DIY: Maseczka Peel-Off "Trzy glinki"

/
42 Comments

Co powiecie na szybką maseczkę peel-off, nawilżającą, ujędrniającą, oczyszczającą…
Nic prostszego :) Należy przygotować:


Wykonanie dziecinnie proste: mieszacie wszystkie suche składniki w następujących proporcjach:

1 ml alantoiny


Gotowa mieszanka starczy na 6-7 użyć.
Rozrabiacie w proporcjach 1:1, czyli jedna łyżeczka płynu na jedną łyżeczkę maski. Zastyga dość szybko, więc nie trzymajcie jej przesadnie długo w miseczce :) Lepiej, żeby stężała na twarzy :)

Maseczka jest idealna do cer problematycznych, z nieproszonymi gośćmi w postaci krostek i wyprysków, z popękanymi naczynkami. Wspaniale nawilża, ma właściwości ujędrniające i łagodzące. Stosuję maseczkę dwa razy w tygodniu i przynosi naprawdę niesamowite efekty. Skóra jest po niej napięta i gładka. Zauważyłam też duże zwężenie porów, rzadziej pojawiają się zaskórniki. Możecie też maskę wzbogacać wedle uznania. Ja do swojej dodaję (przed użyciem absolutnie nie dodawajcie płynów do słoiczka z mieszanką, w przeciwnym razie wyjmiecie ze słoiczka wielkiego gluta ;) ) kapkę kwasu hialuronowego i mleczka pszczelego :)

Maseczka, w porównaniu z kupnymi, poza świetnym składem dobieranym pod nasze potrzeby, jest również wyjątkowo tania. Ilość, którą wykonałam, kosztowała mnie około 6,00 PLN.

Mam dla Was jeszcze jedną informację, mianowicie: zostałam konsultantką sklepu:


W związku z powyższym, co jakiś czas na blogu będą pojawiać się oferty specjalne na surowce dostępne w ofercie sklepu. Będziecie też mogły zaopatrzyć się w poszczególne produkty, które wykorzystuję w swoich DIY. Zakupy za moim pośrednictwem będą premiowane upustem 5%. Przesyłka pocztą polską to koszt 11,00 PLN.

Jak będą wyglądać zakupy? Wysyłacie do mnie maila z linkami produktów, które Was interesują i pojemnościami. Ja naliczam Wam rabat i po otrzymaniu przelewu od Was, wysyłam paczkę na wskazany adres.

Wydaje mi się, że moja oferta jest konkurencyjna, dlatego mam nadzieję, że zdecydujecie się na zakupy za moim pośrednictwem :)

Zapraszam do kontaktu: kosmetyka.smykusmyka@gmail.com





You may also like

42 komentarze:

  1. a ja nie mam nawet ani jednej glinki :/

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, to maseczka dla mnie! Trzeba będzie zakupić te składniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę fajny kosmetyk :)

      Usuń
  3. gratulacje, konsultantka no no! :) uwielbiam glinki, to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to właściwie nic wielkiego :)
      zaproponowali, więc z chęcią się zgodziłam :)

      Usuń
  4. Gratulacje!

    Ciekawy pomysł na tę mieszankę glinek. Bardzo lubię glinki i błota wszelakie (tak, wiem, jak to brzmi... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię glinki, chętnie wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) I zadaję pytanie, czy jest możliwość wysyłki poprzez pobranie kurierem?
    Jakoś nie ufam poczcie, a i przelewów robić nie lubię.
    Zaraz przejrzę ofertę i powybieram co mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie spróbuję stworzyć sobie własną maseczkę :)
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby mi się taka maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super!! muszę kiedyś sama zrobić sobie taką maseczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, całkiem sympatycznie. Ja już ostatnio zrobiłam sobie kosmetyczne zakupy, właśnie w e-naturalnie, ale pewnie jeśli mi się spirulina skończy i peeling enzymatyczny to znów będę kupować - teraz za Twoim pośrednictwem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz mi jeszcze, że istnieje odbiór osobisty w Warszawie, a będę w niebie ;)

      Usuń
    2. oczywiście, że można :)

      Usuń
  11. lal nie wiedzialam ze samemu mozna zrobic takie cuda ...

    OdpowiedzUsuń
  12. kupuję! proszę mi taką maskę ukręcić, bo sama nie umiem ;/ płatność 23ego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie to tak od razu brać na zeszyt? ;)

      Usuń
    2. dzięki! Monia 23 jedziemy na farbowanie to tak przy okazji :)

      Usuń
  13. Smyku, a wprowadzisz może gotowy produkt do swojego sklepiku? :) Że tak powiem, brałabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D uśmiałam się :D
      mogę dla Ciebie ukręcić taką maskę :) odezwij się na maila kosmetyka.smykusmyka@gmail.com

      Usuń
  14. U mnie akurat taka maseczka by sie przydala, bo z okazji wizyty okresu pojawilo mi sie kilka krosteczek :( chyba zaraz zrobie swoja maseczke z glinki i spiruliny....

    ale tez chcialabym taka maseczke, ukrecona :P ale niestety u mnie sie to nie sprawdzi finansowo :(

    OdpowiedzUsuń
  15. już można składać zamówienia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę dokupić składniki ;)
      sporo osób mi się zgłosiło i nie starczy mi surowców, nie wspominając o opakowaniach ;)

      Usuń
  16. Bardzo polubiłam się z glinkami, więc koniecznie będę musiała przetestować Twoją mieszankę!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chyba wole tradycyjne maski z glinkami do zmywania, mialabym wrazenie ze po stezeniu ta maska w ogole juz nie dziala na twarz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie wtedy działa najbardziej :)

      Usuń
  18. że tak Ci się chce to mieszać tak :) zazdroszczę, bo to musi być fajna zabawa :)
    ja jestem leniuch i kupuję gotowce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam maseczki peel-off, nie trzeba męczyć się ze zmywaniem wszystkiego z twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę sobie sprawić tę bazę peel-off, bo możliwości są nieograniczone! :D

    OdpowiedzUsuń