TAGi - I'm a hopeless dreamer i Liebster Blog

/
6 Comments

Moje Drogie,

Ela z BeautyLabyrinth zaprosiła mnie do wzięcia udziału w TAGu The Bucket List. To świetny pomysł na podzielenie się swoimi marzeniami, a że z natury jestem ekstrawertyczką, z chęcią wzięłam udział w zabawie ;)



Na początek zasady:

1. Wklejasz powyższy obrazek, jeśli chcesz - wrzucasz odnośnik do bloga organizatorki (czyli Cat)
2. Robisz własną listę i publikujesz ją na blogu. 10 pozycji, 20, 50, 200 - to zależy wyłącznie od Was. Forma też - post, zdjęcia, pełna dowolność.
3. Wybierasz 5 blogerek, których listy jesteś ciekawa/y i dajesz im znać o całej akcji.
4. Najważniejsze: link do swojej listy przysyłasz do organizatorki (Cat)! Chce ona zrobić podstronę z naszymi tzw. 'listami umarlaka' ;-)

No to jadziem ;)

1. Marzy mi się wyprawa do Japonii, to dla mnie inny świat, niezwykła kultura, niesamowita mieszanka tradycji z nowoczesnością.
2. To może mniejsze marzenie, bo łatwiejsze do zrealizowania, podróż do Toskanii. Mam wrażenie, że tam czas płynie wolniej :) Chciałabym pojechać tam autem, bez żadnego planowania, po prostu.
3. Schudnąć i ważyć już zawsze 60 kilo :D Wiem, może to nie jest idealna waga, ale dla mnie jest w sam raz.
4. Zrobić wreszcie moje wymarzone tatuaże – na przegubach, od wewnętrznej strony - taśma magnetofonowa i taśma filmowa :)
5. Zobaczyć koncert A whisper in the noise – grali w tym roku na Asymmetry Festival, ale byłam w zaawansowanej ciąży i przeszło mi koło nosa. Mam poważne obawy, że już się ta okazja nie powtórzy.
6.  Zrealizować plan – satysfakcjonująca podwyżka albo nowa praca, w której docenią moje umiejętności :P
7. Własnoręcznie odnowić mieszkanie i urządzić zgodnie ze swoją wizją. Na razie jest po rodzicach ;)
8. Rozwijać się w dziedzinie kosmetyków samorobionych, powiększać sklepikowy asortyment, otworzyć sklep z prawdziwego zdarzenia… To będzie żmudny proces, jeśli się nie poddam (a na razie nie planuję :) )
9.  Być mamą, której Tymon nie będzie się wstydził, z której będzie dumny i którą będzie mógł się chwalić ;)
10.    Wychować Syna na dobrego człowieka.

Eeee, przeczytałam te odpowiedzi i mam wrażenie, że to wszystko strasznie przyziemne ;)

I drugi TAG, czyli Liebster Blog :)
Nominowała mnie Mrufecka, za co bardzo dziękuję :)


Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.

Pytania od Mrufecki:

1. Dlaczego założyłaś bloga?

Z nudów ;) Byłam w ciąży, nie miałam co ze sobą zrobić i tak powstał blog, na który macie przyjemność/nieprzyjemność zaglądać ;)

2. Książka czy film?

Z przykrością muszę stwierdzić – film. Jestem maniakiem filmów i – nieskromnie mówiąc – chodzącą encyklopedią ;)

3. Prysznic czy kąpiel?

Pytanieeee! Kąpiel rzecz jasna :)

4.Twoje zainteresowania?

Mnóstwo – w pierwszej kolejności muzyka i film, ponadto wszelkiego rodzaju rękodzielnictwo :)

5.Jaki masz charakter?

Hyymmmm… Jestem raczej nieufna, ekstrawertyczna, mówię to co myślę, bywam przewrażliwiona (na każdym punkcie), przemądrzała i sarkastyczna. Często powinnam pomyśleć dwa razy, zanim coś powiem. Bywam pieniaczem, swoich przekonań bronię jak lwica. A poza tym jestem do rany przyłóż, jak już się do kogoś przekonam ;) Moi przyjaciele mogą na mnie liczyć o każdej porze dnia i nocy, jestem lojalna i honorowa. A tak w skrócie – myślę, że jestem dobrym człowiekiem ;)

6.Ulubiony słodycz?

Jak to mawia moja mama – ze słodyczy najbardziej lubię śledzie ;)

7.Książka czy film?

Cóż, nie zmienię przekonań. Wciąż film ;)

8.Czy lubisz robótki domowe?

Uwielbiam :)

9.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?

Chyba jesień :)

10.Czy masz zwierzaka?

Jeśli nie liczyć TŻta, to nie mam ;)

11.Jakiego zachowania nie lubisz u ludzi?

Podobno najbardziej nie lubimy w ludziach tych wad, które są u nas najbardziej uwydatnione :) Zatem nie lubię arogancji, działa na mnie jak płachta na byka ;)

Jeśli nie macie nic przeciwko, nie będę nikogo nominować, natomiast bardzo zachęcam każdą z Was do zrobienia tych TAGów :) Nie mam też głowy do pytań z TAGu Liebster Blog, więc liczę, że Mrufecka się nie obrazi jak wykorzystam jej pytania ;)





You may also like

6 komentarzy:

  1. Przyziemne marzenia zawsze są najlepsze :)
    Cieszę się, że nie tylko ze mnie taka maniaczka filmów :D Masz może konto na Filmwebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że się nie obrażę.Miło było dowiedzieć się o tobie ciut więcej i życzę oczywiście spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając o Twoim charakterze mam wrażenie, że czytam o sobie :D Mi się też Japonia marzy, mam w ogóle do tej starej kultury wielki szacunek, a nowa jest jak najbardziej wciągająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się przejechała do Toskanii... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń