Recenzja: Fennel Masło do ciała Plumeria

/
19 Comments

Jakiś czas temu pisałam o wyczekiwanej paczce z Fennel. O ciasteczkowym scrubie pisałam TU, nadszedł czas na masło do ciała, które również znajdowało się w przesyłce.




Masło do Ciała Plumeria to intensywnie nawilżający balsam do ciała o świeżym, zapachu kwiatów plumerii.

Pielęgnujące i gojące właściwości plumerii wzbogacone masłem shea łagodzą podrażnienia i przywracają skórze naturalne nawilżenie.

Intensywny, egzotyczny zapach plumerii zaliczany do afrodyzjaków korzystnie wpływa na samopoczucie i łagodzenie stanów emocjonalnych.

Pojemność: 200 g





Pierwsze, co rzuca się w oczy po otwarciu to… kolor :) Jak to określiła Orlica – smerfny :) Niebieściutki, albo jak to określa znajoma - niebowy ;)))) 


Konsystencja dość gęsta jak na masło do ciała, dzięki temu produkt jest bardziej wydajny. Bardzo dobrze się rozprowadza, szybciutko wchłania nie pozostawiając przy tym tłustej powłoki. Skóra jest po tym balsamie bardzo dobrze nawilżona, miękka i delikatna. Efekt utrzymuje się przez wyjątkowo długi czas. Jedyne zastrzeżenia mam do… zapachu. Wiem, że na wielu blogach przeczytacie, że zapach jest piękny itd. Dla mnie bliżej nieokreślony, trochę kwaśny, dziwny. Nie do końca przypadł mi o gustu.

Jednak działanie rekompensuje ten mankament, dlatego z chęcią wrócę do masła, tyle, że o innym aromacie :)

Znacie produkty Fennel? Jakie są Wasze doświadczenia?




You may also like

19 komentarzy:

  1. czekam na przesyłkę z Fennel i aż jestem ciekawa co pysznie pachnącego się w niej znajdzie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podobnie jak Pani czekam na moją przesyłkę i już przebieram nóżkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka Pani?!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
      Czy jest tu jakaś Pani???!!!! :D

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) Ale masło wygląda ciekawie, zwłaszcza kolor jest śliczny, lubię takie, a skoro działanie dobre, to w sumie warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dokładnie, dzięki temu jest bardzo wydajne

      Usuń
  5. Też dostałam to masełko i ja zakochałam się w zapachu;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam masło kwiat wiśni i troszkę trąci mi myszką, długo też się wsmarowywuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z orchideą i sam zapach mnie odrzucił :( Ale peeling kokosowy miodzio, choć raz użyłam. Czeka w kolejce

      Usuń
  7. nie słyszałam o tej firmie:-(

    OdpowiedzUsuń
  8. mam o zapachu lodów truskawkowych :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam to masełko. Dla mnie zapach ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo malo uzywam maselek do ciala

    OdpowiedzUsuń
  11. Plumerię znam tylko z blogów i kojarzę po smerfnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smerfny kolor<3 Kusisz mnie tym masłem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to masło, zapach jest cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń