Garść inspiracji - z odzysku... :)

/
33 Comments

Wielokrotnie już pisałam, że jestem osobą lubiącą wszelką dłubaninę i robótki ręczne. Uwielbiam proste przedmioty, które można stworzyć przy pomocy łatwo dostępnych produktów. Dlatego dziś chciałabym się podzielić z Wami kilkoma inspiracjami. Są to piękne rzeczy wykonane z wykorzystaniem produktów... z odzysku :) Kto by pomyślał, że puszka po tuńczyku może kiedyś stać się pomysłowym świecznikiem :)

(A wszystkie inspiracje dzięki mojemu ukochanemu Pinterestowi :))

 1. Tablica na "plastrze" drzewa. Niezwykle efektowna i prosta w wykonaniu.


a TU znajdziecie DIY, jak zrobić "farbę tablicową" ;)

2. Mój faworyt - czyli świecznik z puszki po tuńczyku i spinaczy drewnianych :) Coś cudownego :)


3. Handmade'owy klosz z wykorzystaniem sznurka, balonika i kleju :) Pomysł równie prosty, jak genialny :)


A tu "łańcuch świetlny" z wykorzystaniem tej samej techniki:


4. Śliczne pudełka na drobiazgi (i nie tylko :) )


5. Wazony ze zużytych żarówek! Przepiękne!

6. Butelka na płyn do mycia naczyń.

7. "Liściaste obrazy"


Jak Wam się podobają te pomysły? :)




You may also like

33 komentarze:

  1. wazony ze zużytych żarówek i liściaste obrazy są genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie rzeczy ;) mam już w planach kilka projektów, które zrobię, jak tylko znajdę trochę więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, już nie mogę się doczekać weekendu :D

      Usuń
  3. niektóre poysły są naprawde ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się :)
      bardzo pomysłowe i tanie :)

      Usuń
  4. Liściaste obrazy rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liściaste obrazy są cudne i podoba mi się też tablica na plastrze drewna, tylko skąd wziąć taki plaster?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tartaku na pewno :)
      poza tym czasem w lesie, jak jest wycinka, bez problemu można znaleźć takie plastry :)

      Usuń
  6. Widziałam te rzeczy już... bałabym się wstawiać ogień do spinaczy :)
    A dwa... lampa ze sznurka świetna, ale czy ciepło uwalniane przez żarówkę nie uwolni czegoś niedobrego z kleju?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można klej zrobić naturalny, gdzieś widziałam przepis... używa się, z tego co pamiętam, samych kuchennych składników :) muszę poszukać i wrzucę Ci link :)

      a ten świecznik używałabym do tealightów, wydaje mi się, że spinacz się tak szybko nie zajmie :)

      Usuń
    2. http://sustainableecho.com/homemade-natural-glue/

      Usuń
  7. Bardzo fajne, choć ja mam dwie lewe ręce i nawet takie proste czynności moga mnie przerastać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a moim zdaniem to są takie rzeczy, które zrobi każdy :)
      nawet najmniej uzdolniony :P

      Usuń
  8. Świetne :) Ja prawie codziennie odwiedzam Pinterest i stylowi.pl w celu zainspirowania się czymś ciekawym. Obecnie jest w fazie poszukiwania inspiracji wnętrzarskich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taką butelkę na płyn, to chyba muszę sobie zrobić, bo wkurza mnie plastik na blacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jestem pod wrażeniem. Piękne!! Te wazoniki z żarówki - super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie inspiracje:) Wiele z nich już tez tam widziałam:)A urzekła mnie butelka na płyn do naczyń - śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. obrazy z liści są świetne, na pewno sama spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczne te inspiracje, podobaja mi sie zarowkowe wazony, ale!, balabym sie majstrowac przy tych zarowkach :/

    Nie wiem czy znasz ten blog, ale jesli nie to zerknij: http://podnorweskimniebem.blogspot.co.uk/

    Ona ma swietne pomysly :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy :)
    Sama raczej lubię oglądać niż robić, nie czuje w sobie takiego zamiłowania ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne to wszystko i choć sama mam dwie lewe ręce do takich prac, to w wolnej chwili - i przy dostępności materiałów - chętnie spróbuję czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda, zrobię sobie te kule sznurkowe, bardzo mi się podobają, a nigdzie nie znalazłam odpowiednich. Dziękuję za te inspiracje, niedługo będę urządzać moje cztery kąty także szukam wielu pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne pomysły , ten ze spinaczami jest świetny nawet bym nie wpadła na to :D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie posty:) zawsze można znaleźć coś ciekawego i bardzo pomysłowego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świecznik z puszki, wazony z żarówek i liściaste obrazy są świetne!!

    OdpowiedzUsuń