Spóźniona minirelacja ze spotkania z Dax Cashmere

/
19 Comments

Dziewczyny!

Dziś chciałam podzielić się z Wami krótką relacją na temat spotkania z firmą DAX Cosmetics z okazji wprowadzenia na rynek produktów Cashmere z nową formulacją i nowym logo. Trochę ten post spóźniony, nie miałam czasu, by napisać coś konstruktywnego. Jednak z uwagi na fakt, że Tymon ostatnio daje mi odetchnąć, na dysku czeka mnóstwo postów do wrzucenia :)

Spotkanie odbyło się w salonie Nail Spa na warszawskiej Saskiej Kępie. Elegancko i kameralnie.

Podczas spotkania zostały nam przedstawione nowe produkty firmy, otrzymałyśmy również paczkę do przetestowania. Ponadto umożliwiono nam zrobienie manikiuru a profesjonalna makijażystka, pani Julita Jaskólska zajęła się naszym makijażem :)








Bardzo dziękuję firmie Dax Cosmetics za zaproszenie i bardzo miłe spotkanie :) Było super!

A już niebawem recenzja podkładu Cashmere :)




You may also like

19 komentarzy:

  1. Kurde, ale Wam dobrze z tymi eventami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawią nie te nowe podkłady!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na miłe spotkanie. Jaki uroczy Mikołajek! To Twój? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spotkanie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymonek to nieźle z Tobą świat pozwiedza:) I wszystkie dziewczyny pozna :D Niech się uczy, to fajny facet z niego wyrośnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :) A paznokcie macie pomalowane ślicznie - aż wiosną zawiewa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Wam tych spotkań i tego że możecie się poznać na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że spotkanie Wam się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jakie fajne spotkanie! :) Tymon widzę od najmłodszych lat na salonach. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie musiało być. Wyglądać wszyscy bardzo szczęśliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje paznokcie wyszły jakoś na szaro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie one były bardziej szare anizeli fioletowe xD

      Usuń
  12. Cieakwa jestem bazy po cienei wiele osob ja chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki fajny bobas :) a spotkanie musiało być świetne :D

    OdpowiedzUsuń