TAG Moich siedmiu wspaniałych

/
32 Comments

Dziś pojawiam się na chwilę z TAGiem „Moich siedmiu wspaniałych” stworzonym przez Kunę Domową. TAG powstał w następstwie wymiany zdań na moim fejsbukowym profilu :) Część nazwisk się powtórzy, będzie kilka nowych :) Kiedyś podobny TAG krążył już w blogosferze, ale na pewno pojawiły się Wam nowe typy ;) W końcu kobieta zmienną jest :)



ZASADY:
1. Wymień 7 Twoim zdaniem seksownych/przystojnych mężczyzn: aktorów, piosenkarzy, postacie fikcyjne, animowane... - sky is the limit! Przykład: podoba Ci się aktor, ale grający akurat tę postać - wymień go!
2. Chociaż w jednym zdaniu wybór uzasadnij. Jeśli możesz dołącz zdjęcie lub filmik i opis osoby jeśli wiesz, że ta osoba może nie być bardzo znana.
3. Na wstępie zaznacz w jakiej wymieniasz kolejności: losowej, od najmniej do najbardziej przystojnego itp.
2. Otaguj chociaż jedną osobę. Nie taguj jednak kogoś, kto już wypełnił taką listę - po co robić dwa razy to samo? ;)

Wymieniam moje ciacha od końca, by potęgować napięcie ;))))))

7. Matt Berninger (The National)

Mój typ, trochę jakby przed chwilą wstał z łóżka, lekko niechlujny, artysta.


 A jak zdjęcie Was nie przekonuje, posłuchajcie głosu:


6. Clive Owen

Przypomniała mi o nim przyjaciółka, która zarzuciła mi, że podobają mi się faceci o chłopięcej urodzie :) Był czas, że wszystko z Owenem łykałam jak pelikan. Jeśli chodzi o urodę - ten facet ma wszystko! No i nikt nie powie, że nie jest wystarczająco męski. To chodzący testosteron.


5. Viggo Mortensen

Uwielbiam go jako aktora. Nie w roli Aragorna, choć nie przeczę, wyglądał tam smakowicie. Kocham jego role u mojego ulubionego reżysera (David Cronenberg), w szczególności postać Nikolaia z Eastern Promisses zapadła mi w pamięci. Poza tym to artysta z prawdziwego zdarzenia, maluje, pisze, śpiewa. Swojego czasu sporo o nim czytałam - prowadzi żywot podróżnika, z synem zjeździł pół świata, również Polskę. Podróżowali naszymi PKP :) Bardzo dobrze wspominał nasz kraj.

Jeśli chodzi o aparycję Viggo, po prostu ma to coś. Nie wiem, jakaś surowość, przenikliwość, tajemnica. Bardzo mi się to podoba w mężczyznach.


4. Michael Fassbender

Kolejny genialny aktor. Tym razem młode pokolenie, objawienie współczenego kina. Rewelacyjny właściwie w każdej roli, niezwykle wszechstronny. Niesamowite role we Wstydzie, Prometeuszu, Głodzie, Fish Tank (kto nie widział - pozycja obowiązkowa, zachwycające kino). I po raz kolejny to coś. Inteligencja, wyrafinowanie. Ech, no mniam :)


3. Ryan Reynolds

To jedyny celebryta na mojej liście, który brak talentu nadrabia ogromnym poczuciem humoru i jeszcze większym zdystansowaniem do siebie :) Niewykle uroczy, zabawny, moim zdaniem idealny kandydat na przyjaciela :) Nie powiem, bardzo odpowiada mi jego fizyczność, ale to jak wypada w rozmowach, wywiadach mnie urzekło :) Prześmieszny facet :) Nie wierzycie? Posłuchajcie tego :) Pokładałam się ze śmiechu :D




2. Ryan Gosling

Chyba nie muszę tłumaczyć ;)


1. Tom Hardy

Mój ukochany brytol :) (Zapomniałam wspomnieć, że kocham brytoli :D )
Nie jest może przesadnie przystojny, bo ma raptem 1,78 cm wzrostu. Krępy, przysadzisty, bardzo mocno zbudowany, o agresywnym "looku". Świetny, świetny aktor, wreszcie zauważony. Niesamowity głos.


Możecie kojarzyć go z jego ostatniej roli ;)


I to by było na tyle :)
Oczywiście TŻ jest poza klasyfikacją ;)

Taguję dziewięć fajnych babek:
Zielone ciekawostki





You may also like

32 komentarze:

  1. oł gat! czekaj no, niech się tylko obronię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ryana Reynoldsa uwielbiam za erg w "Narzeczony mimo woli" Cudowny film <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjemna komedyjka, choć wolę Definitely, Maybe

      Usuń
  3. Dziękuję za tag ;) u mnie Gosling chyba wyląduje na drugim miejscu, zaraz za TŻ ;) w rankingu pojawi się też Robert Downey Jr, a o reszcie muszę jeszcze pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Downeyu Jr. też myślałam, przed Judem Lawem jest u mnie Cillian Murphy :)

      Usuń
  4. Lista niczego sobie :) prawie wszyscy pokrywają się z moją listą :D Tom Hardy.......top of the top :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki :*
    Już chyba kiedyś robiłam taki tag z ciachami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo kiedyś podobny chodził w blogosferze :)

      Usuń
  6. Michael Fassbender ma po prostu coś w sobie i uwielbiam jego głos i sposób wymowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie moje typy:), ale Reynolds najfajniejszy z nich

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam The National! :) I Fassbender jest cudny, to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Twojej listy to tylko ukradnę Ryana Reynoldsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jeszcze co do Matta, jego głos <3 na koncertach tak samo cudowny a nawet jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny tag:) Przystojniacy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ryan Gosling <3 tak, nie musisz tego tłumaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O mamo! Ale zrobiłaś! ;-)

    Co ja teraz pocznę... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm to mam zadanie... Nie tak łatwo wybrać jak mogłoby się wydawać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się =P
      Tu jest odpowiedź:
      http://codziennik-agnusbe.blogspot.com/2012/12/tag-moich-siedmiu-wspaniaych.html

      Usuń
  15. heheheh o kurcze, ale post! interesujacy:)

    OdpowiedzUsuń