Recenzja: DLA Kosmetyki, Krem na noc Dar Piękna

/
11 Comments

Znacie kosmetyki DLA?
Ja nie znałam, dopóki Księżniczka nie rozdała ich podczas czerwcowego spotkania warszawskich blogerek. Krem odleżał swoje w szafce, zaczęłam go stosować około miesiąc temu.


Dar piękna krem na noc z naparu z jarzębiny
Pobudza to co się z wiekiem rozleniwia.


Receptura opracowana specjalnie dla osób z cerą wrażliwą z pierwszymi oznakami starzenia się skóry.  Krem przeciwdziała procesom starzenia przede wszystkim poprzez pobudzanie naturalnych mechanizmów w skórze, które z wiekiem się rozleniwiają.
Stosując krem każdej nocy:
·         dostarczasz niezbędnych, do prawidłowego funkcjonowania, skórze składników odżywczych
·         pobudzasz odnowę komórkową
·         zapobiegasz jej przedwczesnemu starzeniu
·         pozostawiasz skórę gładką, delikatną oraz doskonale nawilżoną.
a wszystko to dzięki zastosowaniu uzupełniającej się wzajemnie kompozycji poniższych składników:
Mleczko pszczele - zawiera ponad 30 aminokwasów (m. in. alaninę, glicynę, histydynę) cukry i witaminy (B1, B2, B6, B12, E, PP, kwas pantotenowy, kwas foliowy, biotynę), dzięki czemu jest doskonałym środkiem odmładzającym i odżywczym tzw. „eliksir młodości”.
Świeży napar z jarzębiny – jest cennym źródłem witaminy C i P, uszczelnia i wzmacnia naczynia krwionośne, ma działanie odżywcze
Olej z czarnuszki– naturalne źródło kwasu linolowego (ok. 58%) należącego do rodziny kwasów omega-6, kwasu oleinowego (ok. 24%) należącego do rodziny kwasów omega-9, oraz 15 aminokwasów łącznie z 8 niezbędnymi (egzogennymi) i innych aktywnych substancji takich jak witaminy i minerały. Dzięki czemu utrzymuje skórę w dobrej formie oraz zapobiegają jej przedwczesnemu starzeniu.
D-pantenol - zmniejsza stan zapalny, łagodzi podrażnienia
Optymalny kompleks witamin (A+ E + C+ F) , który pobudza naturalne procesy zachodzące w skórze, poprawiając elastyczność skóry, skutecznie przeciwdziała procesom starzenia genetycznego.

Sposób użycia. Krem polecamy stosować codziennie rano na oczyszczoną skórę twarzy. Niewielką ilość kremu należy rozprowadzić po skórze, a następnie delikatnie wklepać.
Krem został przetestowany przez osoby z cerą wrażliwą z pierwszymi oznakami starzenia pod kierunkiem lekarza dermatologa.
Pojemność 30g





I w zasadzie dobrze, że zaczęłam stosować ten krem niedawno. Moim zdaniem absolutnie nie nadaje się na lato. Jest bardzo, hmmmm, treściwy, zwarty, tłustawy. Nie zapycha, ale sądzę, że w ciepłym okresie można czuć pewien dyskomfort. To tyle na początek. Opakowanie typu airless, bardzo oszczędne, wyjątkowo mi się podoba. Poza tym zapewnia higieniczne dozowanie, dodatkowy plus. Zapach dość specyficzny, przypomina mi kremy Dr. Scheller, których używała moja mama gdy byłam dzieckiem. Mi taki zapach bardzo odpowiada :) Jeśli chodzi o działanie – jestem bardzo zadowolona. Krem ekspresowo się wchłania, nazajutrz skóra jest przyjemna w dotyku, gładka, miękka. W temacie działania przeciwzmarszczkowego – cóż, za kilka ładnych lat może będę mogła się wypowiedzieć :) Pomimo niewielu brzydkich dodatków w składzie, nie robi mi krzywdy, dlatego z chęcią sięgnę po inne produkty marki.






You may also like

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ich kurację regenerującą. I cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten krem ale w wersji na dzień :) Jeszcze nie używałam, stoi i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem na noc Niszcz Pryszcz, na razie robi dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już którąś tubkę z kolei używam, uwielbiam :)

      Usuń
  4. miałam próbkę tego kremu, jak dla mnie ten zapach, to raczej smrodek... :))
    a za to seria niszcz pryszcz jest dla mnie o wiele lepsza :)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale za to na zimę idealny!:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. no aptrz, a dla mnie za mało tresciwy na zime był, ale ja sycholcem jestem:P

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nawet go mam u siebie, czeka w kolejce do testów :]

    OdpowiedzUsuń