Recenzja: Cashmere Make-Up 12h

/
17 Comments

Cashmere Make-Up 12h


Moje Drogie,

Dziś ponownie o kolorówce – podkładzie Dax Cashmere Make-Up 12h.
Produkt ma nową formulację, nowe logo, nowe opakowanie.


Trwałość 12h
Pełne krycie niedoskonałości
Matowe wykończenie
Argan Oil /UVA-UVB


Sprawiają, że skóra wygląda nieskazitelnie przez cały dzień. Nie ścierają się i nie rozmazują.

Intensywnie kryjące pigmenty gwarantują perfekcyjnie wyrównanie kolorytu cery i pełną korektę niedoskonałości.

Zapewniają matowe wykończenie makijażu.

Zawierają ochronne filtry UVA i UVB oraz pielęgnacyjny olejek arganowy zwany płynnym złotem Maroka, który dba o utrzymanie odpowiedniego nawilżenia skóry.

Cashmere 12h Make-up można stosować na bazy Cashmere Secret lub Cashmere Secret Glam. Przedłuża się w ten sposób trwałość makijażu i wzmacnia efekt wygładzenia skóry.


To jeden z lepszych podkładów jakich kiedykolwiek używałam. 

Świetnie się rozprowadza, nie smuży, ujednolica koloryt. Rewelacyjnie maskuje wszelkie niedoskonałości. Mam bardzo dużo przebarwień potrądzikowych, pociążowych - podkład je przykrywa, ale nie tworzy efektu maski. Skóra jest też dobrze zmatowiona, choć po kilku godzinach makijaż wymaga drobnych poprawek. Podkład ma bardzo ładny, naturalny odcień, szybko stapia się ze skórą. Konsystencja dosyć gęsta, wystarczy niewielka ilość produktu do pokrycia całej buzi.


Opakowanie typu airless zapewnia higieniczne dozowanie podkładu, dłużej też zachowa świeżość - dodatkowy plus.



Cena bardzo przystępna - w sklepie online: 37,16 PLN

Znacie podkłady Cashmere?






You may also like

17 komentarzy:

  1. właśnie planuje zakup tego produktu, ja mam popękane naczynka w okolicy płatków nosa, a zimą wole większe krycie niż latem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem bardzo zadowolona, idealny podkład na zimę

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę ten podkład :)
    Fajnie, że ma pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo porządnie matuje, pisałam w recenzji, że po kilku godzinach wymaga poprawek, ale na 6 godzin makijaż z głowy :)

      Usuń
  4. Miałam starą wersję, jakby mus... z dodatkiem innego podkładu rozprowadzał się świetnie, sam nie bardzo, mam nadzieję, że to poprawili:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam ten mus i konsystencja niekoniecznie mi odpowiadała, w tym przypadku zrezygnowali całkowicie z musu, teraz konsystencja jest jedwabista, gładka. bardzo dobrze się rozprowadza.

      Usuń
  5. ja ostatnio postanowiłąm pozdradzać moje minerały z podkładami drogeryjnymi... przypłaciłąm tę zdradę 4 pryszczami, które do tej pory się goją. z podkulonym ogonem wracam do minerałów, choć przyznaję że zimą nie wytrzymują tak długo jakbym chciała. maluję się 5:30, do domu wracam koło 15 i widzę, że podkład niewygląda najciekawiej. latem dawał radę jak najbardziej a teraz nie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na minerały mam niestety zbyt dużo przebarwień etc.

      Usuń
  6. a jego krycie jak oceniasz w skali od 1 do 10 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na 8, bardzo dobrze kryje, tylko porządne wykwity (a takie mi się niestety zdarzają), wymagają dodatkowego potraktowania korektorem.

      Usuń
  7. jest już dostępny w rossmanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego niestety nie wiem :( dostałam te podkłady przedpremierowo, są na pewno dostępne w sklepie online, nie wiem, czy w drogeriach... podejrzewam jednak, że tak.

      Usuń
  8. O widzisz, dziękuję za informację. Kupuję i testuję :D jeśli uważasz, że dobrze kryje to zaryzykuję. Dodaje do obserwowanych, zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slyszalam o ich bazie pod cienie i marzy mi sie. A teraz, przez Ciebie!!!, sprobowalabym ich podkladu!

    OdpowiedzUsuń