Recenzja - Palette Salon Colors Jasny Brąz

/
12 Comments
Moje Drogie,

Dziś chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat kremu trwale koloryzującego Palette Salon Colors. Otrzymałam produkt do testów od firmy Henkel.


Na początek informacje od producenta:

Olśniewające włosy w pięknych odcieniach przybliżają Cię do najmodniejszego stylu. Teraz dzięki nowej Palette SALON COLORS możliwe jest uzyskanie najmodniejszych, ekscytujących kolorów w domowym zaciszu. Od uwodzicielskiego jasnego popielatego blondu po wyrafinowaną lśniącą czerń jak z  pokazów w Londynie, Paryżu i Mediolanie – nowa Palette SALON COLORS czerpie inspiracje z pokazów mody i doświadczenia profesjonalnych stylistów - kolorystów. Teraz każda kobieta ma szansę lśnić jak gwiazda!

Profesjonalna mieszanka pigmentów Palette SALON COLORS została opracowana dzięki wieloletniemu doświadczeniu stylistów-kolorystów, pracujących na wybiegach mody, aby zapewnić precyzyjny i trwały efekt koloryzacji. Koncept 18 modnych odcieni stworzono ze skrupulatnie wyselekcjonowanych składników ze zbioru ponad 100 pigmentów. Wysoce skuteczna profesjonalna formuła zapewnia intensywny blask oraz doskonałe pokrycie siwych włosów.

Palette – Twój wybór kolorów!

Palette SALON COLORS została stworzona przy udziale stylistów – kolorystów, którzy nadają kolor włosom gwiazd filmowych, modelek i celebrytek przed wyjściem na wybieg, sesją zdjęciową lub innymi wydarzeniami. Efekt to wspaniała kolekcja 18 modnych odcieni.

1-0 Czerń
1-1 Granatowa czerń
3-0 Ciemny brąz
4-0 Średni brąz
4-88 Ciemna intensywna czerwień
4-89 Mhoniowy fiolet
5-0 Jasny brąz
5-6 Jasny czekoladowy brąz
5-68 Jasny kasztanowy brąz
6-0 Ciemny blond
6-65 Ciemny złoty blond
6-88 Intensywna czerwień
7-0 Średni blond
8-0 Jasny blond
9.5-1 Platynowy srebrzysty blond
9-7 Miedziany blond
10-1 Srebrzysty blond
10-2 Jasny popielaty blond


Jaka jest moja opinia?
Do przetestowania otrzymałam odcień 5-0 Jasny brąz oraz 1-1 Granatowa czerń (tę farbę gościnnie zrecenzuje koleżanka). Opakowanie zawiera następujące produkty:


Sposób użycia standardowy: można utleniacz i farbę wymieszać w buteleczce lub miseczce. Ja wybrałam pierwszą opcję. Włosy farbuję sobie sama, więc aplikacja z butelki jest dużo wygodniejsza. 


Zapach farby jest bardzo mocny, drażniący, intensywnie amoniakowy. W dobie nowoczesnych, delikatnych farb do włosów to moim zdaniem spora wada :( Mieszankę trzymałam na głowie 30 minut, spłukałam i umyłam szamponem, następnie nałożyłam odżywkę dołączoną do opakowania. Po wysuszeniu doznałam szoku ;) Kolor przerażająco ciemny, zupełnie nietwarzowy (w moim przypadku oczywiście), byłam załamana :( Poza tym włosy były mocno przesuszone, drutowate. Gdy pokazałam się mojemu TŻtowi ze łzami w oczach pytając: „To ma być jasny brąz????!” odpowiedział tylko: „Ale przecież są identyczne jak na opakowaniu”. I wtedy mnie olśniło – przecież o to chodziło, kolor ma być taki, jaki widnieje na pudełku. A ja, nie wiedzieć czemu, wyobrażałam sobie jakieś miody, złotka… ;) 

Tu macie małe zdjęcie poglądowe:


Na koniec muszę jednak wspomnieć, że mimo swoich wad – czyli tendencji do przesuszania włosów i duszącego zapachu, farba sprawdziła się nadzwyczaj dobrze i, choć zafarbowałam włosy 14.11, nie widać znacznej zmiany koloru, a myję głowę codziennie. Przesuszenie ustąpiło bardzo szybko, ale to jak sądzę jest spowodowane używaniem dobrych kosmetyków pielęgnacyjnych.

Reasumując – choć kolor zupełnie nietrafiony, wydaje mi się, że – głównie z uwagi na doskonałe oddanie barwy z opakowania i trwałość – farba jest godna uwagi.

A Wy miałyście już okazję wypróbowania tego produktu?

P.S. Jutro zamieszczę wyniki rozdania z OsmozaCare, więc bądźcie czujne :)




You may also like

12 komentarzy:

  1. Świetny kolorek wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się kolor, farbuję na podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor fajny ;] Ale ja od farb teraz stronię ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek, przyzwyczaisz się :) na mnie czeka i intensywna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie.. tylko nie palette. Dawno temu nią farbowałam i zniszczyła mi włosy. Może przez lata coś poprawili, ale ja mam już uraz i nie tknę tej farby.

    OdpowiedzUsuń
  6. różne już farby miałam na swojej głowie ale co do Palette mam mieszane uczucia
    plusem na pewno jest intensywność koloru,ale i wysusza pieruńsko włosy które trzeba później długo regenerować aby wróciły do swojej dobrej formy.Co do odcieniu jak dla mnie to ich jasny brąz wygląda jak ciemny brąz

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor wyszedł taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... mam przygotowanego posta na temat tej farby, nawet tego samego odcienia ;p no i moje odczucia są zupełnie inne ;o żadnych suchych włosów, zapach znośny, no chyba, że ktoś jest szczególnie wrażliwy... A ciemny kolor? W sumie można było się spodziewać, zwykle farby opisane jako 'jasne brązy' w rzeczywistości są ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. niefajnie że przesusza, choć kolor całkiem całkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam już bardzo dawno nie używałam farby "sklepowej". Przerzuciłam się na domowe farbowanie fryzjerską farbą Koleston marki Wella i osobiście bardzo chwalę

    OdpowiedzUsuń