Recenzja: Antybakteryjny krem do rąk OsmozaCare

/
10 Comments

Dziewczęta,

Chciałabym dziś podzielić się z Wami moją opinią na temat Antybakteryjnego kremu do rąk od OsmozaCare. Otrzymałam ten kosmetyk podczas warsztatów Świadoma Mama, o których pisałam TU.


Oto co producent ma do powiedzenia na temat produktu:

Osmoza Care jako pierwsza wprowadziła na rynek polski innowacyjny antybakteryjny krem do rąk. To wyjątkowy produkt, który idealnie nawilża i pielęgnuje ręce, a jednocześnie daje efekt niewidzialnych rękawiczek, tworzących na dłoniach film działający antybakteryjnie przez 2 godziny!

Eliminuje 99,9% bakterii*. Łatwo rozprowadza się na dłoniach i natychmiastowo wchłania. Ma przyjemny, delikatny zapach i pielęgnuje skórę dłoni. Antybakteryjny krem jest dobrze tolerowany przez wrażliwą skórę i skłonną do alergii. Testowany dermatologicznie.

I jeszcze rzut okiem na skład:


Co ja mam do powiedzenia na temat produktu?

Cóż, mogę Wam od razu napisać – to mój ulubiony krem do rąk!
Ale od początku :)
Primo: świetnie pomyślane, estetyczne opakowanie, szczególnie dla mam :) Wygodna pompka dozuje odpowiednią ilość kremu, nie ma szans na przypadkowe wyciśnięcie w ferworze zajęć z dziećmi ;) Sama buteleczka również poręczna, niewielka, bez problemu zmieści się w damskiej torebce :)



Secundo: Krem jest baaaardzo wydajny, używam go codziennie, kilka razy dziennie, jeśli już być dokładnym i mam opakowanie od dwóch miesięcy, a produktu wydaje się nie ubywać :)
Tertio: ZAPACH! Już wcześniej, w zapowiedziach pisałam, że ten krem pachnie niezwykle. To moje dzieciństwo. Nie da się tego opisać, to trzeba poczuć. Delikatny, łagodny, jak zapach dziecka. Coś niesamowitego.
I quatro: działanie. Krem ekspresowo się wchłania i faktycznie pozostawia na dłoniach lekki film, ale nie taki nieprzyjemny, charakterystyczny dla produktów z parafiną, to coś innego. Po prostu czuje się nawilżenie, ręce są bardzo gładkie i rzeczywiście przez długi czas mam wrażenie świeżości, jakbym dopiero co umyła ręce.



Reasumując – naprawdę doskonały produkt, dla każdego, nie tylko dla mam :)

Jeśli jeszcze nie miałyście okazji wypróbowania tego produktu, możecie go wygrać w moim rozdaniu :)
Do wygrania dwie paczki zawierające:

Zestaw pierwszej pomocy 
Antybakteryjny żel do rąk
Antybakteryjny krem do rąk
Antybakteryjna musująca pianka do rąk
Antybakteryjne chusteczki do rąk
Patyczki „Zwalczanie opryszczki”
Patyczki „Korektor antybakteryjny"



Zapraszam do zabawy :)






You may also like

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt, szczególnie że nie wysusza tak jak zwykłe żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie jest taki krem jak żel myjący bez spłukiwania :)
      to zwykły krem do rąk, z tym, że ma właściwości, które powodują, że naszych rąk nie imają się tak łatwo bakterie :)

      Usuń
  2. Ciekawe. Może się przydać w domowym laboratorium kosmetycznym. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. właśnie nie :)
      przyniosę jutro na spotkanie, to sobie wypróbujesz.

      Usuń
  4. z chęcią zrobię dla niego odskocznię od żeli antybakteryjnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałaś u nas oTAGowana, będzie nam miło, jeśli zechcesz wziąć udział w zabawie :)
      http://swiatzapachow.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html#comment-form

      Usuń
  5. Zostałaś otagowana na moim blogu: kosmetyki-w-mojej-szafie.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń