Recenzja: Krem nawilżająco-wzmacniający do twarzy Pharmaceris VITA-CAPILARIL

/
17 Comments

Dziś słów kilka o produkcie, który otrzymałam do testów z firmy Pharmaceris. Mowa o nawilżająco-wzmacniającym kremie do twarzy VITA-CAPILARIL.


Wielokrotnie już pisałam, że borykam się z naczynkową cerą, czerwone pajączki widoczne są w szczególności w okolicach nosa. Zdaję sobie sprawę, że wiele jest czynników, które powodują, że naczynka pękają, w dużej mierze jest to nieodpowiednia dieta, jednak z racji faktu, że jestem potwornym łasuchem, pozostaje używanie kosmetyków, które mają zapobiegać, lub choć trochę niwelować skutki jedzeniowego folgowania sobie ;)

Według producenta, VITA-CAPILARIL to krem nawilżająco-wzmacniający o lekkiej, szybko wchłaniającej formule dzięki synergicznemu działaniu wosku z oliwek i gliceryny penetruje w głąb skóry doskonale wiążąc i trwale utrzymując wodę w naskórku. Ekstrakt ze złotej algi wzmacnia hydrolipidowy płaszcz ochronny skóry zapobiegając nadmiernemu ubytkowi wilgoci. Krem zapewnia długotrwały efekt nawilżenia eliminując dyskomfort uczucia suchości. Witamina PP działa wzmacniająco na naczynia krwionośne redukując stopień zaczerwienienia skóry. Zawarty w kremie kompleks tiotainy i tioproliny posiadający zgłoszenie patentowe neutralizuje wolne rodniki chroniąc w szczególny sposób struktury komórkowe przed uszkodzeniami. Regeneruje naskórek przywracając miękkość i gładkość skóry. Systematyczne stosowanie kremu zmniejsza nadreaktywność skóry na czynniki zewnętrzne.

Krem polecany do codziennej pielęgnacji skóry z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami oraz trwałym zaczerwienieniem, z tendencją do odwodnienia i przesuszenia.

I jeszcze skład:

Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glycerin, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Cetyl Alcohol, Isostearyl Isostearate, Cetearyl Octanoate, Dimethicone, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Decyl Olive Esters, Niacynamide, Sorbitol, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Sodium Polyacrylate, Kelp (Macrocystis Pyrifera) Extract, Allantoin, Glyceryl Polyacrylate, Sodium Hyaluronate, Wheat (Triticum Vulgare) Germ Protein, Ascophyllum Nodosum Extract, Asparogopsis Armata Extract, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Parfum

Co ja mam do powiedzenia o produkcie?

Po pierwsze – używam go z płynem micelarnym PURI-MICELLAR oraz samorobionym tonikiem do cery naczynkowej z koncentratem na naczynka z Fitomed (którego recenzja już niebawem). Muszę przyznać, że efekty są zadowalające. Oczywiście cera nie stała się idealna, co to to nie, acz uległa znacznej poprawie, naczynka zmniejszyły się, są mniej widoczne. Niestety zdjęcia porównawcze szlag trafił (padł – po raz kolejny – mój dysk zewnętrzny, o czym później). Ponadto krem DOSKONALE nawilża.



Muszę przyznać, że rzadko stosowałam kremy do twarzy, jakoś nie mogłam trafić na swój. A to warzyły się na buzi, a to ją przetłuszczały albo wysuszały. VITA-CAPILARIL pod tym względem spisał się na medal. Używam go codziennie i nie czuję żadnego dyskomfortu, rewelacyjnie działa jako baza pod podkład. Dodatkowo jest wyjątkowo wydajny, ilość kremu wielkości ziarnka grochu starcza na posmarowanie całej buzi. Konsystencja bardzo lekka, lekko wodnista. Jeśli chodzi o zapach – delikatny, nie drażniący, neutralny. Jedyne do czego mogę się przyczepić, to nakrętka, zamiast wieczka ;) Ale to już czepialstwo.



Reasumując – VITA-CAPILARIL to świetny, lekki, spełniający swoją rolę krem. Stał się moim mazidłem numer jeden i na pewno będę do niego stale wracać.

A czy Wy znacie ten kosmetyk? Używałyście? Byłyście równie zadowolone?

P.S. A wracając do tematu padniętego dysku - absolutnie nie polecam dysków zewnętrznych Samsung, kupiłam swój dwa lata temu, po roku (niemalże co do dnia) padł całkowicie, w związku z czym w ramach gwarancji został wymieniony na nowy. Niestety kolejny dysk również po roku (tu również niemalże co do dnia :| ) padł całkowicie i ponownie go zareklamowaliśmy. Czekamy na nowy. I pal licho te dyski, najgorsze, że uległy zniszczeniu ważne dokumenty, mnóstwo muzyki (jakieś 500 GB :( ), filmy i część zdjęć... Nigdy więcej podzespołów komputerowych marki Samsung.

P.S. 2 Przypominam o rozdaniu :)






You may also like

17 komentarzy:

  1. u mnie tak samo padł Verbatim. Też dwa razy, każdy niemal po roku. Teraz też czekam na nowy. a co do kremu, nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno Samsunga departament komputerowy przejął Seagate, mam nadzieję, że lepiej się zaprezentują...

      Usuń
  2. Miałam go kiedyś i pamiętam, że okropnie mnie zapychał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to ciekawe, może był inny skład?
      Ja jestem bardzo zadowolona, żadnego zapychania :)

      Usuń
  3. fajnie że kremik się u Ciebie sprawdził. :) ja cały czas wałkuję temat HA+olej, wielbię skwalen. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. próbowałam kremu na naczynka z pharmaceris jednak nic mi nie dał jeśli chodzi o regulację naczynek czy zaczerwienienia. Ale dobrze nawilżał i miał filtr więc nie najgorzej go wspominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ciężko mi stwierdzić, czy zmniejszenie zaczerwienienia to zasługa kremu, jak pisałam - stosuję kompleksową pielęgnację. Jednak dla samego nawilżania myślę, że warto się nim zainteresować :)

      Usuń
  5. Mój chłopak, który zna się na tych sprawach też mi zawsze mówił, że nie mam co patrzeć na dyski zew. Samsunga. Widać coś rzeczywiście jest na rzeczy.

    Swoją drogą chciałam Ci napisać, że jestem zachwycona tymi kwiatuszkami, to jak nawilżają skórę w kąpieli jest niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka, szkoda, że dwa lata temu n ie miałam jeszcze bloga ;)

      Co do kwiatuszków, niebawem będzie DIY gwiazdek lawendowych do kąpieli :)

      Usuń
  6. Produktu nie znam, ale jakie ciekawe zdjęcia mu zrobiłaś! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja aktualnie uzywam z tej serii kremu odzywczego :) na razie sprawdza sie super.

    Pharmaceris niedawno ulepszyl sklad serii N i nie maja one już parabenów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dostałam maila z tą informacją i czekam na swoją paczkę do przetestowania :)

      Usuń
  8. Sporo dobrego słyszałam o kosmetykach z tej linii dla naczynkowców :)

    OdpowiedzUsuń