie mi 'nie leży'. Pierwsze użycie i miłe zaskoczenie. Opakowanie zużyję z przyjemnością, nie wiem, czy wrócę ponownie. Wolałabym coś z lepszym składem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny kosmetyk, którego nie znam, ale planuję zakupy kilku kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy- może sie skusze kiedyś ;) a peeling enzypatyczny z -enaturalne to tz moj jeden z ulubionych;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tak bardzo pokochałam peeling z e-naturalne żeby spróbować czegokolwiek innego...

    OdpowiedzUsuń
  7. no i kolejny kosmetyk z tej serii wylądował na mojej wishliście przez Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uwielbiam peeling enzymatyczny Apis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno skusze się na ten peeling i krem z SPF 20 do kompletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki Pharmaceris są rewelacyjne. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale widzę, że warto:)

    OdpowiedzUsuń