TAG Liebster Blog raz jeszcze + puder musujący trafia do:)

/
10 Comments

Choć robiłam już TAG Liebster Blog, nie mogłam odmówić mojej ulubienicy Arsenic :)
Przy okazji pojawiło się jeszcze otagowanie przez dziewczyny z bloga Kolorowy świat oraz Zielonooką jędzę.
Z przyjemnością przystępuję do udzielania odpowiedzi :)


Pytania od Arsenic

Jaka muzyka towarzyszy Ci w ciągu ostatnich tygodni najczęściej? Zostaw link lub video.

Nowy album Godspeed You! Black Emperor („Allelujah! Don't Bend! Ascend!”), których kocham przeogromną miłością :) Po raz kolejny Kanadyjczycy pokazali klasę, uwielbiam ich rozbudowane, apokaliptyczne, przytłaczające kompozycje.


Poza tym, póki co tylko na YT, podsłuchuję Rudimental. Nie mogę się doczekać ich albumu.


Co Mikołaj powinien Ci w tym roku podarować? A czego zdecydowanie nie powinien przynosić?

Zdecydowanie nie powinien przynosić perfum ;) Dostałam je pod choinkę dwa lata temu, rok temu i na tegoroczne urodziny ;) Marzy mi się natomiast maszyna do szycia, Diablo III, parowar i Kitchen Aid :D

Olej babassu czy arganowy?

Arganowy bez dwóch zdań.

Jaką książkę możesz mi polecić?

Hymm, „trylogia” cmentarza książek Zafona („Cień wiatru”, „Gra anioła” i „Więzień nieba”), „Droga” McCarthy’ego, „Życie i czasy Michaela K.” Coetzee’ego, „Jestem legendą” Mathesona

Błyszczyk, pomadka czy balsam ochronny? Robisz je sama, czy kupujesz gotowe?

Balsam, robię i kupuję :) Bardzo lubię balsamy Carmex.

Jaką masz skórę i największy z nią problem?

Ciało – sucha, twarz – problematyczna, naczynkowa z zaskórnikami.

Makijaże w jakich kolorach uwielbiasz najbardziej?

Naturalnych :)

Przytrafiło Ci się ostatnio coś śmiesznego? Opowiedz mi o tym.

W sumie wszystkie zabawne rzeczy przytrafiają się w związku z moim Synkiem, ale obawiam się, że to jest śmieszne tylko dla rodziców ;) Poza tym ostatnią zabawnie szokującą rzecz przesłałam Ci na maila ;)

Czy zdecydowałabyś się zrobić sobie własny kosmetyk, gdybyś nie musiała niczego odmierzać ani znać się na tym?

No pewnie! :)

Jakie zapachy Cię kręcą najmocniej?

W sumie ciężko powiedzieć :) Lubię baaardzo różne zapachy, słodkie, ciężkie, świeże. Moje ukochane perfumy to Gaultier Classique, Cerrutti 1881, Guerlain My Insolence, Versace Woman i Arden Sunflowers :)

Co byś zmieniła na moim blogu?

Nie przepadam za rozwijaną listą :)
A tak to nic :)


Pytania od Mad, Lilith i Alapadamy


1. twoja ulubiona przekąska, którą mogłabyś jeść codziennie.

Hmmm, chyba kabanosy :) Ale muszą być baaaaaardzo suche.

2. piosenka, która bardzo wiele dla ciebie znaczy, do której często wracasz lub której słuchasz od zawsze.

Słucham bardzo dużo, ale jest jeden zespół, do którego wciąż wracam - Clann Zu. Utwór?


3. zapach/smak/kolor, który jest twoim ulubionym.

Nie mam ulubionego zapachu czy smaku, kolor - szary, czarny, granat, beż...

4. gdybyś przez jeden dzień była bohaterką filmu, która by to była postać i z jakiego filmu?

The real girl w filmie Lars and the real girl ;)))))

5. twój kosmetyczny KWC i bubel roku

Bubel roku to chyba krem do rąk Lirene Dermoprogram Regeneracja, a kosmetyczny KWC to maski algowe własnej produkcji ;)

6. co robisz, gdy jesteś głodna, a w domu nie ma nic gotowego do zjedzenia?

Idę do sklepu kupić coś do jedzenia ;)

7. ulubiony bohater książkowy/bajkowy/filmowy. za co go lubisz?

Za trudne te pytania, muszę się długo zastanawiać ;)
Chyba wybiorę bohatera filmowego - Melvin Udall w As good as it gets, bo jest uroczo neurotyczny i socjopatyczny ;)

8. znienawidzony smak dzieciństwa?

Brukselka, bueeeeeeeeeeee!

9. jeśli mogłabyś wybrać jedną spośród wszystkich osób na świecie z kim chciałabyś się spotkać?

Michael Fassbender <3

10. jak myślisz, co było pierwsze - jajko, czy kura? I dlaczego?

Na początku był chaos...

11. twój przepis na idealny wieczór.

Przyjaciele, winko, przekąski, dobry film, rozmowa.


I na koniec pytania od Zielonookiej jędzy

1. Jaki jest Twój styl ubierania się na co dzień?

Na luzie - oversize'owy swetry, legginsy, proste sukienki, chustki, szaliki, wygodne buty.

2. Jaki jeden kosmetyk poleciłabyś innym?

Kwas migdałowy ;)

3.Jakiego kosmetyku nie poleciłabyś innym?

Odżywek do włosów Syoss.

4. Jakie strony internetowe najczęściej przeglądasz?

Oczywiście FB, IMDB, Rotten Tomatoes, allegro.

5. Jakiej czynności nienawidzisz wykonywać?

Nienawidzę zmywać. Mam co prawda zmywarkę, ale nie wszystko da się w niej umyć. Zazwyczaj zmywanie czeka na TŻta :)

6. Jaką książkę uważasz za swój absolutny hit?

"Grendel" Gardnera

7. Co jest w Twoim życiu priorytetem?

Rodzina

8. Jak wyobrażasz siebie za 30 lat?

Lekko postrzelona babcia :)

9. W jakiej muzyce gustujesz?

Słucham raczej niszowej muzyki, preferuję post-rock, sludge, experimental...
Generalnie szeroka alternatywa.

10. Moja największa wpadka to...

Kiedyś powiedziałam koleżance, że babcia ją woła (a była to jej mama).
Pamiętam, że bardzo długo głupio mi było ją odwiedzać ;)

11. Co robisz, gdy ktoś z Ciebie żartuje? :)

Śmieję się :) Oczywiście zależy jeszcze jakie to żarty, jak poniżej pasa, odwdzięczam się w dwójnasób :)



A Marcepanowy musujący puder do kąpieli trafia do:



Gratuluję i poproszę o dane do wysyłki na adres kosmetyka.smykusmyka@gmail.com




You may also like

10 komentarzy:

  1. Diablo III? :D Dogadała byś się z moim TŻ :D Ja za cholerę tego nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, więc Ty z kolei dogadałabyś się ze mną :D

      Usuń
    2. Zajęczak, jak można nie lubić Diablo :(

      Usuń
  2. Wow!! Wygrałam!!! :jupi:
    dzięki :*
    Bardzo miła wiadomość z samego rana :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bardzo lubię książki Zafona, natomiast kwas migdałowy w ogóle na mnie nie zadziałał :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobną skórę ;/ i fajna odpowiedź na pytanie o kurę i jajko.
    Też muszę się w końcu zmierzyć z tym tagiem... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sprobowac w koncu kwas migdalowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś o tagowana zapraszam po szczegóły :) http://czarnulka25kosmetyki.blogspot.com/2012/11/jesienne-umilacze.html

    OdpowiedzUsuń