Rozdanie kosmetyków do włosów Dermena

/
65 Comments

Rozdanie z kosmetykami Dermena!

Zgodnie z obietnicą, zapraszam na rozdanie z dermokosmetykami do włosów Dermena :)
Myślę, że produkty, które można wygrać, najbardziej zainteresują włosomaniaczki :)

A są nimi:

Szampon Dermena Repair i ożywka Dermena



odżywka dermena®
· hamuje wypadanie włosów
· stymuluje odrastanie włosów

Odżywka do włosów dermena® jest produktem innowacyjnym, opracowanym z myślą o wzmocnieniu włosów suchych, osłabionych i wypadających. Unikalne połączenie składników odżywczych oraz wygładzających wzmacnia włosy i odbudowuje ich strukturę keratynową. Opatentowana substancja czynna pochodzenia witaminowego wzmacnia mieszek włosowy, poprawia jego odżywienie oraz chroni przed powstawaniem podrażnień. Spowalnia proces wypadania włosów i przywraca naturalną równowagę skórze głowy. Odżywka dermena® nie obciąża włosów. Nadaje włosom miękkość, gładkość i połysk, ułatwia ich rozczesywanie.

Wskazania do stosowania:
· odżywienie i wzmocnienie włosów suchych, osłabionych i wypadających. 
szampon dermena® repair
do włosów suchych i zniszczonych
· hamuje wypadanie włosów
· stymuluje odrastanie włosów
Szampon dermena® repair został stworzony z myślą o nadmiernie wypadających włosach suchych i zniszczonych, wymagających intensywne-go odżywienia i regeneracji. Specjalnie opracowana formuła szamponu łączy doskonałe właściwości myjące i naprawcze z działaniem hamującym wypadanie włosów i stymulującym proces ich wzrostu. Szampon dermena® repair stanowi intensywną kurację, która wzmacnia, nawilża i regeneruje włosy. Zmniejsza przy tym ich łamliwość i zabezpiecza przed rozdwajaniem się końcówek. Zawarte w szamponie naturalne polisacharydy wnikają we włosy, odżywiając i odbudowując je od wewnątrz oraz chroniąc przed wysuszeniem i szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych. Sprawiają, że włosy odzyskują miękkość i blask. Szampon wygładza powierzchnię włosów, ułatwia ich rozczesywanie i układanie.

Wskazania do stosowania:
· nadmierne wypadanie włosów,
· regeneracja i wzmocnienie włosów
  suchych i zniszczonych,
· łagodzenie podrażnień skóry głowy,
· produkt polecany również po zakończonej chemioterapii.

Szampon i lotion Dermena Men 
(czyli coś dla Waszych facetów, tausiów, dziadków, wujków, braci... :) )


szampon dermena® men
· hamuje wypadanie włosów
· stymuluje odrastanie włosów

Szampon dermena® men jest produktem innowacyjnym, chronionym prawem patentowym. Został stworzony z myślą o mężczyznach obserwujących u siebie nadmierne wypadanie włosów, również o podłożu androgenowym. Łysienie typu męskiego związane jest z obecnością i aktywnością pochodnej testosteronu – dihydrotestosteronu (DHT), który powstaje w skórze głowy w wyniku przekształcenia się testosteronu pod wpływem enzymu 5-alfa-reduktazy. DHT powoduje degradację komórek włosa i skraca fazę anagenu, prowadząc do stopniowej miniaturyzacji mieszka włosowego. W efekcie włosy stają się coraz cieńsze i słabsze, a z czasem następuje ich trwała utrata. Łysieniu typu męskiego bardzo często towarzyszy nasilony łojotok, prowadzący do zablokowania ujścia mieszka włosowego i przyczyniający się do jego niedotlenienia, a w konsekwencji do utraty włosa. Szampon dermena® men, dzięki zastosowaniu specjalnie dobranych składników aktywnych, łączy działanie hamujące przekształcanie testosteronu w DHT z działaniem poprawiającym mikrokrążenie skóry głowy i stymulującym proces odrastania włosów. Szampon reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów. Chroni przed powstawaniem podrażnień skóry głowy. Dodatek składników o działaniu regenerującym i ochronnym sprawia, że włosy są odpowiednio odżywione, odzyskują swój blask i sprężystość. Szampon dokładnie myje skórę głowy i znakomicie pielęgnuje włosy. Po jego zastosowaniu włosy stają się mocniejsze, a skóra głowy odzyskuje naturalną równowagę. Szampon nie obciąża włosów.

Wskazania do stosowania:
·              wypadanie włosów u mężczyzn,
· pierwsze objawy łysienia typu męskiego
  (przerzedzanie się włosów, powstawanie
  zakoli),
·              wzmocnienie włosów osłabionych
  i wypadających,
· łagodzenie podrażnień skóry głowy,
  również ze współistniejącym
  przetłuszczaniem się włosów.

lotion dermena® men
· hamuje wypadanie włosów
· stymuluje odrastanie włosów

Lotion dermena® men jest produktem innowacyjnym, chronionym prawem patentowym. Powstał z myślą o mężczyznach obserwujących u siebie nadmierne wypadanie włosów, również o podłożu androgenowym. Preparat przeznaczony jest do stosowania miejscowego na skórę głowy. Łysienie typu męskiego związane jest z obecnością i aktywnością pochodnej testosteronu – dihydrotestosteronu (DHT), który powstaje w skórze głowy w wyniku przekształcenia się testosteronu pod wpływem enzymu 5-alfa-reduktazy. DHT powoduje degradację komórek włosa i skraca fazę anagenu, prowadząc do stopniowej miniaturyzacji mieszka włosowego. W efekcie włosy stają się coraz cieńsze i słabsze, a z czasem następuje ich trwała utrata. Łysieniu typu męskiego bardzo często towarzyszy nasilony łojotok, prowadzący do zablokowania ujścia mieszka włosowego i przyczyniający się do jego niedotlenienia, a w konsekwencji do utraty włosa. Lotion dermena® men, dzięki zastosowaniu specjalnie dobranych składników aktywnych, hamuje miniaturyzację mieszka włosowego spowodowaną działaniem DHT. Poprawia mikrokrążenie skóry głowy i stymuluje proces odrastania włosów. Wpływa na cykl wzrostu włosa, przyspieszając i wydłużając fazę anagenu. Reguluje pracę gruczołów łojowych, chroniąc mieszek włosowy przed zaczopowaniem. Chroni przed powstawaniem podrażnień skóry głowy. Lotion dermena® men zawiera substancje kondycjonujące i ułatwiające wnikanie dobroczynnych składników aktywnych. Po jego zastosowaniu włosy stają się gęstsze, wyraźnie odżywione i mocniejsze. Lekka, nie obciążająca włosów formuła powoduje szybkie wchłanianie preparatu. Lotion nie skleja i nie przetłuszcza włosów, nie utrudnia również ich układania. Atomizer zapewnia łatwość i przyjemność użycia preparatu.

Wskazania do stosowania:
·              wypadanie włosów u mężczyzn,
· pierwsze objawy łysienia typu męskiego
  (przerzedzanie się włosów, powstawanie
  zakoli),
·              wzmocnienie włosów osłabionych
  i wypadających,
· łagodzenie podrażnień skóry głowy,
  również ze współistniejącym
  przetłuszczaniem się włosów.

Oraz suplement diety Dermena Complex




suplement diety dermena® complex
· ogranicza wypadanie włosów
· wspomaga odrastanie włosów
· wzmacnia włosy, skórę i paznokcie
Dermena® complex to suplement diety o odpowiednio dobranej kompozycji składników aktywnych, mających wpływ na aktywność mieszków włosowych i prawidłową strukturę włosa. Wspomaga odżywienie włosów od wewnątrz, zmniejszając ich wypadanie. Uzupełnia dietę w substancje odżywcze odpowiedzialne za prawidłowy wzrost włosów. Składniki zastosowane w dermena® complex wzmacniają włosy, pozwalają zachować zdrowy wygląd i naturalną gęstość. Pozytywnie wpływają również na wygląd skóry i paznokci.
                   
Zalecenia do stosowania:
· zwiększone wypadanie włosów,
· okresowe osłabienie włosów
  i zmniejszenie ich gęstości,
· zwiększona łamliwość i kruchość włosów
  i paznokci,
· pogorszona kondycja skóry.

Sponsorem nagrody jest portal medme.pl


Warunkiem wzięcia udziału jest publiczne obserwowanie bloga (1 los)
Dodatkowe 4 losy możecie zyskać dodając baner na sidebarze z podlinkowaniem do rozdania:


Osoby chętne do wzięcia udziału w rozdaniu proszę o pozostawienie komentarza po tą notką według poniższego schematu:

Obserwuję jako:
Dodałam baner (link do bloga):
Mój adres email:

Rozdanie trwa do 11.01.2013 do godziny 23:59. Zwycięzcę wyłonię w drodze losowania :)

Zapraszam do zabawy! :)











You may also like

65 komentarzy:

  1. Może choć raz się uda:D
    Obserwuję jako Nika_87
    Dodałam baner http://kosmetyczneszalenstwo.blogspot.com
    mój adres e-mail: kali051@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Mała Mu
    Dodałam baner: NIE
    Mój adres email: adrianna.z@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: moni
    Dodałam baner: NIE
    Mój adres email: monikap86@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Camille
    Dodałam baner: camille-beauty.blogspot.com
    Mój adres email: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: moniak85
    Dodałam baner: nie
    Mój adres email: kulkaowszystkim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: mylamoja3004
    Dodałam baner (link do bloga): http://pokrewneswiaty.blogspot.com/
    Mój adres email: mylamoja3004@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Paulina S.
    Dodałam baner (link do bloga): http://twoje-kosmetyki.blogspot.com
    Mój adres email: beautystudio90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: immenseness90
    Dodałam baner (link do bloga): www.immenseness.blogspot.com
    Mój adres email: immenseness90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako: JelOlaJ
    dodałam baner: nie
    adres e-mail: jelolaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Alina
    Mail: allenee1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prezenty.
    I to akurat w dobrym momencie..znaczy złym dla moich włosów :D

    Obserwuję jako: Cleo
    Dodałam baner: http://mamswojeracje.blogspot.com/
    Mój adres email: mamswojeracje@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Marta
    Dodałam baner: nie
    Mój adres email: martaalebabka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    Dodałam baner: TAK - http://mypolishlife.blogspot.com/
    Mój adres email: ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: Helen
    Dodałam baner: tak - http://karodos.blogspot.com/
    e-mail: karodos@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako:jolkag78

    Mój adres email:jolka_28@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: madzia
    Dodałam baner - NIE
    Mój adres email: madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Mudi
    Dodałam baner (link do bloga): nie
    Mój adres email: mudi.dudi.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: madamarci
    Dodałam baner (link do bloga): madamarci.blogspot.pl
    Mój adres email: mar.nar@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: boskejsza albo BogusiaM
    Dodałam baner (link do bloga): tak, www.bm-makeup.blogspot.com
    Mój adres email: boskejsza@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: pani domu
    Dodałam baner: http://panidomunazakupach.blogspot.com/
    Mój e-mail: PaniDomuNaZakupach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprawny adres e-mail: pani.domu.na.zakupach@gmail.com

      Usuń
  21. Obserwuję jako: jamapi
    Dodałam baner (link do bloga): nie
    Mój adres email: jamapi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: medrosia
    Mój adres email: medrosia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Lagoena
    Dodałam baner: nie
    Mój adres email: lagoena2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: boombaloon.
    Dodałam baner (link do bloga): nie
    Mój adres email: dorota93_160@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Butterfly
    Dodałam baner (link do bloga): http://meedleyy.blogspot.com/
    Mój adres email: m_nickel@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: tekashi
    Dodałam baner (link do bloga): http://marvelouscoffee.blogspot.com/
    Mój adres email: marvelouscupofcoffee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako:anununu
    Dodałam baner (link do bloga):nie
    Mój adres email: akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: Marzena Próchniak
    Dodałam baner: TAK http://marzena84beauty.blogspot.com
    Mój adres email: marzena84p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Madzia Cz
    Dodałam baner: TAK http://madziaaa3.blogspot.com/2012/12/rozdanie-dermena.html
    Mój adres email: czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: agawiiim
    Mój adres email: agawiiim@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: EWAY
    Dodałam baner TAK : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html
    Mój adres email: ewaa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako: monument-of-beauty
    Dodałam baner TAK monument-of-beauty.blogspot.com
    Mój adres email: monument.of.beauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Weronika Krzyżanowska
    Dodałam baner NIE
    Mój adres email: krzyzanowskaweronika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: Natalia KR
    Dodałam baner: Tak http://must-love-fashion.blogspot.com/
    e-mail : natala98315@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

  35. Obserwuję jako: Draculaura
    Dodałam baner (link do bloga): pelniawilczegoksiezyca.blogspot.pl
    Mój adres email: klaudia01300@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Dbająca
    Dodałam baner (link do bloga): www.dbambolubie.blogspot.com
    Mój adres email:maartynamaartyna@gmail.com
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Gliceryna
    Dodałam baner (link do bloga): NIE
    Mój adres email: gliceryna00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Portiferole
    Dodałam baner (http://wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk/):
    Mój adres email: portiferole@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: Ewelina Jezierska
    Dodałam baner : nie
    Mój adres email: kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: angelisia.k
    Dodałam baner (link do bloga): http://angelisiak-bloguje.blogspot.com/
    Mój adres email: angelisia.k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: JAGA
    Dodałam baner (link do bloga): http://jaga140.blogspot.com/
    Mój adres email: aga.k@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: mia.vico
    Dodałam baner (link do bloga):Nie
    Mój adres email: ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: anioleek89
    Dodałam baner (link do bloga): Tak http://anioleek89.blogspot.com/
    Mój adres email: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: agn.ciu17
    Dodałam baner (link do bloga): http://aszaszka.pinger.pl/m/16779263
    Mój adres email: agn.ciu17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: kanntona
    Mój adres email: katonna666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: Jo Novi
    e-mail: bloggingnovi@gmail.com
    Dodałam baner (link do bloga): http://matterofyourchoice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako:zach
    Dodałam baner http://sstar-dol.blogspot.com/2013/01/rozdanie.html
    Mój adres email:olcia140813@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuje jako : BarwamiTeczy
    baner : http://barwamiteczy.blogspot.com/ lewa strona
    adres email: martyna.borowiecka92@wp.pl

    lubię na FB:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam :)

    Obserwuję jako: Cullen
    Dodałam baner (link do bloga): http://wymieszany.blogspot.com/
    Mój adres email: cullen_james[małpa]wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Sara
    Dodałam baner (link do bloga): http://Imagine-Day.blogspot.com
    Mój adres email: pinczi02@wp.pl

    Życzę powodzenia innym :D Może mi się uda hahah :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako: Agg
    Dodałam baner (link do bloga): http://oneandonlyagg.blogspot.com
    Mój adres email: onlyaggintheworld@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako: Joanna_26
    Dodałam baner: NIE
    Mój adres email: kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako: Piotr04
    Dodałem baner: NIE
    Mój adres email: piotrbialecki@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako: puszka
    Dodałam baner (link do bloga): http://zapiski-grafomanki.blogspot.com/
    Mój adres email: paulina.domoradzka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako: Monika B
    Dodałam baner (link do bloga): tak http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    Mój adres email monek188@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję jako Marcepanka
    Baner: http://damska-kosmetyczka.blogspot.com/
    e-mail: damskakosmetyczka@op.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana..czemu ja wcześniej ominełam ten post?!!! Jasne, że chcę wziąć udział:)))

    Obserwuję jako: Lovely Kate
    Baner: http://make-your-life-beautiful.blogspot.com/
    E-mail: lovelykate.makeup@gmail.com

    Powodzenia wszystkim włosomaniaczkom:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Obserwuję jako: anuszka13
    Dodałam baner (link do bloga): http://anuszka13.blogspot.com/
    Mój adres email: anusz-ka13@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuję jako: Serenitka B
    Dodałam baner (link do bloga): http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Mój adres email: akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: nicia725
    Dodałam baner (link do bloga): http://nicia725.blogspot.com/
    Mój adres email: nicia725@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję jako: deedee_1
    E-mail: marti8991@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń