Recenzja: Under20 3w1 żel myjący + peeling złuszczający + maska regulująca

/
25 Comments

Nie mogę.
Po prostu nie mogę w to uwierzyć :)

Byłam przekonana, że ten produkt już recenzowałam. A on stał sobie, biedny, wymęczony, wyciskany, podtapiany… O czym mowa? O Under20 3w1 żel myjący +peeling złuszczający + maska regulująca.


Kilka słów od producenta:

24h PRZECIW! TRĄDZIKOWI - skuteczna codzienna pielęgnacja skóry ze skłonnościami do niedoskonałości.
Potwierdzona skuteczność innowacyjnego połączenia 3 kosmetyków w 1 formule. Zależnie od zastosowania, daje efekt żelu myjącego - dla głębokiego oczyszczenia; efekt peelingu złuszczającego - dla skutecznego odblokowania porów i złuszczania martwego naskórka; efekt maseczki - długotrwałe matowanie, regulacja przetłuszczania skóry.

Wskazania:
Skóra ze skłonnością do powstawania niedoskonałości

Składniki aktywne:
[ACNEcleansersA + drobinki peelingujące + glinka matująca]

Jak działa?
aktywnie i głęboko oczyszcza skórę
eliminuje zaskórniki i niedoskonałości skóry
redukuje trądzik

3x EFFECT przeciw zaskórnikom
Udowodnione działanie dzięki zawartości składników aktywnych:
aktywny cynk
wyciąg z cytrusów
matująca glinka

Potwierdzona skuteczność*:
odświeża skórę: 83%
wygładza cerę: 100%
eliminuje zaskórniki: 50%
zmniejsza przetłuszczanie skóry: 83%

*wyniki testów dermatologicznych na skórze z niedoskonałościami

Efekt:
Naturalnie piękna, gładka i nawilżona skóra delikatnie pachnąca mango.

Jak stosować?
Możesz go stosować 2-3 razy w tygodniu jako żel myjący, peeling lub maseczkę.
Żel myjący: stosuj na skórę twarzy uprzednio zwilżoną wodą, rozprowadź ruchem okrężnym po twarzy, a następnie spłucz wodą.
Peeling: rozprowadzaj okrężnym ruchem masującym (ok. 0,5 do 1 minuty) na zwilżoną skórę twarzy, a następnie obficie spłucz wodą.
Maseczka: nałóż na skórę twarzy i poczekaj do wyschnięcia (ok. 3 do 5 minut), następnie spłucz obficie wodą. Nie polecany dla skóry suchej i wrażliwej.

I rzut okiem na skład:


A na finisz moja opinia :)
Biorąc pod uwagę wstęp do recenzji, możecie się spodziewać mojego zdania. Cóż – ten produkt to mój numer jeden w walce z niedoskonałościami. Na bok odkładam wszystkie moje specyfiki, glinki, kwasy, algi… do tego kosmetyku nic się nie umywa. I pomyśleć, że na początku miałam mieszane odczucia (dumb, dumb, dumb!).

Produkt jest niezwykle wydajny. Używam go co drugi dzień od blisko czterech miesięcy. Konsystencja jest kleista, dosyć gęsta, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze.


Drobinki peelingujące zawarte w produkcie delikatnie ścierają martwy naskórek, dzięki czemu skóra pozostaje gładka i odświeżona. Świetnie reguluje wydzielanie sebum, skóra jest porządnie zmatowiona, nie muszę używać dodatkowych matujących specyfików. Odkąd używam tego kosmetyku, ilość zaskórników znacznie się zmniejszyła a widoczne krostki pojawiają się sporadycznie (muszę wspomnieć, że wcześniej miałam potworne problemy z krostami w okolicy brody, teraz już tego nie ma). Zapach również jest bardzo przyjemny, świeży, pielęgnacja z użyciem tego produktu to czysta ( :-) ) przyjemność.

To mój peeling numer jeden, choć 13 listopada skończyłam 29 lat i jestem jeszcze przez rok Under30 ;) Widocznie mam młodą skórkę (mehehehe) i dlatego tak dobrze sprawdza się u mnie ;)

Myślę, że bardzo długo nic nie zdetronizuje mojego króla oczyszczania. Jeśli jeszcze nie próbowałyście, a też macie problematyczną cerę, koniecznie się z nim zapoznajcie. Na pewno się polubicie :)

P.S. Bardzo przepraszam za zdjęcia (wygląd opakowania), naprawdę ten produkt jest mocno wymęczony, a w tubce już prawie nic nie ma :( Mam mały problem z kupieniem kosmetyku - wciąż trafiam na puste półki :(




You may also like

25 komentarzy:

  1. Coś dla mnie ;)
    Chyba muszę go wpisać do listy życzeń na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega wydajny fakt, z racji nie możności używania obecnie peelingów na twarz, stosuję go na nogi podczas kąpieli. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Under 20 Ciągle zaskakuje ;] Ja mam tonik oczyszczający i całkiem fajnie sobie radzi z niedoskonałościami ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podkład under20 i bardzo go lubię
    mam próbki tego, spróbuję wieczorkiem, zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, ciekawa jestem, czy przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  5. używałam podobnego z Garniera i sprawdzał się u mnie okropnie, strasznie skóre wysuszał. Z Under20 nie miałam jeszcze możliwości bliższego kontaktu. Może to najwyższy czas aby się z nim zapoznać?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam podobne z garniera i nivea,nastepnym razem rozejrze sie za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie dzisiaj kupiłam ten produkt w Biedrze za 9,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kosmetyk coś w sam raz dla mnie :) Tylko boje się żeby nie wysuszał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, cudnie tu u Ciebie!

    Obserwujemy i zapraszamy do nas,
    buzi;*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Smyku i oczy mi sie swieca :p akurat w PL bede i kupilabym go ;/ nie widze u Ciebie info o pojemnosci, ale pewnie wieksza niz 100 ml i bede miala problem, zeby zabrac ;((

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za doradzenie :) Tak mam barwnik kosmetyczny, płynny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Juz od jakiegoś czasu łakomym okiem spoglądam na niego podczas zakupów i chyba skuszona Twoim opisem niedługo go nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozwól Patrycjo, że coś Ci zacytuję:
    "Arek-Tomek: "Nie wiem czy wiesz, ale na allegro.pl też nie możesz ot tak sobie wszystkiego sprzedawać. Od sprzedawanych przedmiotów musisz zapłacić podatek. Widzę, że chcesz sprzedawać kosmetyki zrobione przez Ciebie. Zgodnie z art.2. Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 roku z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2004
    r. Nr 173, poz. 1807.) Twoja działalność to już działalność gospodarcza i powinnaś takową założyć. Czasem lepiej trochę poczytać i posłuchać się nawet tych "życzliwych komentatorów" i przemyśleć to co się robi, zamiast potem płakać jak US naliczy zaległy podatek ;)
    Tomek"

    Ja- "Hmmm przecież allegro jest po to żeby sprzedawać z tego co mi wiadomo. Poza tym za każdą wystawioną rzecz allegro pobiera prowizję bez względu na to, czy ten dany produkt się sprzedał, czy nie (jak się sprzedał to także dodatkowo pobierają kasę) więc oni raczej powinni mieć wszystko legalnie załatwione...
    Allegro zostało stworzone po to, aby móc w spokoju sprzedawać produkty, prawda? Chyba nie ma większego znaczenia, czy sprzedaję nową rzecz, którą kupiłam i mi nie odpowiada, czy też coś co ja sama zrobię?"

    Tomek- "Tu się mylisz, zgodnie z prawem, z tego co pamiętam, możesz sprzedawać rzeczy, które masz w posiadaniu dłużej niż 5 lat, oczywiście musisz mieć dowód. Sprzedaż innych rzeczy musisz udokumentować w US, istnieje kwota wolna od podatku (niestety nie pamiętam ile to jest).
    Niestety w Twoim przypadku, jeśli chcesz sprzedawać kosmetyki wytwarzane przez siebie musisz założyć działalność gospodarczą. Podejrzewam, że musisz mieć także jakieś zezwolenia na produkcję kosmetyków".

    Ja- "Ciekawe, kto sprzedaje na allegro kosmetyki bądź inne produkty, które mają dłużej niż 5 lat?? Czyli co... Wynika z tego, że całe allegro (nie ono same) a raczej osoby sprzedające w 80% sprzedają wszystko nielegalnie? Wątpię, aby znalazła się osoba, która po 5ciu latach chce np: sprzedać krem do twarzy lub róż. Jak dla mnie jest to co najmniej dziwne".

    Paranoja jakaś :/

    OdpowiedzUsuń